7 stycznia 2017

Undertale: AU - EchoTale

Nazwa: EchoTale
Twórca: yoralim
Przeczytaj w polskiej wersji: tutaj
/Nie będzie już więcej komiksów z EchoTale od autorki tego AU z racji na to, że poróżniła się z pomysłodawcą postaci G!Sansa (nie ona go wymyśliła i w toki rysowania jej G stał się bardziej popularny od tego należącego do twórcy) /


Charakterystyka AU
Przez nieudany eksperyment Podziemie zostało, może nie tyle zniszczone, co po prostu wszystko się popierdoliło. Jedynymi ocalałymi osobami jest G!Sans (istota jaka powstała przez połączenie Sansa i Gastera) oraz Frisk (który jest połączeniem Chary i samego siebie). W tym AU Frisk jest dziewczyną. 
Aby naprawić świat, zrobić ostatni reset po którym wszystko wróci do normy nasi bohaterowie muszą odnaleźć Rdzeń, ten jednak może pojawiać się i znikać w dowolnym miejscu w Podziemiu. Zaznaczyć należy, że punkty zapisu właściwie nie istnieją, to znaczy są zepsute więc para ma jedynie jedno życie i szansę na naprawienie wszystkiego.

Postacie

 G
Powstał przez połączenie Sansa i Gastera. Ma niektóre ich wspomnienia oraz pragnienia jakimi się kierowali. Stworzył jednak własną osobowość i w szybko stał się niezależną, nową istotą. Lubi się wspinać, jest zboczonym flirciarzem, protekcyjnym wobec Frisk i pali papierosy

Frisk
Nie może robić zapisów gry. Jest dziewczyną. Chce wszystkich ocalić. Motywem jej przyjścia do Podziemia była chęć ocalenia Potworów. Ludzie bowiem pragnęli zniszczyć górę. W snach Frisk ma możliwość "widzenia" tego co się dzieje w innych AU.

Chara
Nie odgrywa tutaj negatywnej roli. Pojawia się na początku i pod koniec historii.  Jest duchem pierwszego dziecka, które darzy wielką nienawiścią ludzi. Dobrze dogaduje się z Gasterem.

Gaster
Pierwszy królewski naukowiec. Przełożony Alphys i Sansa (jednocześnie jego ojciec). Zapatrzony w naukę. Pragnie zbadać fenomen DETERMINACJI. Jego pragnienie poznania staje się głównym powodem wybuchu jaki zniszczył świat. 

Sans
Jako pierwszy nawiązuje pozytywne relacje z dzieckiem. Troszczy się o nią i opiekuje. Ma wątpliwości co do eksperymentu, lecz nie jest dość silny aby przeciwstawić się ojcu i swojemu szefowi. 

Alphys
Zaprzyjaźnia się z Frisk, między eksperymentami umila jej czas za pomocą komiksów, mang, filmów, anime i bajek.
Share:

26 komentarzy:

  1. To chyba moje ulubione AU oprucz orginalnego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne :). Chciałam właśnie się trochę dowiedzieć o tym AU. Dzięki za tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie wiem, o co chodzi w EchoTale i skąd wziął się G!Sans, którego uwielbiam całym moim grzesznym sercem, tfu, całą moją grzeszną DUSZĄ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Ty pierwsza i nie ostatnia, która uległa jego urokowi xD

      Usuń
    2. Swoją drogą... trochu to dziwne, że się autorka z pomysłodawcą o wizerunek postaci ścięła... Dla porównania Spirale (ta od "First Date" oraz komiksu z Grillbsem) i Kayla-Na (autorka pierwszych Grillbsowych grafik, z których Spirale wzięła inspirację na wspomniany Grillbsowy komiks) są zaprzyjaźnione.

      Usuń
    3. *wzrusza ramionami* Tak, ale wiesz, ludzie. Wyobraź sobie, że grasz tą swoją jaszczurzycą i ktoś pyta się, czy może zrobić z nią postać. Godzisz się i okazuje się, że choć ktoś wziął sam wizerunek Twojego OC i stworzył mu nową osobowość oraz realia, jest sławniejszy niż Ty. Zazdrość robi swoje.

      Usuń
    4. Cieszyłabym się, ale i może porozmawiała z tą osobą. Miałam tak, że moja Jaszczurzyca była w parze z jednym człowiekiem, którym koleżanka grała. Koleżance się znudziło, ale ja nadal odgrywałam postać. Początkowo byłam na nią zła, że bez słowa wycofała wszystko, później zmieniłam nieco plany. Wyszło nawet lepiej niż zakładałam.

      Usuń
    5. Tutaj najwyraźniej się tak nie dało. Cóż, nie nasza sprawa.

      Usuń
    6. Gdybym to ja stworzyła G, osobiście byłabym wkurwiona. Nienawidzę, gdy coś nad czym długo pracowałam, wychodzi u kogoś lepiej, choć pomysł został ode mnie zaczerpnięty... niestety mam taką osobowość ;-;

      Usuń
    7. Ja właściwie chyba też. Tylko, że znowu jakbym dała komuś pozwolenie na "korzystanie" z wyglądu jakiejś postaci - to bym jej potem nie zabierała.

      Usuń
    8. Tu się zgadzam, to byłoby mega chamskie

      Usuń
    9. A, w takim przypadku zdecydowanie nie byłoby mi do śmiechu. Zawłaszczenie sobie mojej scalesony albo jakiegokolwiek innego OCka mogłoby się skończyć ostrzejszą rozmową.

      Usuń
  4. szkoda że nie będzie nowych komiksów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to się niestety nic nie poradzi, ale dobre i to co jest :3

      Usuń
  5. Ja pokochałam styl rysowania w tym komiksie, samego G!sansa, a do tego Frisk bardzo mi się tutaj podoba *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza, że wszystko robione na kartkach ^^

      Usuń
    2. Tak, to daje wspaniały efekt. Zwłaszcza kredki + markery = kupienie mej duszy. Marzę by kiedyś móc coś takiego narysować *-*

      Usuń
  6. Och Echotale kocham w nim dosłownie wszystko - kreskę, fabułę, postaci, zakończenie i początek, relacje między bohaterami, humor, WSZYSTKO ♡♡♡♡ *znowu się rozpływa*

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh dzięki za wytłumaczenie,lekko się w tym gubiłam

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest moje 3 ulubione AU pierwsze to oryginał a 2 to underfell

    OdpowiedzUsuń
  9. A tak w ogóle, widziałam twoje opowiadanie "O tym jak powstał świat". Jezusie, nawet nie wiesz jak bardzo mi się spodobało! Chętnie przeczytałabym dalej ^^ Twoje wyobrażenie tego było naprawdę wspaniałe, strasznie mi przypadło do gustu i miło się czytało ^^ Chętnie przeczytałabym więcej, np. jak Bóg reaguje na nasz postęp, wojny, wynalazki itp. *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uhhh ten staroć xD A dziękuję. ^^ Więcej raczej nie będzie, nie wiem co mną kierowało kiedy to pisałam xDD

      Usuń
    2. Raczej to było dla mnie wiadome, więc spoko xD Ale i tak bardzo mi się spodobał ^^ Jakim cudem ja to ominęłam, czytałam większoŚć tego, co tu publikujesz xD

      Usuń

POPULARNE ILUZJE