17 stycznia 2017

Undertale: Fanka [tłumaczenie PL]







Tłumaczenie: Yumi Mizuno
Share:

33 komentarze:

  1. Ja uważam że jest bardziej
    sexy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. To najprawdopodobniej każda z nas, gdyby go zobaczyła w rzeczywistości :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak by właśnie wyglądała moja reakcja gdybym spotkała Sansa <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio szłam sobie wieczorem na spacer i widzę jakieś dziecko w niebieskiej kurtce moja reakcja "SANS !!!" po chwili namysłu "A nie to tylko jakiś dzieciak (┯_┯)"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gdy zaczełam biec po ciemku kolega pomyślał, że to Sans a ja tak się ucieszyłam i okazało się, że to smutna żeczywistość(T~T)

      Usuń
    2. Jak gdy była straszna mgła i wydawało mi się że gdzie się odwrócę to jest a potem znika
      I wszędzie mam taką halucynację T_T

      Usuń
  5. ... Nie porostu nie ...
    ... Ja wole Papsa ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość rzeczy dotyczy tutaj Sansa, so...

      Usuń
    2. Nom, tak jakoś wychodzi. Aaaaale nie wszystko. Komiksy staram się dobierać tak, aby były zróżnicowane i dotyczyły całości UT, nie moja wina, że kościotrupy to ulubione postacie fanów :3

      Usuń
    3. ale jakich tu nie lubić <3

      Usuń
    4. Ja też. Sans się przejadł xd

      Usuń
  6. gdybym była chłopakiem bym kochała siebie xD ale jestem dziewczyną i kocham sansa :3 a propo tego komiksu:TEN SANS JEST SŁODKI ^^

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE