26 stycznia 2017

Undertale - Psy przyszłej przeszłości - 16 [Dogs of Future Past - 16 - tłumaczenie PL]

Notka od tłumacza: autorem komiksu jest . Tłumaczenie autorstwa Yumi Mizuno. Frisk przeszedł swoją drogę, skończył grę pacyfistycznym zakończeniem. Wszyscy żyją na powierzchni. Jednak czegoś mu brak. Wraca do Podziemia by zabrać ostatniego pozostałego tam potwora - Floweya. Obiecują sobie, że już nigdy więcej nie dojdzie do resetu. Jednak, czy pisane jest im szczęśliwe zakończenie i wspólna, świetlana przyszłość?
SPIS TREŚCI
Prolog; 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; 22; 23; 24; 25; 26; 27; 28; 29; 30; 31; 32; 33; 34; 35; 36; 37; 38; 39; 40; 41; 42; 43; 44; 45; 46; 47; 48; 49; Zakończenie






Share:

31 komentarzy:

  1. Flowey przejmuje kontrole... klękajcie narody!

    OdpowiedzUsuń
  2. Flirtujacy pies mogę umierać widziałam już chyba wszystko, chociaż nie muszę zobaczyć rezultat tej walki o(≧∇≦o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Yumisiu (heh nowe ksywki wymyślam xp) dzisiaj przeszlas samą siebie. 10 komiksów!! Kocham ten komiks i kocham ciebie! Lovki foreverki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Neh bywało więcej. ^^
      I Yumiś tooo akurat stara ksywka xD W sensie, już wieki temu ktoś na nią wpadł xD Ale i tak miło ^^

      Usuń
    2. Kiedyś zamiast Yumiś chciałam napisać Yamiś xp. Pozwól że się zapytam ile lat ma ten blog?

      Usuń
    3. Teoretycznie jest od 2014 lecz dopiero od 2016 działam na nim aktywniej :3

      Usuń
    4. Aham. Ja go znam ok. 2 miesiące i codziennie sprawdzam go przynajmniej 100 razy XD

      Usuń
    5. Ja poznałam ten blog jakoś w lipcu - sierpniu, a udzielać się zaczęłam koło września XD Teraz jestem kapłanką i sekretarką, i chyba faktycznie przychodzę tutaj ponad 100 razy dziennie. Na serio.

      Usuń
    6. Heh ja tak samo xd. Takie uzależnione jesteśmy. Ty jesteś sekretarka i kapłanka a ja będę jej psycholożką od zdrowego trybu życia XD. Własna Yumi pamiętaj żebyś się wcześnie kładka spać!

      Usuń
    7. Ja wczoraj położyłam się koło czwartej XD Pamiętasz Yumi, jak jeszcze było mniej osób ile ci obejrzeń robiłam? XDD

      Usuń
  4. Frisk to umie tylko flirtować XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Flowey objął stery... pozostaje nam się tylko schować i z ukrycia obserwować tą eipicką walkę *^* :')
    Do tego flirtujący pies... Oj Frisk, to nie zawsze działa xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm tak się zastanawiam jaką muzykę słyszą potwory podczas walki z nami?

    OdpowiedzUsuń
  7. A na "połowicznej" polski klasyk https://m.youtube.com/watch?list=PLAGIqPcHJsrbpgBQVQOdQHMV_MpLp-qiN&v=aI9gXRmnOhI

    OdpowiedzUsuń
  8. A obiecałam sobie, że pójdę spać normalnie... jest wpół do trzeciej. ehhh.... Branoc ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Flowey ...... Czekam na następną część 😃

    OdpowiedzUsuń
  10. Yumi, uwielbiam cię. Pojawi się wpadka na imprezie? *u*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale nie w najbliższym czasie - sesja

      Usuń
    2. Yumi, skarbie powiedz kiedy masz sesję? ( nie odpowiadaj jak nie chcesz.

      Usuń
    3. A dlaczego miałabym nie chcieć? xD
      Sesja oficjalnie rozpoczęła się od dzisiaj, lecz latanie z zaliczeniami trwa już od poniedziałku.

      Usuń
    4. Heh ja we wtorek idę do szkoły i mam 4 prace klasowe! 2 zaległe i 2 przyszłe. Omg nienawidzę tych sprawdzianów ;-;

      Usuń
  11. Dołączam się do pytania powyżej xd

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE