13 lutego 2017

Undertale: AU - Storyshift

Nazwa: StoryShift
Autor: voltrathelively


Charakterystyka AU
W UnderSwap chodziło o zamianę osobowości. StoryShift też coś zamienia. Co prawda Frisk nadal ma przed sobą drogę przez Podziemie i może wybrać czy chce mordować, czy nie. Tutaj też została dokonana zamiana. Zaznaczyć jednak należy, że nie osobowości, co miejsc jakie są zajmowane. No i nie wszystkich postaci - dziesięć. 
Co można jeszcze powiedzieć, ah tak. Osoby jakie parują Asriela i Charę znajdą się bardzo dobrze w tym AU, gdyż można powiedzieć, że główny nacisk jest położony na nich. Tak to, niewiele się różni od głównego kanonu. Nadal potwory zbierają dusze. Nadal chcą wydostać się poza barierę. No i nadal Frisk jest brakującą osobą aby spełnić ich marzenia. Ale, teraz może co ważniejsze! O postaciach!

Postacie
Tak jak powiedziałam. Dziesięć postaci zostało zamienionych miejscami jakie zajmowały w grze, jednak ich osobowość nie została zmieniona. No i tak mamy
Sansa - > Króla
Papyrusa -> Opiekuna Ruin
Charę -> która przybrała rolę Sansa
Asriela ->Który przybrał rolę Papyrusa
Asgore -> Naukowca
Toriel -> Przywódca Gwardii
Undyne -> która jest gwiazdą Podziemia
Alphys ->Robiącą za ducha
Mettacrit -> umarł na początku i przejął rolę Chary
Napstablock -> Jego kuzyn rozpaczał po jego śmierci aż oszalał z tęsknoty i również umarł, odrodził się jako Boogie (zajmuje miejsce Floweya i mówi Friskowi jak działa Podziemie), nie jest on jednak żadnym wrogiem. Bardziej smutnym kwiatkiem, który nie wie co się dzieje.

EDIT:
Warto dodać, że tutaj Chara jest spokojna i w przypadku jeżeli Frisk pójdzie ścieżką ludobójczą to ona dokonuje sądu. Ponad to Asriel i Chara oczywiście są rodzeństwem, jednak ich rodzice Toriel i Asgore są w separacji (nie są rozwiedzeni). Asriel uwielbia wszelkiego rodzaju LARP'y i ma nadzieję, że za ich pomocą uda mu się pogodzić skłóconych rodziców.

Share:

74 komentarze:

  1. Długo czekałam, aż zrobisz to AU!
    Jest ono jednym z moich ulubionych.
    Najbardziej uwielbiam z tego AU Chary i Asriela.
    Dzięki Yumi!
    -DodoDan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cierpliwi zostali nagrodzeni :3

      Usuń
    2. To chyba twoje ulubione powiedzonko, co Yumi?

      Usuń
    3. Hm, neh. Jedno z wielu. Lubię jeszcze Ci pa pa ci pa - co nie oznacza nic dokładnie. Ale lubię czasem do kogoś podejść i pierdolnąć. Ci pa pa ci pa!

      Usuń
    4. Yumi słonko co bralas dzisiaj? XD

      Usuń
    5. '' Ale lubię czasem do kogoś podejść i pierdolnąć. Ci pa pa ci pa!''~ Yumi 2017

      Usuń
    6. To jest poezja..*wyciera łezkę z oka*

      Usuń
    7. I tak jest lepiej, dawniej mówiłam Bum cyk cyk

      Usuń
  2. Spoko to AU. Za jakie się teraz bierzesz Yumi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem, teraz robię sobie chwilę przerwy bo mnie trochę kręgosłup boli. Posłucham sobie muzyki, pomyślę, pomarzę i coś opiszę. A potem ostatnie szlify naszego dzieła walentynkowego iiii szukać miejsca, gdzie będę mogła to wrzucić tak aby każdy miał do tego dostęp -_-

      Usuń
    2. A ok. Szkoda że nic nie zrobiłam na ten konkurs..nie za bardzo lubię walentynki (moje kol też nie xd)

      Usuń
    3. Po co mi to święto skoro nie mam swojej walentynki?

      Usuń
    4. Ja też nie mam nikogo, a mimo to lubię to święto. Jak moja mama żyła to dawałam jej walentynkę, bo ją kocham. Czekoladę ode mnie już dostała moja współlokatorka. Dzisiaj w nocy jak wpadł do mnie na chwilę znajomy z uczelni też złożyłam mu życzenia - choć ma dziewczynę i nie patrzę na niego jak na potencjalnego partnera.
      No i co ważniejsze - wspólnie z Wami robię ten event, właśnie na walentynki, dostałam od Was pracę bo chcieliście podzielić się miłością z wszystkimi, i ja z miłością od dwóch dni siedzę, redaguję, sklejam, dodaję, układam w jakąś logiczną całość i pielęgnuję jako Walentynkę dla Was.
      Miłość, kochanie, wiele ma imion. Tak z ciekawość, idź teraz do mamy, przytul ją i zapytaj się jej, czy będzie Twoją walentynką bo ją kochasz. :3

      Usuń
    5. Oooow. Moja mama jest w pracy..ale mogę przytulić ja później :3. Nawet było takie zadanie domowe na Wdz żeby przytulić swoich rodziców. Moja mama jest zmienna czasem da się przytulić a czasem...mówi mi że jest zmęczona i mam sobie iść ;-;. Dlaczego choć raz nie może okazać uczuć?!

      Usuń
    6. Okazuje je w inny sposób niż tego oczekujesz. Faktycznie może być zmęczona. Na bank ma problemy o jakich nie wiesz i jakimi się z Tobą nie dzieli. Czasem wystarczy tylko, jak z nią posiedzisz. Wiesz, kiedy moja mama żyła i pracowała, a ja byłam w Twoim wieku i chciałam jej pokazać, że mi na niej zależy i jednocześnie wiedzieć, ze jej zależy na mnie. To w weekend kiedy nie musiała pracować brałam świeczkę stawiałam ją na stoliku i siedziałyśmy tak w ciszy, nie musiałyśmy się nawet dotykać. Po prostu byłyśmy w jednym pomieszczeniu.
      Twoja mama okazuje uczucia w sposób w taki jaki umie - utrzymuje Cię.

      Usuń
    7. Mhm. Szkoda mi cb że stracilas mamę ;-;. W sumie nie mam aż tak źle niektórzy mają gorzej.

      Usuń
    8. Wypowiem się jako mama dwóch szkrabów.
      Bycie rodzicem nie bywa łatwe. Jest się odpowiedzialnym za życie całej rodziny i nosi się na barkach wiele problemów o których niekoniecznie mówi się głośno. Ja dzieci mam małe, więc czuję w obowiązku by moje problemy nie odbijały się na nich, więc nawet jak nie mam ochoty - uśmiecham się, przytulę czy cokolwiek innego, chociaż mam ochotę po prostu gdzieś się zaszyć samej. Jestem przede wszystkim człowiekiem i jak każdy człowiek mam lepsze i gorsze chwile. Może twoja mama uważa, że skoro jesteś dużą dziewczyną, powinnaś to zrozumieć? Dorośli mają to do siebie, że swoje założenia przekładają na życie, czasem nawet nie uzgadniając tego z dzieckiem - też się na tym łapię, choć to błąd, bo moja córka lubi mieć wszystko wytłumaczone dokładnie, bo jak nie, czuje się zagubiona. Myślę, że skoro ciebie martwi takie zachowanie mamy, powinnaś KONIECZNIE z nią o tym porozmawiać. Powiedzieć jak się czujesz. Czego TY potrzebujesz. Ale powinnaś też wysłuchać mamę, co ona ma do powiedzenia. Ważna jest komunikacja.

      Usuń
  3. Ciekawe AU...
    Taka zmiana mi się niezbyt podoba, ale sama koncepcja fajna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałaś te nowe Do Or Die?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to jest glitchtale?

      Usuń
    2. Tak, o boże, me serce się skruszyło. Sans... Alphys.. Undyne... Nosz kurwa mać

      Usuń
    3. Jeej! Czyli jednak nie tylko ja to ogladam ;D!

      Usuń
    4. Popadłam w fandomową depresję po ''Dust''...A TERAZ TO JUZ WOGÓLE.

      Usuń
    5. Ta...


      mała....


      różowa.....



      wredna....




      SUCZ....




      (wybaczcie..)

      Usuń
    6. Ja ci się nie dziwię Kzazuni, bo jak zabiła Sansa to ze złości rzuciłam krzesłem.

      Usuń
    7. No a ja co odcinek rycze. I kocham tą serię! Nie mogę się doczekać następnej części.

      Usuń
    8. Dawać mi kolejną część!! :3

      Usuń
    9. Ooo, ja też oglądam Glitchtale ;w;

      Usuń
    10. Cierpliwi zostaną wynagrodzeni ~ Yumi Mizuno

      Usuń
    11. Dziękuję za wyrozumiałość Psycho Art♥

      Usuń
    12. Nessie witamy w klubie

      Usuń
    13. Ja też Napcia. Ale myślę,że znowu sobie trochę poczekamy ;c Ale cóż..WARTO. Camila naprawdę się stara.

      Usuń
    14. Noom. Ale mi się zdaje że kumu to jej strach i im bardziej się Betty boi tym grozniejszy się robi Akumu

      Usuń
    15. Możliwe. Ja mam pewną teorię na jej temat, ale zobaczymy czy sie sprawdzi ;>

      Usuń
    16. Nie ma sprawy Kzazumi. ;)

      Usuń
    17. Czekam na duel
      Betty vs Frisk
      Strach vs Determinacja

      Usuń
    18. Oj ja też mam swoją teorię na temat Glitchtale, ale na razie wolę ją zachować dla siebie, później się okaże czy dobrze myślałam :>
      To teraz czekamy na odcinek 4 :D

      Usuń
    19. Bardzo lubię Glitchtale i czekam na czwarty odcineczek.

      Usuń
    20. Ja też lubię tą serię.
      Ale jednak musimy przyznać że Undayn JESZCZE nie zginęła. Ona po prostu przemieniła się w swoją pośmiertelnią formę
      (Nie wiem jak to ująć więc mam nadzieję że rozumiecie o co mi chodzi)

      Usuń
    21. Oh, cóż - mnie się grafika tego nie podobała.... Choć autorka ma smutną historię i w sumie przez jej historię tzn tego co ją spotkało w trakcie robienia Glitchtale zwróciłam na nią uwagę.

      Usuń
    22. A co się jej stało?

      Usuń
  5. Całkiem spoko Au, ale czy tylko ja uważam, że skoro Sans jest królem to nie powinien nosić swojego "luźnego" ubrania tylko jakąś zbroję lub coś w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  6. A zrobisz kiedyś opis z Buttontale z chęcią przeczytam, bo chciałabym wiedzieć o co w tym AU chodzi ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszelkie propozycje AU, proszę umieszczać w notce ze spisem wszystkich. Wtedy się tym zajmę. Tak to za dużo bałaganu. Jeżeli więc łaska, wpisz nazwę tego AU w komentarzu pod Spisem Treści - jeżeli go w nim nie znajdziesz. Dobrze? :3 A z czasem zajmę się i tym AU

      Usuń
    2. Ok napisze i z góry to dziękuje że mi odpisałaś ^^)

      Usuń
  7. Bardzo się cieszę że robisz opisy tych AU bo szczerze to słyszałam wiele nazw, ale nie wiedziałam o co w nich chodzi. Teraz nareszcie wiem o co chodzi w Storyshift.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo prawda jest taka, że nie ma u nas dobrze zrobionej wiki na ten temat, więc się za to zabrałam :3
      I nie ma sprawy :3

      Usuń
  8. W tym AU Asriel jest wyjątkowo uroczy :-*
    Ale Yumi mam do ciebie pytanie. Wiem że nie ma tego AU w spisie treści, ale czy słyszałaś o czymś takim jak Nexttale? Trafiłam na kilka obrazków z tego i wydaje się ciekawe lecz nie mogę nigdzie znaleźć informacji o tym AU

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie słyszałam. Jak wyżej, proszę umieść tę nazwę w notce ze Spisem Treści, a z czasem się nim zajmę :3

      Usuń
    2. To to to? : http://nextale.tumblr.com/post/148423861953/and-with-this-we-finally-begin-nextale-not-even

      Usuń
    3. Nie. Ja mówiłam o Nexttale a ty dałaś tu Nextale. Drobna różnica słowna, a w rzeczywistości dwa różne AU

      Usuń
  9. Drobna różnica zdań
    http://snajeyart.deviantart.com/art/Undertale-Nice-day-today-569740940

    (PS: Wiem że to nie ma nic wspólnego z tym AU ale lubię czasami pokazać ludziom co znalazłam w tym dziwnym miejscu zwanym Internetem)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezu jak ja lubię to AU jest jednym z moich ulubionych. Jest jeszcze jedno z zamianą ze to Sans jest Opiekunem ruin a Papyrus jest królem i jaterce, jaterece, jatecerece... Ale chyba moim ulubionym jest AsylumTale czy jak to się pisze.... A wam jakie się najbardziej podobają?

    OdpowiedzUsuń
  11. Aww...herbatka z sansem to spełnienie jednego z mioch snów

    OdpowiedzUsuń
  12. A jak to jest z ta Charą? Dlaczego nie zabiorą jej duszy, tylko biednego Friskasa męczą?

    OdpowiedzUsuń
  13. A może ktoś doradzić co zrobić gdy mam pomysł na AU i niewiem gdzie je dać:P bo natazie to zielona jestem w tej sprawie

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam tą ostatnią grafikę

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Mettacrit to taki odpowiednik Mettatona tak jakby, jest on takim duszkiem, zastępuje Charę

      Usuń
  16. Mam pytanie. . . Co z Muffet? Kim ona jest?

    OdpowiedzUsuń
  17. Będzie coś tu robione o tym au?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym AU jest już spis.To już coś. A tak na poważnie istnieje takie prawdopodobieństwo. W tej chwili skupiamy się jednakże na dokończeniu na blogu tego, co nie zostało dokończone (a trochę tego jest). Dopiero wtedy weźmiemy na siebie większą ilość nowych tłumaczeń.

      Usuń

POPULARNE ILUZJE