1 kwietnia 2017

Undertale: Lol [tłumaczenie PL] [+18]



Autor: 
Tłumaczenie: Yumi Mizuno
Share:

22 komentarze:

  1. Nooooo widzisz, zostawił ci pamiątkę......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu, ale ten komentarz bardziej mnie rozbawił niż sam komiks :P

      Usuń
  2. O Boże...czemu mnie to śmieszy?? Co jest ze mną nie tak?? xD

    OdpowiedzUsuń
  3. On nawet po śmierci musiał cos dojebać =')
    I mam tera banana na ryju, który chyba zostanie ze mną do jutra =')

    OdpowiedzUsuń
  4. Padłem... I nie mam zamiaru wstawać... SANS DLACZEGO?!

    OdpowiedzUsuń
  5. O nie, nie, nie XDD
    ALE MA CHŁOPACZYNA GEST, NIE POWIEM XD

    OdpowiedzUsuń
  6. ....CZY TYLKO JA W PIERWSZEJ CHWILI SIĘ TEGO PRZESTRASZYŁAM, A DOPIERO POTEM ZACZĘŁAM ŚMIAĆ? XDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś ci wypadło... GUMOWE JEBADŁO! 😆

    OdpowiedzUsuń
  8. Sans, chyba przed walką miał ruchanko xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozdrowienia z podłogi

    OdpowiedzUsuń
  10. Oto trofeum myśliwskie

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE