29 stycznia 2017

Undertale: GRA - Nie zapomnij [Don't Forget]


/ język angielski / 

A więc czym jest ta fanowska gra? Hm, multiplayer, innymi słowy możesz spotkać się z graczami z całego świata i pogadać albo powalczyć z nimi. Na PVP (Gracz kontra Gracz) 
Screeny zrobiłam wczoraj jak grałam. Jak widzicie luda co nie miara. A więc można mieć kontro zrobione - robi się je poprzez rejestracje. Wystarczy podać nick, mail i hasło (na mailu nie trzeba nawet nic potwierdzać), albo wejść z konta dla gości. 

Okno czatu otwieramy za pomocą literki T

Po wpisaniu komendy /pvp on nasza postać się nie rusza, czekamy na walkę. Tak jak ten tutaj na środku obrazka. Aby wejść z kimś do walki trzeba na tę osobę najechać. Nim jednak o walce. Wpierw o skórkach. Zauważyliście, że jest i Frisk i Chara i Pap i Sans i nawet Sans z UnderSwap. Można zmieniać wygląd postaci - wraz z tym zmieniają się teksty jakie usłyszymy od NPC (zabawnie jest kiedy jesteśmy np Sansem i idziemy pogadać z Sansem xD); zmieniają się też ataki w pvp. Aby zmienić skórę trzeba wpisać komunikat /skin a potem imię postaci w którą chcemy się zmienić. Np: /skin sans

Akcja gry dzieje się w Rdzeniu, to właśnie dlatego możemy być z innymi graczami. Jest kilka NPC, są nawet sklepy i drzwi zamknięte, jakie mogą zostać otworzone tylko dzięki kluczowi (ja jeden już znalazłam, ale teraz muszę poszukać drzwi jakie otwiera). Tak więc to coś więcej niż czas z innymi graczami. 
Ale to co mi się najbardziej spodobało to odtworzenie Snowdin. Jeżeli pójdziemy pewnym korytarzem wyjdziemy do właśnie tego miasteczka i możemy sobie po nim pochodzić. 
Teraz trochę o PVP
Kiedy wchodzimy już w tryb Gracz kontra Gracz, stajemy do walki z innymi. Każdy z nas ma na wstępnie 20 pkt życia, do tego 4 rodzaje ataków. Walka na tury, raz ty raz ja. Wygrywa ten, kto pokona przeciwnika - czyli go "zabije" jednak tutaj nie ma śmierci. Więc nie bójcie się. 
Jak przegracie zostaje Wam zawsze 1pkt życia. Aby się uzdrowić należy iść do punktu zapisu, jeden jest w Rdzeniu (dolna komnata, a potem w prawo), a drugi w Snowdin. 
Za wygrane pojedynki dostajemy forsę. Za kasę możemy kupić jedzenie jakie będziemy jeść w trakcie bitew pvp, albo klucze do zamkniętych lokacji czatu.
Błąd
To może nawet nie tyle błąd co po prostu denerwujące utrudnienie. Gra mi się podoba, naprawdę jest świetna i pomysł cudowny, wykonanie jeszcze lepsze. Są i MG i wszystko i fabuła i zabawa i inni fani i w ogóle... Więc co to? No cóż, serwer ma ograniczoną pojemność i nie zawsze idzie się na niego dostać, a szkoda. 
Wiecie, że aby zalogować się dzisiaj na to musiałam próbować kilkanaście razy, aby w końcu zaskoczyło? Męczące. 

W każdym razie miałam nawet taki pomysł, abyśmy się kiedy w Don't Forget się spotkali :3 Co Wy na to? Ja tam bywam praktycznie codziennie jak mam wolne, po północy. Więc jakby co to zapraszam. Nick już znacie :3
Share:

35 komentarzy:

  1. Chętnie zagram! Tylko, że moje ferie aktualnie się skończyły, więc będę mogła bardziej od 14-18, ale na pewno ustalimy jakąś konkretną godzinę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z chęcią niedługo mam ferie wiec noł problem (•ω•)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj wejdę ^^ Znajdziesz mnie pod nazwą Aonomi... chyba, że będzie zajęta... to wtedy AonomiFuru

    OdpowiedzUsuń
  4. Planujesz w najbliższej przyszłości dodać coś z mlp? Będę wdzięczna za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po egzaminach z chęcią wpadnę. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Z czego masz egzaminy?

    OdpowiedzUsuń
  7. A dlaczego ta gra ma nazwę ,,nie zapomnij''? O ile się nie mylę to po prostu forum do poznawania innych osób, dyskutowania i walczenia dla zabawy. Skąd więc ta nazwa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, nie wiem dlaczego się tak nazywa. Jeżeli jest to gdzieś wytłumaczone to wyraźnie musiałam pominąć ten szczegół. Lecz nie wiem dlaczego nosi taką nazwę.

      Usuń
    2. Istnieje fan-game z UT o nazwie "Don't Forget". Z tego co widzę na screen'ach, rdzeń jest w większości w kolorach fioletu, podobnie jak w fan-game'ie. Polecam zobaczyć na YouTube'ie albo jeśli ktoś ma czas, to pobrać w internecie (gra chyba w dalszym ciągu jest za darmo).

      Usuń
    3. A o czym jest ten fan-game?

      Usuń
  8. https://discord.gg/hpWzb Dla Rydzi XD

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja się idę zarejestrować XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdziecie mnie pod nickiem Mary25 XD Jak tylko uda mi się znowu wbić :/

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uh huh, mam pytanie, bo już gram jakiś czas ale teraz gdy kcę wejść to pokazuje mi informację o Update'cie. Jednak gdy klikam SHIFT gra mi się po prostu wyłącza i nie przekierowuje mnie do żadnej strony ;-; Gdzie mam szukać aktualizacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra nie ważne, jestem idiotką xd wystarczyło przeczytać opis

      Usuń
  12. Ktoś coś wie czemu mogę wybrać tylko tryb Dirty Hackered?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, kiedy pierwszy raz wejdziesz w tryp Dirty Hackered, gra najwidoczniej cię uznaje za brudnego hackera i nie pozwala na zagranie w inne tryby c: Wiem, bo sama się przekonałam. Jednak jest sposób, by temu zaradzić - trzeba nacisnąć True Reset - wtedy znowu możesz grać w inne tryby, a twoje osiągnięcia są dalej takie same, więc nic nie przepada

      Usuń
  13. Ja za to chętnie się dowiem, czy da się powiększyć miejsce w plecaku (w miejscu, gdzie trzyma się itemy), bo to wkurzające, że ma się miejsce tylko na 4 itemy, kiedy do kupienia jest tyle rzeczy ;-;

    OdpowiedzUsuń
  14. Yumi, mam pytanko. W jakich miejscach można użyć komendy /pvp? Bo mi wszędzie wychodzi informacja że ,,tutaj nie możesz tego zrobić" i nwm gdzie mogę z kimś powalczyć albo wyzwać na walkę =(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóóóóż, mi ta komenda działała zasadniczo w większości pomieszczeń. Jeżeli czegoś oczywiście nie zmienili, bo w tę grę nie grałam od dobrych kilku miesięcy, więc...

      Usuń
    2. Ja już sprawdzałam w każdym pokoju (nawet we wiosce) i nic, w kółko ta sama informacja :(

      Usuń
    3. a byłaś w village? bo jest tam jakaś ścieżka która prowadzi do jakiegoś ciemnego lasu i... nie będę spoilerować zabawy =)

      Usuń

POPULARNE ILUZJE