25 stycznia 2017

Undertale - Psy przyszłej przeszłości - 7 [Dogs of Future Past - 7 - tłumaczenie PL]

Notka od tłumacza: autorem komiksu jest . Tłumaczenie autorstwa Yumi Mizuno. Frisk przeszedł swoją drogę, skończył grę pacyfistycznym zakończeniem. Wszyscy żyją na powierzchni. Jednak czegoś mu brak. Wraca do Podziemia by zabrać ostatniego pozostałego tam potwora - Floweya. Obiecują sobie, że już nigdy więcej nie dojdzie do resetu. Jednak, czy pisane jest im szczęśliwe zakończenie i wspólna, świetlana przyszłość?
SPIS TREŚCI
Prolog; 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; 22; 23; 24; 25; 26; 27; 28; 29; 30; 31; 32; 33; 34; 35; 36; 37; 38; 39; 40; 41; 42; 43; 44; 45; 46; 47; 48; 49; Zakończenie







Share:

9 komentarzy:

  1. Yumi widzę że już masz dość nauki? Wow do tej godziny się uczyć /robić referaty to musisz mieć nerwy ze stali!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naaaah, już zrobiłam to co miałam zrobić czyli:
      dwa referaty, zredagować dwa inne i zrobić do nich bibliografię, poprawić prezentację iiii tyle. Wsio zrobione i pozostaje tylko mieć nadzieję, że moja praca jutro zostanie doceniona i dobrze oceniona :3

      Usuń
    2. Wow aż tyle?! Mi się nawet zeszytów nie chce przepisać XD. Myślę że dostaniesz najwyższe noty bo jesteś ambitna ( nie to co ja ;-;)

      Usuń
    3. Neeeh wątpię. W tym semestrze sporo z początku opuściłam, prawie trzy tygodnie byłam chora no i zajęcia teraz trzeba odrabiać, a to wpływa na to jak Cię wykładowcy postrzegają. Podczas kiedy w zeszłym semestrze byłam na 2 miejscu jeżeli chodzi o średnią z sesji, tak teraz... ugh... No nic zobaczymy.

      Usuń
    4. Eh a ja to się tak masakrycznie opuscilam z nauką że... W pierwszej klasie miałam średnia chyba 4,77 a teraz to nawet na pasek mi nie wychodzi. Muszę się wziąć za tą naukę bo naprawdę mi zależy na pasku. Ok Yumi idź spać żebyś była wypoczeta.

      Usuń
    5. Awwww jakie to słodkie, jak ja lubię kiedy się tak o mnie troszczycie ^^ Spokojnie, już idę spać, obiecuję ^^

      Usuń
  2. Coś czuję że przez ten pomysł Flowey'ego Frisk wpadnie w niezłe kłopoty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby Flowy miał rację bo Sans mógł by się chyba wkurzyć na Friska...?

    OdpowiedzUsuń
  4. W praktyce ten plan w pewnością nie wypali..

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE