28 stycznia 2017

Undertale - Psy przyszłej przeszłości - 17 [Dogs of Future Past - 17 - tłumaczenie PL]

Notka od tłumacza: autorem komiksu jest . Tłumaczenie autorstwa Yumi Mizuno. Frisk przeszedł swoją drogę, skończył grę pacyfistycznym zakończeniem. Wszyscy żyją na powierzchni. Jednak czegoś mu brak. Wraca do Podziemia by zabrać ostatniego pozostałego tam potwora - Floweya. Obiecują sobie, że już nigdy więcej nie dojdzie do resetu. Jednak, czy pisane jest im szczęśliwe zakończenie i wspólna, świetlana przyszłość?
SPIS TREŚCI
Prolog; 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; 22; 23; 24; 25; 26; 27; 28; 29; 30; 31; 32; 33; 34; 35; 36; 37; 38; 39; 40; 41; 42; 43; 44; 45; 46; 47; 48; 49; Zakończenie







Share:

19 komentarzy:

  1. Ten na końcu to Gaster Follower?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieee w takim momencie D: Nie mogę się doczekać 😊 Super jest ten komiks Yumi !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta seria komiksów jest wspaniała ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. A na końcu co to miało być!? :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Uh, Yumi, wysłać ci pracę tutaj czy na maila, bo zapomniałam? :^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi osobiście byłoby wygodniej tutaj, ale jak chcesz xD

      Usuń
    2. Jeżeli praca do eventu to tylko na maila, a jeżeli coś dla mnie to może być tutaj :3

      Usuń
    3. Uh, czyli na maila, a ja nieogarnięta jestem, więc podasz maila tutaj? xD A i nie wiem czy widziałaś tego Sanseła, ale wyślę ci go jeszcze raz :V http://imgur.com/a/AstbS

      Usuń
    4. Widziałam kochanie i szczerze powiem, że robiłaś lepsze prace. Nie traktuj tego jako przytyk czy coś, po prostu ... no jestem szczera. I um, naprawdę robiłaś lepsze prace.
      yumimizuno@interia.pl

      Usuń
    5. Luuzik, szczerość przyjmuję na klatę! Wiedziałam, że paint jest niezastąpiony. No cóż, chyba do niego wrócę.

      Usuń
  6. Ten na końcu wygląda jak Monster kid ale jest mroczniejszy. Nie mogę się doczekać kolejnej części ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Yumi! Yumi! Pytanie z mojej strony (i jeśli jestem upierdliwa to przepraszam ;-;) Ale kiedy będzie tego kolejna część? Albo jakbyś mogła to podołabyś mi linka do angielskiej wersji? Tak mi się ten Komiks spodobał że ^^... NO chyba że jesteś na równi z autorką i czekasz aż ona wreszcie skończy ten komiks... Wtedy Bardzo przepraszam!!! >//////<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1 - kolejną część przed chwilą wrzuciłam
      2 - przeczytaj moją notkę "notka od tłumacza" na samym początku KAŻDEGO rozdziału, tam masz LINK DO AUTORKI I ORYGINAŁU.
      Komiks jest kompletny, bo inaczej nie wiedziałabym ile ma części.
      Nie masz za co przepraszać. Po prostu czytaj całość notki, włącznie z informacjami dodatkowymi :3

      Usuń
  8. ta wypowiedź na koniec mnie rozwaliła xD będzie trzeba mnie składać x'D

    OdpowiedzUsuń
  9. To na końcu... Po prostu wiedziałam że będzie coś zaskakującego. Wiedziałam! Ale na to gotowa nie byłam xD

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE