1 kwietnia 2017

Undertale - Psy przyszłej przeszłości - 26 [Dogs of Future Past - 26 - tłumaczenie PL]

Notka od tłumacza: autorem komiksu jest . Tłumaczenie autorstwa Yumi Mizuno. Frisk przeszedł swoją drogę, skończył grę pacyfistycznym zakończeniem. Wszyscy żyją na powierzchni. Jednak czegoś mu brak. Wraca do Podziemia by zabrać ostatniego pozostałego tam potwora - Floweya. Obiecują sobie, że już nigdy więcej nie dojdzie do resetu. Jednak, czy pisane jest im szczęśliwe zakończenie i wspólna, świetlana przyszłość?
SPIS TREŚCI
Prolog12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546474849Zakończenie










Share:

29 komentarzy:

  1. Przeczytałem wszystko już wcześniej. Jednak najlepiej jak się czyta w rodzimym języku :) Dzięki ci Yumi :3

    OdpowiedzUsuń
  2. O boże rycze, po części ze smutku, po części ze szczęścia. Ale dalej nie rozumiem co zrobiła źle Chara pod koniec.

    OdpowiedzUsuń
  3. Autor/a ostatnio robi nowy komiks którym opowiada historię Chary. Tam będzie wyjaśnione co i jak. Co ciekawe, historia Chary cała kolorowa a Dogs of Future Past jest czarno biał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, czekam aż będzie skończony aby go przetłumaczyć :3

      Usuń
  4. O matulko!świetne tłumaczenie!


    A tak wychodząc z tematu, Yumi znasz FNaF?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta gra z tymi paskudnymi miśkami?
      Nieee nie wciągniesz mnie w to nigdy

      Usuń
    2. ''Paskudne miśki''- jaki perfekcyjny opis XD

      Usuń
    3. Nie chciałam zmuszać, czysta ciekawość... No dobra, jestem szczera do bólu,chciałam. Oczywiście nie zmuszać, tylko zbadać teren. Znam po prostu tyle komiksów, opków i... No i tym podobnych, a nigdzie po Polsku...
      Może ja też założę bloga lub po prostu będę tłumaczyć? Choć z moim zapałem jak żela z Biedry to wątpię ;3

      Czy takie okropne... No nwm. Ja tam je lubię, i żal mi ich, biedactwa maleńkie T-T

      Usuń
    4. Melo ja bardzo lubię :3
      Nawet mam kilka rysunków i takich postaci malutkich. Moja naj to mangle, ale szkoda mi tej biedaczki 😥

      Usuń
    5. Poza tym chciałam kiedyś zachęcić Yumi do Stevena, alee skoro nie ogląda to nic na siłę. Bo to jest mega i niektóre sceny to tylko dzieci o brudnych myślach zrozumieją 😏 (jak ja XD).

      Usuń
    6. Mangle? Też ją ubóstwiam! Biedactwo... Rozwalili i zostawili... A ona tylko po policję dzwoniła...
      Ale i tak kocham Marionetkę, a sama też często rysuję, stworzyłam własne... AU? nie wiem czy tak to można nazwać... A jaka jest twoja ulubiona część?

      Usuń
    7. Zakładaj i nie zniechęcaj się ;)
      A cóż nie znam fabuły i mało mnie interesuje, naprawdę. Nie pierwsza osoba mi to polecała i na bank nie ostatnia

      Usuń
    8. Smuteczeq ;-;
      Melo a czego część? Jeśli chodzi o grę to grałam w 2 i miałam połowę custome nights i raz zagrałam w piątkę ale jak mi chcica wyskoczyła to przez 2 minuty siedziałam jak zombie, mało serce mi nie wyskoczyło XD. Ale ogólnie wszystkie są fajne :3

      Usuń
    9. Może założę, kto wie? Jak załapię jak to się robi, zakłada, modeluje itp to może... Chyba że powiesz to skorzystam :3
      A co do fabuły-też na początku mnie to w ogóle nie zachęcało, ale... O matulu, te sekrety, tak ukryte odpowiedzi, tyle teorii, każda postać jest moja ukochana (prócz bidybabów, ale na nie tak mam wy**bane że nawet nie pamiętam jak się pisze) do tego TLT robi genialne piosenki, fani też... Fandom jest przeogromny, a fabuła się ciągnie...ale każdy lubi co innego.

      Usuń
    10. Napcia, ja tam mam tytuł mastera tej gry, więc na bierząco i... 3 nie znoszę. A 2... Miód na paczałki :3
      Z resztą 4 też. Teraz męczę się z minigierką na koniec 5. Bo nie ogarniam ;-;

      Usuń
    11. Noo ja u Elevena oglądałam i była okropna. I ta ostatnia scena... O_O
      Ale ta dziewczynka (córka tego co stworzył baby?) była taka urocza jak mówiła że baby jest urocza i chciała się z nią bawić <3

      Usuń
    12. No myślałam że się popłaczę>-<
      A ten co stworzył Baby to William Afton, tak btw.
      Za to ja lubię dziwne momenty i to je uwarzam za urocze :|
      Np minigierka z fnaf 4 z ugryzieniem Fredbeara... Ja wgl dziwna jakaś jestem ;/

      Usuń
    13. Nie tylko ty xd.
      To już należę do: #team_fnaf #sansozjeby tylko mi brakuje #crystal_gems. W piątek to ja nic tylko kawałki Stevena oglądałam tak mnie fabuła wkrecila. I ja ogólnie nieznosze romansidel albo jakiś takich loves forever ale miłość rubin i szafir to mnie urzekła tak baaaardzo!(sory musiałam się wygadac xd)

      Usuń
    14. Ja Stevena też kocham, ale mój telewizor mnie nie lubi i mi cartoon network laguje T-T
      A kojarzysz infinity train? Na yt jest odc pilotażowy i już to lubię:3
      A wracając do fnaf to lubisz Foxy x Mangle? Ja to kocham.... Slooooodkieeeee

      Usuń
    15. A ja sobie chciałam oglądnąć Stevena ale nieee bo cały dzień na cn jakieś za przeproszeniem gówna lecą. Tak widziałam to i to KONIECZNIE musi powstać. I tak lubię ten ship xdd

      Usuń
    16. Grzmotowsky zrobił na kanale wsparcie dla It, w którym oczywiście biorę udział :3
      I taaaak zrypali cn. Szczególnie tymi nowymi teen tytanami ;-;
      Nie ale na serio - co to kurna jest?! A starsi byli taaacy dobrzy T-T
      Najdziwnieszy ship-Marionetka x Balloon Boy (kto to wgl stworzył?!)

      Usuń
    17. No masakra z tym cn. Pamiętam jeszcze jak leciał zmyslony dom pani Foster(nie pamiętam jak się nazywał to takie stare ;-;). Gdybym ja tam była tooo o matulu tyle bym powymyslala że xd. I stare tt było cudowne. Takie trochę anime można powiedzieć xd. A teraz to prawie wszystko zepsuli.
      I serio jest taki ship 0_0

      Usuń
    18. Tak, jest taki ship i jest co najmniej powalony ;-; jest nawet TOY BONNIE X TOY FREDDY
      WTF
      i wgl jest mnostwo tych dziwnych shipow, ale najgorszy z mozliwych to - uwaga bo od tego az glowa boli- marionetka x springtrap. Naprawde. Ktos ICH zshipowal

      Usuń
    19. Ey, to nie jest złe XD Co do Fnaf, znam wszystkie części, wszystkie również ogralam. Z chęcią coś przetłumaczę, ale wpierw skończę z ostrzeżeniem rzeki XD

      Usuń
  5. Przez ten komiks zaczęłam inaczej postrzegać Flowey'a. Nie żeby nie przestała widzieć w nim trolla lvl hard, ale lepiej go rozumiem.
    Dzięki Yumi za tłumaczenie, świetny komiks ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. FLOWEY. OKAZUJE. UCZUCIA.
    ANONIM.EXE has stopped working.

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE