22 czerwca 2017

Undertale: Witaj [by X]

Komiks skasowany na prośbę autorki
Share:

29 komentarzy:

  1. *Klika na "Kto wpadł po Charze"*

    OdpowiedzUsuń
  2. Napierdala przycisk "Co się stało z twoją duszą"

    OdpowiedzUsuń
  3. *naciska czerwone serduszko* Chara! >:)

    OdpowiedzUsuń
  4. *co się stało z twoją duszą?*

    OdpowiedzUsuń
  5. Może nie rysuję za ładnie, ale...

    OdpowiedzUsuń
  6. Huh, tyle do wyboru ;A; Cóż, ja wybieram "kto wpadł po Charze"

    OdpowiedzUsuń
  7. Kto wpadł po Charze?
    Żeby się nie okazało że ty xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Co się stało z twoją duszą?

    OdpowiedzUsuń
  9. *Co się stało z twoją duszą?

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie chcę nikogo obrażać, ale czy tylko mi niezbyt się podoba ten komiks ze względu na estetykę...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy rysuje tak jak umie. Bez postawienia ludzika z kresek nie namaluje się Mony Lisy :3 Może Ci się nie podobać ze względu na estetykę, ale zważ na to, że wiele osób uczy się rysować - nie musi więc od razu rysować mistrzowsko.

      Usuń
  11. Ok, ja po prostu wyrażam swoją opinię w najdelikatniejszy sposób. Z własnego doświadczenia wiem że lepiej jednak wrzucać komiksy, które wyglądają estetycznie i które przyjemnie się czyta, a nie od razu wrzucać do sieci swoich jeszcze niedopracowanych rysunków. Wyrażam też swoje zdanie po to, żeby auotor (w tym przypadku Julia.H) nie dostał z pięści od hejterów. Ja niestety już dostałam i chcę wyrażać swoją opinię najdelikatniej jak potrafię . Przed tym można np. pisać opowieści fanfiction na ten przykład. Ale cieszę się, że wstawiasz się za takimi autorami. Naprawdę szanuję to :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duuuuh zaręczam, że osobiście - jako administrator - walczę z hejterami i kasuję ich w trybie natychmiastowym. Doskonale rozumiem, że każdy zaczyna od obrazków w stylu stricte dziecięcym. Jeżeli oberwałaś od hejterów to Ci współczuję. I jako terapię - przełam się i podeślij coś mi na maila yumimizuno@interia.pl A zobaczysz, że tutaj nie tak to działa ^^ Atmosfera bloga to wsparcie, sympatia i jak już krytyka to tylko konstruktywna. Czytelniczki wymieniają się informacjami o sposobach rysowania i rzeczach do tego celu.

      Usuń
  12. Może kiedyś Ci coś wyśle Yumi :3. Tylko pierwsze musze wymyślić komiks. Ale dzięki ^^. Cieszę się że ktoś mnie rozumie.

    OdpowiedzUsuń
  13. O Yumi, jeśli nie masz nic przeciwko, dołączę się do waszego grona :D. Już nie będę "Anonimowym".

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzień dobry, tutaj Julia H./Toffi Queen, oczywiście z drugiego konta (Szalone LPS, obecnie Nic Nic), bo poprzednie zostało usunięte i nie mam do niego dostępu. Mam do Pani prośbę. Mianowicie proszę tutaj przede wszystkim o usunięcie mojego komiksu "Witaj". Tak, sama go tu przysłałam, ale nie chcę i wręcz nie zgadzam się już, aby dalej wisiał na tej stronie, czy innych związanych z tym blogiem, do jakich ma Pani dostęp. Źle się czuję, wiedząc, że on wciąż gdzieś sobie wisi. Owszem, w regulaminie jest napisane "Raz wrzucony komiks nie zostanie zdjęty", ale uważam że praca i tak jest stara (wakacje 2017), słaba (byle jakie rysunki, niezaplanowana i wymyślana na spontanie fabuła) i przede wszystkim porzucona - nigdy nie doczeka się kontynuacji. Ja, autorka, nawet nie odwiedzam już bloga, a komiks uważam za zły, nie jestem z niego dumna i nie chcę, żeby nadal wisiał w Internecie. Mam nadzieję, że Pani rozumie i byłabym wdzięczna, gdyby komiks jednak został zdjęty. Jego brak i tak nie zrobi żadnej różnicy - 'Witaj' ma przecież zaledwie dwie części.
    Oprócz tego mam jeszcze kilka pytań:
    1) Czy jest szansa na to, żeby inne moje prace zostały usunięte (rozdział do Bestsellera, Kółka Przyjaźni)?
    2) A jeśli nie, to czy jest chociaż możliwość zmienienia/ ukrycia mojego nicku/podpisu na 'Anonimowy' lub podobne?
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc tak - kasuję tylko i wyłącznie dlatego, że rozumiem iż możesz nie czuć się komfortowo z komiksem. Nie ukrywam jednak, że jest mi z tego powodu bardzo przykro, bo zawsze jestem dumna z każdej pracy jaką mi nadsyłacie i cieszę się z każdej tak samo.
      Jest mi też przykro, że mimo iż kiedyś byłyśmy na "ty" teraz zwracasz się do mnie skarbie na per pani. To łamie moje puchate serduszko bardzo.
      Co do pytań.
      1 - Nie
      2 - Oczywiście, tylko jeżeli możesz podeślij mi linki do prac w jakich brałaś udział czyli do bestsellera - bo jeżeli chodzi o półko przyjaźni to sprawa odpada. Jak sama nazwa wskazuje - kółko przyjaźni, a więc choć chcesz wymazać ze swojej pamięci ten blog - nie wiem dlaczego i jest mi tym bardziej przykro - to jednak co do tego się nie zgadzam. Nick w opowiadaniach pisanych mogę zmienić, ale nie jeżeli chodzi o obrazki, bo to ingerencja w coś, co już jest sztuką samą w sobie i jest bliskie mojemu serduszku.
      Mam nadzieję, że też zrozumiesz moje postanowienia i nie będziesz się do mnie zwracać per pani, bo to boli, kochanie.

      Usuń
    2. Odpisuję na razie jako Anonim.
      Dziękuję za zgodę na usunięcie komiksu. Co do linków, to wyślę je jutro, w odpowiedzi do tego komentarza.
      Przepraszam też za tą zmianę na "Pani", stwierdziłam po prostu że tak mimo wszystko jest bardziej uprzejmie, bo zwracam się do osoby dorosłej sama będąc jeszcze młoda.
      Jeszcze raz dziękuję, do widzenia ^^

      Usuń
    3. Dobrze, a więc znalazłam link do trzeciego rozdziału Bestsellera: http://handlarz-iluzji.blogspot.com/2017/06/gra-bestseller-rozdzia-iii-julia-h.html
      Oprócz tego i Kółek znalazłam jeszcze grę "Twoja Półka" i zastanawiam się, czy mogę poprosić też o kasację tego jednego, mojego posta? Jest tam zdjęcie moich książek, a jeśli nie ma możliwości usunięcia i tego, to proszę chociaż o zmianę podpisu.
      http://handlarz-iluzji.blogspot.com/2017/06/gra-twoja-poka-julia-h.html
      Wydaje mi się, że prosiłam o kilka tych opowiadań w grze "Żądanie", ale nie mogę znaleźć linków - wiem, że odpowiedzi pojawiały się w komentarzach, ale z tego co wiem to opowiadania z tej gry pojawiły się też na Wattpadzie, a więc czy i tam ten nick byłby zmieniony?
      No i właśnie, mam już ostatnie pytanie - rozumiem, że jeśli te 'prace' pojawiły się też poza blogiem, na innych stronach z nim związanych, to tam również te nicki zostaną zmienione, a komiks usunięty? I że jeśli znajdą się jakieś inne rzeczy tego typu, to również zostaną zmienione?



      Usuń

POPULARNE ILUZJE