25 stycznia 2017

Undertale - Psy przyszłej przeszłości - 6 [Dogs of Future Past - 6 - tłumaczenie PL]

Notka od tłumacza: autorem komiksu jest . Tłumaczenie autorstwa Yumi Mizuno. Frisk przeszedł swoją drogę, skończył grę pacyfistycznym zakończeniem. Wszyscy żyją na powierzchni. Jednak czegoś mu brak. Wraca do Podziemia by zabrać ostatniego pozostałego tam potwora - Floweya. Obiecują sobie, że już nigdy więcej nie dojdzie do resetu. Jednak, czy pisane jest im szczęśliwe zakończenie i wspólna, świetlana przyszłość?
SPIS TREŚCI
Prolog; 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; 22; 23; 24; 25; 26; 27; 28; 29; 30; 31; 32; 33; 34; 35; 36; 37; 38; 39; 40; 41; 42; 43; 44; 45; 46; 47; 48; 49; Zakończenie











Share:

21 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten komiks :) Dzięki za tłumaczenie, Yumi ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Frisk to robi, że dostaje to czego chce?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej, ostatnio powróciłam do gry - Minecraft. Grałam sobie, grałam, a tu nagle szkielet. Od razu przypomniał mi się sans, ale mniejsza z tym. Za nim była lawa. Wepchnęłam go tam, to inaczej bym zginęła. I lawa skojarzyła mi się jakoś z Grillby'm. Już wiem co trzeba zrobić, by mieli dziecko. Wystarczy wrzucić szkieleta do lawy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale oni już mają dziecko.. Ghost Rider'a xD

      Usuń
    2. Popłakałam się ze śmiechu Sansy ;)

      Usuń
    3. sarcio,ojjj taaaa.To bardzo dobre dziecko xD

      Usuń
    4. Tak jak tata, karze grzeszników ;)

      Usuń
    5. Sansy... za dużo Undertejla

      (PS: Wiem, że to się tak nie pisze ale chciałam aby dało się zrozumieć)

      Usuń
  4. Tyle przykrości i przytulalności (tak wiem że nie ma talkiego słowa) ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. O jezu,Yumi... Dziękuje za wrzutke tego ^^ Będe czekać na więcej jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko skończę zakichany referat o spahisach i systemie timariockim to sobie dla rozluźnienia jeszcze ten komiks potłumaczę :3 A teraz idę pisać dalej -_- Boże zmiłuj się.

      Usuń
    2. Witaj. Świetna robota z tłumaczeniami. Szczególnie lubię te o Zwierzogrodzie. Mam propozycję na serię tłumaczeń (to tylko sugestia. Nic więcej). Chodzi o tłumaczenia komiksów na podstawie bajki Wodogrzmoty (Gravity Falls ) która była emitowana na Disney Channel i powstały 2 sezony łącznie 41 odcinków. Jest to bardzo ciekawa i wciągająca seria która posiada wiele fanowskich komiksów. Polecam najpierw obejrzeć kilka pierwszych odcinków serii wtedy prawdopodobnie się wciągniesz ponieważ jest tam wiele interesujących tajemnic.

      Usuń
    3. Oh wiem o czym mowa choć nigdy nie miałam okazji jej oglądać (tzn plan jest rzucenia na to okiem .... kiedyś tam jak będzie więcej czasu), niczego nie obiecuję.

      Usuń
    4. Yumi i Gravity Falls... I tak oto dopełni się moje szczęście (prawdopodobnie XD)

      Usuń
    5. Nom moje też xp. A znacie littletale? To jest takie słodkie :3

      Usuń
    6. Kiedyś może :D kiedy będzie czas. Bo jak widać zainteresowanie serią jest (prawdopodobnie XD) hehe. Czekamy z niecierpliwością na rozwój wydarzeń ;D

      Usuń
  6. To dotąd najbardziej wciągająca część tej serri. A cała seria jest na strasznie ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekałem na kontynuację tak bardzo, jak czekam na Zootopie...
















    Sorry musiałemXD.

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE