31 stycznia 2017

Undertale: Kłótnia [tłumaczenie PL]











Tłumaczenie: Yumi Mizuno
Share:

14 komentarzy:

  1. XDDD chciała bym usłyszeć mroczny śmiech papyrusa z pod prysznica XD

    OdpowiedzUsuń
  2. BOOŻE, SŁYSZAŁAM TO. Dlaczego jestem w stanie wyobrazić sobie jego śpiew...? Co jest ze mną nie tak? Prawdopodobnie wszystko, ale nieważne XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jesteśmy spokrewni, bo też miałem to przed oczami.

      Albo uszami? Niie przecież widziałem Papsa pod prysznicem, który ćwiczył swój śmiech... o kurwa... TO BYŁO GEJOWSKIE!! Mojej spierdolinie umysłowej już nic nie pomoże...

      Usuń
    2. Na codzieć spotykam się gejozą, mi to nie przeszkadza m8. No więc z kim chcesz być shipowany? *podaję listę pełną imion z gier, chińskich bajek i mango*

      Usuń
    3. ... z kimś z mango XD... a na serio ja za hentai nie przepadam, wolę bardziej futerka (jeśli wiesz o co chodzi 😈)

      Usuń
    4. furry... może z Nickiem XD

      Usuń
    5. ... nie przewiduje wersji Ja X Ktoś, do tego "zdziczenia" przyczyniła się głównie Yumi i przeglądanie zakładki z Zootopią ;-;

      Usuń
  3. Hmm. To Paps ma pokój tortur? Interesujące...

    OdpowiedzUsuń
  4. o(≧∇≦o) płacze, to jest piękne (≧∇≦)b

    OdpowiedzUsuń
  5. Arz strach wiedziedzieć co on ma w pokojó tortór

    OdpowiedzUsuń
  6. Zależy jakie to tortury.
    Jeśli to wypalanie oczu czy nabijanie na pałąg ta "Ja spierdalam".

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham ten komiks <3
    Znalazłam do niego idealny dubbing polski na YouTube... Tak pięknie jest ten śmiech przedstawiony że aż moja wyobraźnia poleciała w siną dał i wyobraziłam sobie Papyrusa jak śpiewa Adele Hello xD to już jest ZuE... ;-;

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE