25 stycznia 2017

Undertale - Psy przyszłej przeszłości - 8 [Dogs of Future Past - 8 - tłumaczenie PL]

Notka od tłumacza: autorem komiksu jest . Tłumaczenie autorstwa Yumi Mizuno. Frisk przeszedł swoją drogę, skończył grę pacyfistycznym zakończeniem. Wszyscy żyją na powierzchni. Jednak czegoś mu brak. Wraca do Podziemia by zabrać ostatniego pozostałego tam potwora - Floweya. Obiecują sobie, że już nigdy więcej nie dojdzie do resetu. Jednak, czy pisane jest im szczęśliwe zakończenie i wspólna, świetlana przyszłość?
SPIS TREŚCI
Prolog; 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7;8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; 22; 23; 24; 25; 26; 27; 28; 29; 30; 31; 32; 33; 34; 35; 36; 37; 38; 39; 40; 41; 42; 43; 44; 45; 46; 47; 48; 49; Zakończenie



Share:

20 komentarzy:

  1. Ja chcę 9 część!!! =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omg ta minka XD. Mi to przypomina zbawienie się potwora w genocide.

      Usuń
    2. Dostaniesz, ale jutro. Teraz idę spać. ^^

      Usuń
  2. Branoc Yumi ^^ Podrzucisz mi jutro jakieś fajne opko x Underfell Sans, lub underlust sans? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tobie jeszcze mało one-shotow XD. Może odrazu +18 XD Ej takie pytanko jak założyć konto? Ale ze mnie ameba XDD

      Usuń
    2. Tia, ja tam uwielbiam czytać ^^ A Yumi wie co lubię XD Kliknij 'odpowiedz jako' i tam powinnaś mieć kilka opcji. Klikasz na konto google, od razu przeniesie cię na stronę, gdzie możesz albo się zalogować, albo stworzyć konto. Przynajmniej ja tak zrobiłam XD

      Usuń
    3. http://archiveofourown.org/works/5486942
      http://archiveofourown.org/works/6214987

      Usuń
    4. Sans ośmiornica... lubię tą wersję XDDD

      Usuń
    5. Jeest wpół do czwartej, a ja czytam sobie opowiadania. Huh, to będzie ciekawy dzień... Kurde, Yumi, polubiłam Underfell sansa XD Ma w sobie coś, czego zdecydowanie nie ma zwykły Sans XD M A C E K. No chyba, że ktoś da i zwykłemu macki. Kurde, trójkąt Sans/Underfell!sans/reader z mackami ;-; Och, boże, mózgu staph.

      Usuń
    6. Hmm, to drugie... Saaaans, nie spodziewałam się takiego słownictwa po tobie XD Założę się, że jęczałyśmy tak głośno, że słyszał nas król i królowa, po dwóch przeciwnych stronach podziemia XD Papyyyrus, pozostań niewinny, plox XD Huh, chyba powinnam iść spać... ehh, już nie uda mi się, idę zrobić sobie kawę XD HMMM... Lubię te wersje sansa.... nie wiem czy powinnam się do tego przyznawać XD just kiddin'

      Usuń
    7. Sansy xD Całą noc czytałaś?

      Usuń
  3. Ciekawe co się stanie z Friskiem gdy się jej nie uda z tą duszą?

    OdpowiedzUsuń
  4. https://www.youtube.com/watch?v=02t_AZa9tZE Huhuhu XD Yumi, musisz to obejrzeć XDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TOTALNIE będę musiała pokazać to mojej współlokatorce xD Nas od zawsze ludzie mają za lesby, tylko dlatego, że wspólnie razem mieszkamy xDDDD Boże, totalnie będę musiała jej to pokazać.
      I mina Errora cudowna xD

      Usuń
  5. Flowey Ty mały manipulatorze XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Alphys nie wydało ci się podejrzane że Flowey tak entuzjastycznie podchodzi do sprawy? XD

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE