10 lutego 2017

Dziękuję!

Siedziałam przed otworzonym programem do pisania dobrych kilka minut. Obok mnie herbata, w ustach biała czekolada i ... tak na dobrą sprawę nie wiem co mam pisać. Choć czuje, że powinnam. 

Za oknami wiatr szumi, lekki przeciąg wytworzył się w mieszkaniu. Okryta białą narzutką, jaką dostałam od mojej współlokatorki staram się wymyślić coś sensownego. Coś co wyrazi moje uczucia... jednak choć jestem gadułą, myśli często pędzą w pięciu kierunkach naraz, a morda mi się nie zamyka, jak podejmę temat mnie interesujący - heh, nie wiem.. naprawdę nie wiem od czego ... zacząć

Może od tego, że na samym początku, jak powróciłam na bloga, po tym jak założyłam go lata temu nie spodziewałam się, że ... że.... no nie spodziewałam się... TEGO
Pierwotnie ten blog miał być... uhm... miał być. Czasem potrzebuję przelać swoje myśli na papier. Lub - jak w tym przypadku - na internetową stronę. Jednak wiecie jak to bywa ze słomianym zapałem. Blog padł nim cokolwiek na nim się pojawiło. 

Potem trafiłam do fandomu Kucyków Pony. Pozdrowienia dla kieleckich brony! Khem, tak, wpadłam i... i na nowo zaczęłam czytać opowiadania. W polskim języku nie znalazłam żadnych, które by mnie zainteresowały. Albo po prostu ja źle szukałam. W każdym razie znalazłam się na stronie FIMfiction poświęconej tylko fanfickom z MLP, oczywiście - po angielsku. No i się zaczęło. Wspaniałe opowiadanie Narzeczona Discorda, potem jeszcze kilka. Takie podrygi większego tłumaczenia. 

Nooo i znowu nic. Mam wrażenie, że podchodzenie do tego bloga przypominało mi odpalanie starego malucha. Brum.... brum... brum brum.... bruuuuuuuuuuum i jedziemy. W każdym razie, po zakończeniu roku akademickiego musiałam coś ze sobą zrobić. Przywykłam do tego, że cokolwiek robię, no i ... i... I potem pojawiła się Zootopia/Zwierzogród. Nie wiem dlaczego ten film tak mnie wciągnął, musiałam go zobaczyć kilka razy z rzędu. Potem komiksy i ... i tłumaczenia. A skoro sama sobie tłumaczę to dlaczego ktoś miałby nie zyskać na tym co robię, co nie? 

I heh oto jestem. Biorę w ręce gorący jeszcze kubek i ogrzewam palce. W głośnikach gra mi "I'm the one that's cool". 

Z Undertale było tak, że oglądałam randomowe filmiki na YT, trafiłam na ten w którym Adam Wawrzyński z portalu TVGRYpl mówi produkcjach trollujących graczy. Pokazałam filmik Aro, nie wiem tak mam o Tobie pisać? (Jeżeli to czytasz ofc xD), który rozpoznał gry i jakiś czas później przyniósł mi UT na kompa. Za co mu dziękuję, bo złapałam bakcyla. Pewnie teraz sobie pluje w mechatą brodę, bo za każdym razem jak do mnie przychodzi MUSZĘ coś mu na ten temat powiedzieć. A to co się dzieje w fandomie, a to o jakimś komentarzu, a to o tym, a to o tamtym. No i jeszcze słodka Nav, która czasem jak wpada do mojego miasta tylko podsycając moją.... chcicę. Heh. If you know what I mean ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nie wiem kiedy i jak się stało, że TYLE się Was zrobiło. Nie wiem JAK mnie znaleźliście (tzn niektórzy mi powiedzieli, ale i tak jestem ciekawa reszty xD). I... i dziękuję. Heh. Tak, dziękuję. Pewnie gdyby nie Wasze komentarze, gdyby nie to, że ... mam dla kogo robić to co mi się podoba... to zapewne ... blog znowu by umarł po kilku komiksach albo niedokończonych opowiadaniach. 

Jak widzicie zmieniło się trochę - tzn pojawił się panel u góry. Niewątpliwie jego wygląd jeszcze się zmieni, bo choć siedziałam kilka godzin aby go ustawić i zrobić html aby wszędzie odsyłało tam gdzie chcę i jak chcę - nie jestem w pełni zadowolona z jego wyglądu. Lecz jest to coś, co chcę zrobić sama. Dlatego nie zdziwcie się, że te przyciski kilka razy się zmienią. To czego nie było wcześniej:

FAQ - gdzie umieściłam kilka słów o sobie, politykę prywatności - czyli prawa autorskie do tłumaczeń jakie wrzucam, czego nie wolno i co wolno kopiować i na jakich warunkach. Kilka pytań jakie dość często są mi zadawane. 

KONTAKT - czyli strony jakie posiadam i na jakich można mnie złapać. FB znacie, Ask.fm to strona gdzie można zadawać mi pytania. Mam go od kilku lat heh. Wattpad na którym umieszczam próbki swoich komiksów i opowiadań. AO3 to zagraniczna strona z której czerpię opowiadania jakie dla Was tłumaczę. Znajdziecie na moim koncie te jakie czytam obecnie i jakie być może pojawią się w tłumaczeniu. YouTube na którym jest kilka tłumaczeń piosenek mojego autorstwa. Strona z napiwkami, gdzie możecie wysłać sms'a i dokarmić Yumisia, oraz moje konto na grze Eldarya heh, tak można mnie dodać do znajomych :3 No i jak się nudzicie i lubicie visual novel to zagrajcie. Gra gdzie zdesperowane kobitki mogą podrywać seksownych facetów xD Phah!

FACEBOOK - czyli fanpage, warto się do niego dodać, gdyż czasem pytam na nim o rzeczy jakich nie umieszczam na blogu, a jakie go dotyczą. Informuję też o nowych wpisach. Za pomocą FB można też być ze mną w stałym kontakcie, dlatego jak chcecie mi coś napisać piszcie śmiało. 

WEŹ UDZIAŁ W ZABAWIE - obecnie jest link do Podziel się miłością - Walentynki 2017, które w ciągu kilku godzin się skończą. Lecz jak tylko wpadnie mi pomysł na jakiś kolejny event to właśnie tam znajdziecie informacje na temat tego czym obecnie się zajmujemy. 

POSTAW MI KAWĘ - czyli to o co jakiś czas się pytałam. Datek dla biednego studenta w wysokości 3zł na kawę. Jak je przesłać? Tutaj macie wszystko wyjaśnione.  

Póki co nie aktywowałam reklam, bo uznałam że nie ma co zaśmiecać bloga. 

Z pomocą Fans of Zootopia udało mi się tez zrozumieć na czym polegają paczkomaty i jak się je obsługuje! Dlatego, jeżeli ktoś chce mi coś dać, to na znanego wam maila yumimizuno@interia.pl 

Heh, Boże jak to brzmi. Tak jak jestem łasa na wszystkie pochwały i podziękowania - jak każdy, przynajmniej nie udaję sztucznej skromności, tak samo jestem wdzięczna za każdego sms'a jak i ewentualne prezenty jakie przyjdą. Naprawdę. Oraz za to, że po prostu jesteście i komentujecie, albo czytacie... Za wszystko!

Zaręczam jednak tych co się boją, że - jak większości w pewnym momencie kiedy ughm... "sława" zapuka do ich drzwi - woda sodowa uderzy mi do głowy. Jeżeli tak się będzie działo, pierdolnijcie mnie porządnie komentarzem w ambicje. Nie chcę aby COKOLWIEK się zmieniło innego poza tym, że macie możliwość wsparcia mojej działalności w inny sposób niż komentarz. Nie chcę aby zniknęła ta słodka atmosfera jaka wytworzyła się dzięki Wam, na moim blogu. Znajomości jakie zawarliście między sobą, słowa jakie wypowiedzieliście, akceptacja jaką uzyskaliście ode mnie i od innych. To pozostaje bez zmian. Każdy jest mile widziany, komentarze mogą iść swoim torem, swoim biegiem. Tak długo, jak nie obrażacie się wzajemnie, tak długo możecie pisać co chcecie. 

Nie uważam się też za sławną, dlatego ... czuję się... no dziwnie jak ktoś cieszy się, ja skomentowałam jego bloga, czy pojawiłam się na jego stronie. Naprawdę nie czuję się... rozpoznawalna - nawet jak w pewnych środowiskach jestem. Nie traktujcie mnie jak Bóg wie kogo. Jestem Yumi. Cały czas, wasza kochana Yumi. Bez zmian. :3 Jedna z Was, dawniej, teraz i na zawsze. 

Prawda jest taka, że... gdyby nie Wy, to tutaj by mnie teraz zdecydowanie nie było. I to nie tyle Wy mnie, co Ja WAM dziękuję. 

Jesteście wspaniali. 


P.S. Ja chcę już normalny internet, bo mam tyle komiksów dla Was że ło ja pierdolę! 
Share:

121 komentarzy:

  1. Ja nawet nie pamiętam dokładnie, jak tu trafiłam, pewnie szukałam tłumaczenia jakiegoś komiksu z Undertale i tak jakoś poszło :D A zostałam dlatego, że zrobiłaś na mnie ogromne wrażenie tym, że codziennie coś wrzucasz i w tamtym czasie wkręciłam się do fandomu. Bardzo się cieszę, że osiągnęłaś taki sukces, a na blogu panuje taka świetna atmosfera. Nie siedzę często na internecie, a jeśli już, to zawsze najpierw zaglądam tutaj. Mam też nadzieję, że będę mogła częściej komentować (Jeśli siostra da mi chociaż na chwilę skorzystać z komputera, pisanie na telefonie to tragedia ;_;) Trzymam kciuki za dalszy rozwój bloga, oby czytelników cały czas przybywało <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję xD To naprawdę miło, że przed sprawdzeniem fb wchodzisz na mojego bloga xDDDD

      Usuń
    2. Naah, na fb nie wchodzę w ogóle, chyba że koniecznie muszę xDD

      Usuń
    3. Boże! Nawet nie wiesz jak się szczerzę czytając te słowa :D

      Usuń
    4. Ja też trafiłam tu tak samo jak ty ;D

      Usuń
  2. Masz fioletowe serce na pośladku, więc to znaczy że masz duszę wytrwałości?💜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uhh nie... znaczy się nie wiem? Wiele osób mówi mi, że jestem uparta jak osioł, więc jeżeli o to chodzi to może.
      Fioletowe serce jako cutemark z MLP wziął się jednak na długo nim nawet dowiedziałam się o UT. Od zawsze fioletowy był moim ulubionym kolorem, Nawet moje OC z jakim nie rozstawałam się łooho latami! Była cała fioletowe. Uhm, czekaj, stare konto jeszcze z liceum, a nawet gimnazjum powinno się gdzieś tam kurzyć w odmętach neta.
      http://orig08.deviantart.net/d148/f/2007/284/f/c/yumisiowe_misie_by_yumi_mizuno.jpg BOŻE TO MA 10 LAT!...
      O! Poza tym, kilka razy jak spotykałam się z różnymi osobami od ughm, magii. Że tak powiem. Po prostu zawsze interesowałam się religią i wierzeniami - więc wiadomym jest że prędzej czy później znalazłam osoby jakie naprawdę zajmują się tarotem i innymi rzeczami - w każdym razie od wielu niezależnych osób słyszałam, że mam ughm "fioletową aurę" No i stąd fioletowe. A serce? Z miłości, jaką uważam za najważniejsze uczucie, jaką cenię. Staram się każdego akceptować bez względu na wszystko i bez żadnego ale - takim jaki jest. Po prostu kochać. A najpopularniejszym symbolem miłości jest serce. Więęęc to geneza fioletowego serca na boczku mojego kucykowego OC.

      Usuń
  3. Ja tu trafiłam poprzez moją psychikę XDDD a tak na serio to grzebałam w necie i o to cię znalazłam <3 weszłam w jakiś dziwny link w google i włączyło mi się HorrolTale odżywianie ja pierdziele to było zryte ale zobaczyłam że jest tu spam na temat undertale i się przez to zakochałam w tej stronce <33333333 Yumi dziękuje że dajesz sobie rade XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TO opowiadanie jako początek przygody ze mną? xD Kurwa, piękne pierwsze wrażenie, nie ma co xDDDD Ja pierdolę. Nie dość, że samo HorrorTale jest zryte, to jeszcze tamten one-shoot z piciem mleka prosto z kobiecej piersi przez żądnego krwi kościotrupa. xD Mój słodki Panie xDDD WSPÓŁCZUJĘ xD

      Usuń
    2. ..co...TEGO JESZCZE NIE PRZECZYTAŁAM. Trzeba to zmieniC xD

      Usuń
    3. Ja przeczytałam wszystko. Dosłownie wszystko. Nawet to o "Prezydencie internetu" oraz wszystkie komiksy własne, o Levi x Hanji, jak dobrze pamiętam był również całkiem długi komiks kobieta x kobieta, lecz nie pamiętam jak się nazywały i jeszcze chyba był krótczy facet x facet. Jedyne co nie przeczytałam to Brade of discord, choć przeczytałam pierwszy rozdział, po protu się kucykami nie interesuję XD A kocham te opowiadanie o bogu z początku ^^

      Usuń
    4. Nie za piękne oczy jesteś naczelną kapłanką. xD

      Usuń
    5. Tak! XDDD Geez, pamiętam, że w tym komiksie był chłopak z imieniem na A. Alan? Al... Nie pamiętam cholera XD Świątynię u mnie już masz XDDD

      Usuń
    6. Yumi..od wczoraj do teraz nadrobiłam wszystkie...WSZYSTKIE zaległości..idę spać..xD

      Usuń
  4. Też uwielbiam twojego bloga!
    A trafiłam tutaj przez przypadek, bo szukałam opowiadania o Flowerfell i twój blog wyskoczył mi jako pierwszy. Z czego się niezmiernie cieszę, bo potrafisz bardzo dobrze tłumaczyć komiksy oraz podoba mi się twój styl pisania.
    Np. Gehenna to naprawdę dobrze zapowiadające się opowiadanie. Posiada w sobie to "coś" czego ludzie szukają w książkach. A chodzi mi o dobrze przedstawioną fabułę.
    Życzę Ci też dużo DETERMINACJI do pisania bloga.
    - DodoDan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Determinacji mi nie brak xD Dziękuję bardzo ^^

      Usuń
    2. Do "Ghenny" mam teorię że każde z drzwi to:
      - wejście do jednej z warst piekła (np. 7 to Limbus)
      - grzech główny
      - jedno z jeźdźców apokalipsy (ale drzwi jest chyba za dużo).

      Usuń
    3. Mnie bardziej przekonują grzechy główne. Ale trudno dopasować niektóre postacie (np. Toriel i Asgore)
      -DodoDan

      Usuń
    4. Jedna z tych teorii jest prawdziwa xD

      Usuń
    5. Grzechy, przeglądałem inny komentarz w, którym się to powtarzało.... zgadłem...?

      Usuń
    6. Może tak, może nie, póki nie napiszę końcówki to nie chcę nic na ten temat mówić.
      A dla mnie, zawodowego spojlera to naprawdę wyzwanie :c

      Usuń
    7. Może?Przyznaj zgadłem!

      Usuń
    8. Adaś bo pan kleks odejmie ci piega za spojlerowanie xd

      Usuń
    9. *Parska śmiechem* Pan Kleks! Boże, o tym bym nie pomyślała xD

      Usuń
    10. Ma kleks XDD Kurde, pamiętam jak czytałam to z 10 lat temu ostatnio XDD

      Usuń
    11. O! Ja też trafiłam do Yumi dzięki Flowerfell :3

      Usuń
  5. Ohh to takie słodkie. Jak chcesz wiedzieć jak cie poznałam to tak - szukam jakiś fanartow sansa i tu nagle ten komiks +18 na grafice. Patrzę -po polsku, a że miałam chcice weszłam. Od razu się zakochałam i przegladnelam inne wpisy. Potem zaczęłam pisać jako anonim, a że chce być rozpoznawalna to nazwałam się Napcia. Ii nwm czemu ale jak mi odpisujesz to się tak jaram, w ogóle jak ktoś mnie zauważy. Ja cię bardzo koffam i nie wyobrażam sobie życia bez tego bloga. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głodnym chleba xD Jak mniemam, zapewne ten komiks z Frisk, Sansem i Papim. Nie wiem dlaczego on się pojawia na grafice jak nie powinien bo to treści ugh... no cóż jakie powinny być zabezpieczone *wzrusza ramionami* ale w sumie to nawet dobrze, bo gdyby nie on to kto wie, może by Ciebie tutaj z nami nie było? :3

      Usuń
    2. Kto wie xd. I ten uczuć że tyle fajnych ludzi których można poznać jest w internecie a ty ich nie znasz xp

      Usuń
    3. I ten uczuć kiedy idziesz ulicą miasta i zastanawiasz się, czy osobę jaką minąłeś kojarzysz z neta czy nie. xD Ja tak miałam z moim znajomym. Mieszkaliśmy od siebie ah, blok dalej. Mijaliśmy się na miejskim targu praktycznie codziennie, a poznaliśmy się na jakimś randomowym forum, gadając miesiącami, aż do czasu kiedy nie naszła rozmowa "skąd jesteś" i takie WTF?!

      Usuń
    4. Heh a wiesz co? Wszystkie osoby co znam z neta mają daleko do mojego miasta... Ehh życie mnie nie rozpieszcza. Żmigród nawet nie wiesz gdzie to jest pewnie... Pomijając fakt że w parku mamy ruiny (taa undertale mod on) zamku i kolumnę Maryji, które są 3 takie na świecie... Ja chcę mieszkać gdzie indziej ;-;

      Usuń
    5. Jeśli cię to pocieszy, ja też mieszkam na zadupiu i wszyscy moi znajomi z internetu mieszkają baaardzo daleko xDD Sprawdziłam na mapach Google i do ciebie musiałabym jechać prawie 5 godzin xDD

      Usuń
    6. Uczyłam się o Żmigrodzie! I o tym zamku! Hah. Kiedyś go zobaczę *zboczenie na punkcie wszej maści zabytków mode on*

      Usuń
    7. AAA ale się podjaralam. Odwiedź mnie w gimbie XD

      Usuń
    8. Jeżeli do tego czasu będziesz jeszcze w gimbie to Cię odwiedzę, ale jak już to wolałabym w jakiejś kawiarence na kawce tudzież herbatce xD

      Usuń
    9. I osobiście oprowadze cie po tych cudownych ruinach (toriel Mode on) xd

      Usuń
    10. Będziesz prowadzać za rączkę? ;>

      Usuń
    11. Oczywiście. Będziesz nawet do mnie dzwonić xd. A tak przy okazji wiesz ze tam jest restauracja?

      Usuń
    12. Nie-e ale wiem, że jest z XIII wieku *w*

      Usuń
    13. Lel ja tam do dat się tak nadaje jak sans do podnoszenia skarpetek xd. Aha a w podręczniku od histy była mowa o naszej baszcie i pani powiedziała że możemy się cieszyć że jesteśmy w książce xd.

      Usuń
  6. Ja znalazłem się na tym blogu z nudów i dlatego że chodziłem po tym złym miejscu jakim jest google grafika, Po prostu wszedłem w losowe zdjęcie (Zootopi), sprawdziłem czy to nie jakiś "martwy" blog z jednym tłumaczeniem. Tak siedziałem cicho z... dwa tygodnie, w końcu założyłem konto, wpadłem z "grubej rury" i zaaklimatyzowałem się w naszej "rodzince", aż pewnego dnia samemu założyłem bloga. Wiesz Yumi jesteś dla mnie mętorką. JEŻELI KIEDYKOLWIEK SIĘ ZMIENISZ TO DOSTANIESZ OD NAS TAKĄ PAKĘ SNIKERSÓW ŻE ICH NIE PRZEJESZ.

    A herbatkę już mam, jak zawszę Lipton z imbirem, miodem i cytryną, a w słuchawkach Gato Paint w utworze "Chara".

    Paczka prawię skończona, miło że o mnie wspomniałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smacznej herbatki xD Ja pijam normalną z sokiem malinowym *pociąga nosem* I miło mi naprawdę i w ogóle i oh i eeee xD Dziękuję ^^

      Usuń
    2. A tak btw kończę następną część opka.

      Usuń
    3. Jedziesz kochany jak strzała ^^ Nadrobię zaległości niebawem i zostawię komentarz to tu to tam. Swoją drogą nie wiem czy zauważyłeś, ale po prawej stronie na dole w "zaprzyjaźnionych iluzjach" dodałam odnośnik do Twojego bloga

      Usuń
    4. ... O ...kurwa... zamurowałaś mnie albo inaczej zaYumiłaś mnie...

      Usuń
    5. Że cooooo?? Jak twój blog się nazywa?

      Usuń
  7. Ja tu trafiłem dzięki przyjaciółce (diabelnie dobrej :D )Poleciła mi ze względu na Zootopie. Sceptycznie podchodziłem do tego bloga, ponieważ KIEDYŚ publikowałaś tylko zootopie. Ale jak ten spam na undertale się pojawił to dzień bez handlarza iluzji nie miał prawa istnieć w mym życiu. Dziękuję, że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obraź się ale wyrażenie "diabelnie dobrej" budzi na mojej twarzy Leny face.XD

      Usuń
    2. Tak to jest jak się złapie na coś bakcyla. I pozdrów przyjaciółkę xD

      Usuń
    3. Hahaha żebyś widział mój wyraz twarzy gdy uświadomiłeś mi dwuznaczność tego określenia XDDDD

      Usuń
    4. XD ale "przyjaciółkę" pozdrów. XD

      Usuń
    5. Co ma znaczyć ten cudzysłów??? na pewno pozdrowię :D

      Usuń
    6. Mam szykować kociołek? xD

      Usuń
    7. I tak w piekle będziemy się w tym samym kociołku gotować XD

      Usuń
    8. Ty sobie nadziei nie rób. W piekle jest pełno kociołków. zdarzają się dwuosobowe... Więc wszystko zależy od szczęścia

      Usuń
  8. Ło luju... Jak tak teraz mi się przypomni kiedy ja na Twojego bloga trafiłam.... Szukałam jakiegoś fajowskiego komiksu sans×Frisk i tak św szperam, szperam i trafiam na twoją stronę.... Po pięciu minutach czytania...





    Kurwa....







    Ta stronka jest Zajebista xD





    Naprawdę lubię twoje wszystkie komiksy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Szczerzy się jak głupia* Phahaha wiesz co dobre, naprawdę xD

      Usuń
    2. nooo...na szczęście tutaj nie ma SORIELÓW....Yumi, nie psuj tego, proszę.

      Usuń
    3. Też ich nie znoszę... ALE soriel z altertale jest cudny xd

      Usuń
    4. Żaden soriel nie jest cudowny :x Nie lubię tego szipu

      Usuń
    5. To nie szip tylko szit

      Usuń
    6. Dziękuje Yumi! Przyjmuje więc,że żadnego tu nie spotkam ;33

      Usuń
  9. Jak ja się cieszę, że trafiłam na twojego bloga ^^ Cieszę się że chociaż w jakiś sposób mogę cię wesprzeć XD Ja teraz siedzę w wannie, próbując coś wyklikać na tym telefonie i czytam różne książki, aż końcu poraz setny weszłam na twojego bloga. Sprawdzam go tak wiele razy, że czasem robię to tylko by poczytać komentarze XDDD Cieszę się, że jako jedna z pierwszych zaczęłam komentować. W sumie, jak dobrze pamiętam była: oczytana, ja(sansy), kejti i jeszcze parę osób, których nie jestem w stanie sobie przypomnieć XD KURDE, zaraz mi się rozładuje telefon...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie siedź z telefonem w wannie! >.<
      No, pamiętam pamiętam, jak się to rozkręcało i zaczynało. Teraz tyle osób doszło, że ło matko. Dziękuję, że ostałaś się ze starego składu, w sensie nadal udzielasz się w komentarzach ^^

      Usuń
    2. HAHAHAHA przypomniała mi się moja konstrukcja do oglądania bajek w wannie (miałem 5 lat), telefon taty tego nie przeżył.XD

      Usuń
    3. Jak ja miałam pięć lat.... To po ziemi chodziły dinozaury -_-

      Usuń
    4. Ten telefon jest niezniszczalny! Dlatego protestuję przeciwko tym nowym. Mój wysłużony Samsung galaxy young - nie dość że wytrzymał over 9000 upadków, to 2 razy go zgubiłam i trzy razy do wody - dwa do wanny, raz do morza. Ani razu nie wymieniałam Baterii, ani razu nie musiałam zakładać etui, to jest następca noki 3310 XDD Uh, cieszę się, że akurat znalazłam się o właściwej porze, we właściwym miejscu XDD Już wyszłam z wanny, mój telefon rozładował się akurat po tym, jak wysłałam tamten komentarz XD Ale teraz jest od groma ludzi. Ja też się tego w ogóle nie spodziewałam. Kurde, wspominamy, jakbyśmy były jakimiś babciami co rozmawiają o swoim życiu XDD Ale gdy weszłam tutaj pierwszy raz, byłam pewna, że będę często tu wchodziła, dlatego zrobiłam sobie twoją stronę jako jedną ze zakładek ;3

      Usuń
    5. Jak ja miałam 5 lat, to nie wiedziałam co to telefon i robiłam mojej mamie kawę z wody i piany z kąpieli XD

      Usuń
    6. Kawę z wody i piany? Boże, Sansy, chyba nie kazałaś jej potem tego pić?!

      Usuń
    7. No nie, co ty XDDDD Ona udawała, no błagam, nie jestem sadystką, jednak uwielbiałam to robić, często dolewałam jej płynu do kąpieli, byłam mistrzem w tym co robiłam XD

      Usuń
  10. To każdy mówi jak się tu znalazł? Ok. Szukałam komiksów Zootopii i przeglądając grafikę google dostrzegłam komiks który już czytałam po ang tylkon że po pl i stwierdziłam, że muszę wejść. Zagłosowałam w ankiecie co ma zrobić ktoś tam do opo z Zootopii. Czekałam co wyniki i w między czasie czytając wszystko od początku bloga. Oczywiście nie stało sie w opo tak jak głosowałam (dupa), wiec w nastepnej części znów. Zagłosowałam... I czekam czekam dni mijają a tu dupa nic nie ma aż pewnego dnia... Ankiety zniknęły a nastepnej części opowiadania nie ma... Zosawiłaś mnie na lodzie cholera no! XD aaaaaale znalazłam tu coś lepszego dlaczego tu zostałam (sans sans sans sans sans xD) więc nie martw się, wybaczyłam ci łaskawie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fangirls sansa laczmy się pod tym komentarzem xd.

      Usuń
    2. *TERAZ się jej zrobiło głupio* E....eto.... Ale wiesz, że i tak Cię kocham? Co nie? xD

      Usuń
    3. Ale ja cię bardziej Darling xd. Taa pomijając fakt że sans ma prawdopodobnie 26 lat tooo nie dziwię ci się xd

      Usuń
    4. Ja prawie 25, więc mała różnica wieku :3 huehuehue
      I know sweetheart :*

      Usuń
    5. Oddaj mi swój wiek! XD

      Usuń
    6. Zależy jeszcze jak się patrzy i według którego AU. Jest powiedziane w samej grze, że potwory zasadniczo są nieśmiertelne, chyba że zrobią sobie dziecko, wtedy w miarę jak ono dorasta dają mu swoje siły życiowe i umierają. Tak więc Sans może mieć równie 260 lat, ale ja zawsze cierpiałam na kompleks Cassandry i zwracałam uwagę TYLKO na znacznie od siebie starszych gości więc... Khe khe

      Usuń
    7. Najważniejsze, że starszy xD i Napciu: nie dziękuję xD dobrze mi jak jest xD

      Usuń
    8. Jeszcze lepiej mam bo każdy mi mówi że wyglądam dziecinnie i młodsza o jakieś 3 lata xd. Za kilka lat ja się będę śmiała że ja wyglądam młodo (ale ze mnie diabełek)

      Usuń
    9. Rany, ja tutaj naprawdę mam rodzinę ^.^ (Mnie tez przyciąga tu Sansss xD ♥)

      Usuń
    10. *tulą się* ile mam teraz siostrzyczek xD

      Usuń
    11. Tyle osób przyciąga tu Sans :3
      *woła do Rydzi* Ja też chcę na przytulasa!

      Usuń
    12. *odwzajemnia tulaska* ;33

      Usuń
  11. Ja trafiłam tutaj, szukając komiksów z zootopia. Jednak gdy, Cię znalazłam miadaś już lekkiego foch na fanów ( wnioskuję z tam tych komentarzy). Kiedy więc wzruszyłam ramionami i zamiast Ci zawracać głowy komenotowanie, po prostu szukałam tych starszych komiksów z zootopia. Wyobrażasz sobie , że prawie cały ten czas omijałam UT , bo "to mnie nie interesowało"? W końcu pomyślałam , że czytając tak beznadziejne komentarze tp. "Kiedy zootopia?" nie wrzucić jej więcej. I wtedy zaczęłam przeglądać UT. Reszty się chyba domyślasz :)
    Dziękuję💜






    PS: Miłośnicy fioletu- łączmy się!!!💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo swojego czasu byłam naprawdę wściekła na te ciągłe nagabywania. Ugh, tak jakbym karmiła Molocha albo co.. Cieszę się, że już się z tym skończyło :3
      I nie ma sprawy, że wciągnęłam Cię w UT xD

      Usuń
  12. Ja z Undertale tak samo! xD Przyjaciel który kilka miesięcy temu ciągle mi o tej grze opowiadał teraz ma mnie już dosyć ;-; Ale cóż...Yumi kochamy Cię za wszystko co robisz! (aż nie wiem jak to ująć) Jesteś wspaniała! (tak powtarzam się wybacz) ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak trafiłam? Przy pierwszej wizycie u Ciebie, kochanie. :* I już zostałam!
    Cieszy mnie, że Aru podrzucił Tobie tę grę, on sam to z dumy pęka, gdy z nim ów temat poruszę. Rozsiał bakcylka na mnie, na Ciebie, na nas, rawr! Aha, no i rzecz ogółem ujmując... gdyby nie Ty oraz Samael, słupek mojego szaleństwa nie poleciałby tak wysoko. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No-o pamiętam jak dzisiaj kiedy tłumaczyłam tego pornola z Papyrusem, Sansem i Frisk w trakcie picia winka z Wami. Arusiek tak podchodzi i "O niebieski kutas mmm pewnie jagodowy, a ten pomarańczowy. Zachciało mi się żelków" xD Boże, to było cudowne i jeszcze Ty kochanie jak nam się temat na gry włączył i jak streszczałaś. Boże drogi. Wpadaj do nas szybko bo tenskniem T_T

      Usuń
    2. Właśnie moje..podejście do tego komiksu całkowicie się zmieniło

      Usuń
    3. Nie o takim szaleństwie mowa, Kzazumi. Yumi wie, o jakim... Takim, którego w życiu każdemu trzeba. :*

      Usuń
  14. Niby nie masz nic do powiedzenia ale jak już się rozkręcisz to masz :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję, że jesteś i rozświetlasz mi dzień!

    OdpowiedzUsuń
  16. *tuli* nasza kochana Yumi Ty się w ogóle nie przejmuj mu tu jesteśmy z tobą, kochamy cie i jesteśmy dla ciebie ♡. Jak coś złego się dzieje to mów, jak kto skrzywdzi też mów ja mam dużą piwnicę i wszystko będzie cacy :3

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja cie zdziwie Yumi ^^ Ja trafiłam tu przez twój stary przetłumaczony komiks z ataku tytanów. Później obejrzałam gameplay na yt z Undertale i zaczełam wszystko czytać od ciebie z UT i teraz mam zajoba na tym punkcie ^^ Ciesze sie,że to co robisz sprawia ci tyle frajdy. I Yumi... Poprosze herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to masz *nalewa herbatki* Łooo matko, no tak Attack on Titan. Pamiętam, że fazę na Leviego i Hanji miałam długooo...

      Usuń
  18. Trafiłam tu szukając jakiegoś dobrego fluttercorda i tak trafiłam na twoje tłumaczenie Bride of Discord. Jakieś 2 lata minęły od tego czasu a ja dalej cieszą się jak szczeniak kiedy dodajesz coś nowego. To dzięki tobie poznałam undertale i jestem ci wdzięczna z tego powodu. Dziękuję
    PS: Eldarya jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah nie ma sprawy i dziękuję, że jesteś ze mną tak długo :D
      I tak. Eldarya jest świetna xD

      Usuń
  19. My Ci także dziękujemy Yumi. Po prostu za to, że jesteś

    OdpowiedzUsuń
  20. Po prostu :-). Wzajemnie Yumi... wzajemnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. My też Ci dziękujemy Yumi! Apropo twego Postscriptum czy są też tam komiksy z zootopii? Wybacz ciekawość, pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że są. W walentynkowym evencie też są trzy opowiadania z Zootopii :3

      Usuń
    2. Łooooo ale zaczepiście dzięki dzięki dzięki Yumi!! Także za szybką odpowiedź :D

      Usuń
  22. Cześć, witam i pozdrawiam. Pozwól, że zacznę od podziękowań, a później przejdę do tego jak Cię znalazłem. A więc (tak nie zaczyna się zdania od, a więc) WIELKIE dzięki za to, że stworzyłaś ten blog i za jego prowadzenie. Gdyby nie ty, zapewne nie poznałbym wielu ciekawych opowiadań/komiksów/historii póki co z UT, później zapoznam się z resztą, albo dłużej by mi to zajęło. Dalej, pytałaś jak cię kto znalazł, więc uprzejmie informuję, że przez przypadek zwany youtube. Zaciekawiony kto stworzył ciekawy komiks (a raczej jego tłumaczenie :D) oraz czy jest ciąg dalszy wylądowałem tutaj jakieś... dwa tygodnie temu :) Jestem nowy więc mam sporo zaległości, które dość szybko nadrabiam.
    Nie wiem co więcej pisać, więc napiszę powodzenia i weny życzę w dalszym rozwoju wszelkiego rodzaju :)

    P.s.
    Jeśli dalej siedzisz też u kuców i szukasz ciekawych opowiadań to polecam My little Twinkie (chyba dobrze napisałem) którego autorem jest Verard Nightmare . A żebyś nie musiała szukać to proszę:
    https://drive.google.com/file/d/0B8d9hARcgfzbcG5nSV9ib3NKY28/view?usp=sharing

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awwww dziękuję z pewnością przeczytam opowiadanie :D I życzę miłej zabawy na blogu. Czuj się jak u siebie :3

      Usuń
  23. Ok. Widzę, że temat stary, ale i tak coś napiszę. Lecąc po kolei. O Undertale usłyszałem przypadkiem, że ,,jakaś gra, dziwna, mnóstwo fanów'' i tak powtórzyło się parę raz, aż sam sprawdziłem co to jest. Znalazłem polski fandom i zacząłem czytać same informacje o grze. Ok, wiem, że się nie powinno spoilerować sobie gry. Udało mi się ją ściągnąć przy wielu trudnościach, pomógł mi znajomy. Gra była ekstra. Później zauważyłem sekcję ,,AU'' na fandomie, ale była mega krótka i widać było, że przestano cokolwiek tam robić. Tylko krótkie info czym są AU i kilka najbardziej popularnych. Zacząłem przeglądać szukając jakich ciekawych, trafiłem na modyfikację do gry ,,Dreemurr Reborn'', na bloga o tym AU i tak mi się spodobało, że zacząłem szukać kolejnych i wtedy trafiłem na twój blog.

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE