7 stycznia 2017

Undertale: AU - BellyTale

Nazwa: BellyTale / Belly kick / Ecto Belly
Twórca: ??



Charakterystyka AU
Zastanawialiście się kiedyś dlaczego czasem znajdujecie w internecie obrazki z wyeksponowanymi brzuszkami naszych bohaterów? Albo czy Sans faktycznie ma brzuszek pod bluzką? Cóż, oto i odpowiedź. AU Belly jest spełnieniem fetyszu na pulchniejsze osobniki. Czasem ociera się o niebezpieczne feederstwo
Postacie z tego AU mają brzuszki, są wiecznie głodne, burczy im, pragną jeść, trzeba je karmić i tak dalej. Akcja dziać się może w Podziemiu, albo na Powierzchni, obojętne. Nie ma większych zarysów fabularnych tego Uniwersum. Po prostu brzuszki. Ot i wszystko. 

 klik
 klik
 klik
 klik
 klik
 klik
 klik
 klik
 klik
Share:

24 komentarze:

  1. Sans czy Alphys - ok, bo pasuje. Ale ja sama nie cierpię tego fetyszu, podobnie jak niemowlęcych ciuszków noszonych przez dorosłych. *przybyła, zobaczyła, ochu...ała - dzięki, Fur Affinity*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. . . . Boję się Ciebie xD
      Ja tam pierdolnęłam jak znajoma kiedyś zaczęła mi podsyłać zdjęcia koni w piżamach xD

      Usuń
    2. Ale że co? xD Jak to boisz? xD Kurna, co ja wam robię!? XD *dramatyzing ołwer herself*

      Usuń
    3. Wyobraziłam sobie spasłego typa w śliniaczku i pieluszce.... To BOLI

      Usuń
    4. Lepsze to niż Miley Cyrus w śliniaczku i pieluszce prosząca o bycie pieprzoną... *takie tam BB Talk - mało się nie porzygała w trakcie oglądania teledysku*

      Usuń
  2. To jest coś, czego nienawidzę ;-; Po prostu rani moje oczy... Nie rozumiem fetyszystów, ale okej, ludzie mają różne gusty, lecz według mnie.. to jest po prostu okropne ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz świadomość tego, że podniecanie się wyimaginowanymi postaciami, podniecanie się opisami seksu, scen walki, oglądanie tego, słuchanie - to też jest fetysz seksualny? Masz świadomość tego, że podniecanie się konkretną częścią ludzkiego ciała też jest fetyszem? Albo potworami - to też jest fetysz. Pomyśl. ktoś może nie zrozumieć nas - podniecamy się szkieletem z gry. Ok.
      Uważam, że słowo "nienawiść" jest za mocne w typ przypadku, bo skoro "nienawidzisz czegoś takiego" to oznacza, że zrobisz krzywdę cielesną czy też słowną każdej "większej" osobie.
      Rozumiem, bo w naszej kulturze osoby krąglejsze nie są uznawane za atrakcyjne, lecz nie wszędzie tak jest. Choć i mnie ten kick się nie podoba, bo nie trafia w mój gust, tak uważam, że emocjonalność Twojej wypowiedzi jest odrobinę przesadzona. Ktoś może się źle poczuć po przeczytaniu tego komentarza bo np sam jest krąglejszy.
      Nie pomyślałaś o tym?

      Usuń
    2. Wiele ludzi woli "krąglejsze osoby". Skoro np. super szczupły, długonogi Mettaton może podniecać jednego, to pulchna jego wersja może podobać się komuś innemu.

      Usuń
    3. Trochę za bardzo podkreśliłam moją wypowiedź, faktycznie przepraszam. Hmm, mi tu bardziej o chodzi o to, że nie mam nic przeciwko otyłym osobą, tylko nie przepadam jak ktoś rysuje postacie jako takie. Nie wiem, nie zabraniam im tego robić, ale nie dociera to do mnie. Tak, sama wiem, że nie powinnam pisać takich komentarzy, postaram się tego nie robić. Ech, mówiąc że nienawidzę chodziło bardziej, że nie lubię patrzeć jak postacie tak wyglądają. Nie kierowałam tej wypowiedzi do większych osób, nie mam nic przeciwko nim, przecież sama do najszczuplejszych nie należę. Np. nie lubię jak ktoś dodaje szkieletowi ekto-brzuch, albo komuś kto jest przedstawiony jako chudy, robi się większe części ciała, tak jak w przypadku Undyne. Nie chce by ktokolwiek od tego komentarza poczuł się źle, nie o to mi chodzi, przepraszam, po prostu w złe słowa ubrałam swoje zdanie ;-; Faktycznie nie pomyślałam o tym ;-;

      Usuń
  3. Kolejne rzeczy do moich koszmarów jak mniemam TTvTT

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam ten styl...
    Nic dobrego T-T

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten 6 od dołu... Om... *fungirling*

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre postacie wyglądają trochę jak w ciąży xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie nie nie nie nie! To jest chore!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tiaaak no to akurat nie to au bo znalazłem też inne au gdzie sans ma brzuszek tyle że w Bellytale nie ma fabuły a to co mówię to Judgement Hal

    OdpowiedzUsuń
  9. Narysuję grubego MTT

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest gorsze od Undertail, serio...

    OdpowiedzUsuń
  11. WOJTI!! MAM DLA CIEBIE SUPER AU!! XD

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE