10 stycznia 2017

Ogłoszenie: Podziel się miłością!


Jak wicie. 14 lutego zmierza do nas wielkimi krokami. Dla jednych to dzień radosny, dla innych przygnębiający, dla jeszcze innych przepełniony tandetną komercją. Dzień Świętego Walentego zapadł nam w pamięci jako okres, gdzie w sklepach jest pełno plastikowych serduszek, pluszaków między którymi sprytnie sklepikarze schowali paczki prezerwatyw. 
Z okazji tego dnia, postanowiłam zorganizować ... takie coś:

Miłość może być rozumiana różnie, nie tylko jako uczucie towarzyszące parze ludzi, może to być emocja jaką darzymy zwierzęta, miłość rodzicielska, platoniczna i wiele wiele innych rodzajów. Tak więc motywem przewodnim będzie właśnie miłość w szerokim tego słowa rozumieniu. 

Interesują mnie prace graficzne (obrazki, komiksy), opowiadania (one-shooty) zdjęcia oraz wiersze. Czy wspomniałam, że chodzi mi o WASZE prace? Nie? To wspominam. W dniu 14 lutego 2017 opublikuję na blogu zebrane dzieła w formie PDF'u jako naszą wspólną walentynkową pracę. To, czy dojdzie ten pomysł do skutku będzie zależało od Was. Nawet jeżeli zostaną mi dostarczone dwie, trzy prace - to i tak to małe dziełko się pojawi. Przyjmuję prace osadzone w realiach Zwierzogrodu, Undertale, My Little Pony, albo też twórczości własnej. Mogą być prace +18!

ZASADY:

Opowiadania:
Do 10 stron
Wymagana poprawność ortograficzna (mogę przeprowadzić niewielką redakcję tekstu nadesłanego przed publikacją)

Obrazki
Od 1 do 5 prac
Forma i styl - dowolna
Jakość - dobra

Wiersze
Od 1 do 3

Zdjęcia
Od 1 do 5
Jakość dobra

Motyw przewodni: Miłość
Prace należy nadesłać mi do: 10 lutego 2017
Na maila: yumimizuno@interia.pl
W tytule należy wpisać hasło: Miłość - rodzaj pracy - autor
Jeżeli chcecie wysłać np grafiki i opowiadanie, należy wysłać dwa maile! Jeden mail na jeden rodzaj pracy.
W wiadomości umieścić swoje dane albo też pseudonim pod którym chcecie aby ukazały się prace, możecie też dodać stronę internetową (jedną!) przez Was prowadzoną

Zobaczymy ile prac zostanie nadesłanych i jakie one będą. Trudno mi teraz mówić ile PDFów się pojawi i jakiej one będą wielkości. Lecz uporządkuję wszystko logicznie i klarownie. Macie miesiąc czasu na nadesłanie mi swoich prac. 

Podzielcie się miłością z innymi!
Share:

28 komentarzy:

  1. Boże, Yumi, jaki świetny pomysł! Sama nie wpadłabym na to. Dzisiaj już porządnie wzięłam się za tłumaczenie rzeki, zaraz ci przyślę na maila to co zdołałam. Kocham cię Yumi xD Wiesz, co roku, myślę że może ktokolwiek coś mi sprawi, lecz za każdym razem się przeliczałam. To naprawdę cudowne. Idę odmówić Yumijki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będą pracę to ja Ci sprawię xD
      I spokojnie, czekam :3

      Usuń
    2. Wysłane, biorę się za kolejne, akurat mam wenę(?) (nie ważne, że jutro mam sprawdzian, większość umiem.) Coś dzisiaj mam dużo weny, kończę pisać rozdział z mojej książki, tłumaczenie, granie na gitarze. Możliwe, że to dlatego, że miałam bardzo luźny dzień, nie czuję się jakby... pod ciśnieniem, jeżeli tak można to nazwać xD

      Usuń
    3. To się cieszę kochanie, że blokada sobie poszła. ^^ Powodzenia jutro na egzaminie, będę trzymać za Ciebie kciuki!

      Usuń
    4. Dzięki ^^ Jezu, to takie miłe jak ktoś mówi ci kochanie ;-; Wiesz, ostatnio zaczęłam strasznie martwić się o Kejti, od jakiegoś czasu nie mamy kontaktu, a ja się zamartwiam jak diabli ;-; Może przeczyta ten komentarz, czy coś. Nie wiem, może telefon jej się zepsuł, albo się przeprowadza? Eh, jeżeli co dam linka żeby mogła dołączyć do discorda w przypadku, jeżeli będzie czytała, a nie ma linka. Bo w sumie od tygodnia nie pisałyśmy. Może jestem przewrażliwiona, ale... eh, sama nie wiem, po prostu zostawię: https://discord.gg/FbfWWcF

      Usuń
    5. Hm, albo ma wiele na głowie. Nowy rok, nowe zmartwienia, ale daj znać jak się odezwie, dobrze? Bo też zaczynam się martwić *protekcyjne nastawienie mode on*

      Usuń
    6. Wybacz, że cię martwię. Może masz rację. Muszę dać czas ;-; Będę cierpliwa :)

      Usuń
  2. Walentynki, Jest to zarówno piękny dzień jak i urodziny mojej koleżanki. Już mi Kolega wyznał miłość (w sylwester)wiec mogę dostać walentynke od kogoś innego niż koleżanek, chociaż nie pogardzę przyjacielską walentynką :)
    Jeszcze dziś mam zaciesz bo zrobiłam coś niesamowitego w moim życiu, jak to usłyszałam zemdlałam z wrażenia (pozytywnie) i udało mi się skończyć
    Fan art to jednego z twoich opowiadań. Uwielbiam moje życie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja xD Już go na fb publikuję, wcześniejszy został podesłany autorce opowiadania i opublikuje go też na swoim blogu :3 Była bardzo zadowolona ^^ I gratuluję z powodu miłości :D

      Usuń
  3. O kucze , ale super :3 Yumi jesteś genialstyczna w rzeczy samej *O* Pytanie za milion dolarów : Można łączyć np. Undertale z MLP ?

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest przezajekurwabisty pomysł! Tak, zabawa w nowe słowa xd
    Cały miesiąc, powinnam coś wygospodarować z wolnego czasu. W końcu nie mogę zawieść Yumi ^^ Omg ale mi się ten pomysł podoba, nawet nie wiesz jak bardzo mi się zrobiło... miło na serduszku, jak to przeczytałam? Taka nasza wielka wspólna walentynka wszystkich Grzesznic Yumi :'D xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko to, chcę rozkręcić też trochę inne fandomy oraz osoby niezależne. Zobaczymy jak to pójdzie xD

      Usuń
  5. *myśl o nadchodzącej pracy walentynkowej wypełnia cię determinacją* :* genialny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  6. a yaoi może być?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *odzywa się duch yaoistki* Nie mogę się doczekać xD Zdradź mi, o kim to będzie? xD

      Usuń
  7. Już zabieram się za to zabieram :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Walentynki to Tandeta. A uzdolniony artystycznie w żadnych dziedzinach nie jestem no chyba we wkurwianiu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Walentynki to święto, jak każde inne. Ludzie mogą zrobić z nich tandetę, a mogą zrobić coś innego. To od ciebie zależy, jakie będą twoje walentynki. Skoro uważasz siebie za tandetnego - tandetę otrzymasz.

      Usuń
  9. Iiii poszło ;-; To ja się idę schować w kącie ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odebrałam kochanie :3 Nie ma po co się chować, genialnie Ci wyszło :3

      Usuń

POPULARNE ILUZJE