23 czerwca 2017

Gra: Kółko Przyjaźni 6.0

Efekt naszej pracy z zeszłego tygodnia!
Gra wymyślona przez Andgora. 

1 - piszesz komentarz z numerkiem base jaki rezerwujesz. Upewnij się jednak, że ktoś nie zajął go przed Tobą, w tej grze - kto pierwszy ten lepszy 
2 - Zarezerwowałeś - zaczynasz rysować. Patrz jednak z którymi base Twoja postać sąsiaduje i dogadaj się z osobami, z którymi się styka! Jeżeli Twoja postać nie styka się z nimi, albo osoby nie rysują w danej chwili, albo już narysowały - nie pytaj się i nie patrz na nich
3 - Rysujesz dowolną techniką swojego base (OC albo swoją wersję) 
4 - Hostujesz (zapisuje na stronie) i przesyłasz bezpośredni link w komentarzu do zrobionego ze swoim OC obrazkiem np na stronach 
http://imgur.com/
http://tinypic.com/
http://photobucket.com/
Można też przesłać na mojego fanpage na facebooku
Albo na maila: yumimizuno@interia.pl
5 - NIE zmieniamy rozszerzenia pliku (jak jest .png to ma zostać .png)
6 - NIE zmieniamy wielkości obrazka
7 - Jeżeli osoba z różnych powodów nie może w danej chwili narysować - musi to napisać w komentarzu określając mniej więcej czas kiedy będzie mogła się tym zająć (nie chodzi o podawanie konkretnej godziny ale np czy wieczorem będzie dostępna czy nie). Na narysowanie każdy ma 15 godzin i jeżeli nie napisze komentarza - nie skontaktuje się - że np teraz nie może, to kolejka mu przepada
8 - Obrazek jaki powstanie może być publikowany na waszych stronach z zaznaczeniem z jakiej to zabawy pochodzi. Mile widziany link do bloga!
9 - W grze nie mogą brać udziału osoby jakie brały udział w zeszłym tygodniu
10 - Jeżeli dojdzie do dogrywki, w grze mogą brać udział wszyscy
11 - Te osoby, jakie nie zgłosiły tego, że nie mogą zrobić base w terminie, mimo zarezerwowania numerka, nie mogą brać udziału w obecnym Kółku Przyjaźni. (Dlatego warto dawać znać jak coś wypadnie)

W tym tygodniu:




Zabawa przeniesiona tutaj
Share:

95 komentarzy:

  1. Zaklepuje 10!!!
    TAK! W końcu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Poproszę 7, zrobię do jutra c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. iiii czy mogę już zacząć?

      Usuń
    2. 2 punkt regulaminu mówi 2 - Zarezerwowałeś - zaczynasz rysować.

      Usuń
    3. Wybacz,Yumi. Mam sporo problemów na głowie i nie wiem kiedy sobie z tym poradzę. Przepraszam że jestem trochę nieogranięta. No ale już poprawiłam.Mam nadzieję że już jest w porządku.http://imgur.com/a/UrjvH

      Usuń
    4. Domyśliłam się, jakbyś chciała się wyżalić albo pogadać wiesz gdzie do mnie pisać ;)

      Usuń
    5. Dzięki;).Rany...Uświadomiłam sobie,że jesteś jedyną osobą,której mogę powiedzieć o moich problemach.Jeśli będę potrzebowała się wyżalić to napiszę. Jeszcze jaz dziękuję ^^

      Usuń
  4. Biorę 8! 💞 postaram się narysować to dzisiaj :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Yhh nie będę Cię szukać po necie. Regulamin mówi

      4 - Hostujesz (zapisuje na stronie) i przesyłasz bezpośredni link w komentarzu do zrobionego ze swoim OC obrazkiem np na stronach
      http://imgur.com/
      http://tinypic.com/
      http://photobucket.com/
      Można też przesłać na mojego fanpage na facebooku
      Albo na maila: yumimizuno@interia.pl

      Usuń
    3. https://m.imgur.com/drC38Hj proszę gotowy rysunek 😀

      Usuń
    4. Super kochanie, ale

      6 - NIE zmieniamy wielkości obrazka

      Wielkość została zmieniona. Możesz dopasować wielkość do oryginału tak aby inni nie mieli problemów z rysowaniem?

      Usuń
    5. No spoko

      Usuń
    6. Oddaj moje miejsce komuś innemu bo jak powiekszam ten obrazek to wychodzi mi błąd a jak pobieram obrazek z powrotem to wychodzi mi czarne tło z cyferkami ;-; #3letnitelefon ;-; sory ze naribilam problemu ;_;

      Usuń
    7. Jeżeli Yumi się zgodzi to mogę spróbować to powiększyć. Jak coś to poinformuję czy wyszło.

      Usuń
    8. No.. dobra..

      Usuń
    9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    10. Kej.Zrobiłam,to znaczy mam nadzieję że zrobiłam.
      https://imgur.com/a/HeqCI

      Usuń
    11. Dziękuję 😘

      Usuń
    12. I ja też dziękuję Inu <3 To było bardzo miłe z Twojej strony ^^

      Usuń
    13. Nie ma sprawy ^^ Przynajmniej dzięki temu nauczyłam się przycinać w FireAlpaca,bo wcześniej nie umiałam.

      Usuń
  5. Biore 2 !
    Dzisiaj dostane tablet (chyba) i będę miała co narysować :3
    Ale jutro pewnie zrobię bo będę musiała go ogarnąć więc zapisz mnie na jutro oki?
    ~Madziaziel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co jeżeli numerki 1 i 4 nie zostaną zajęte?
      ~Madziaziel

      Usuń
    2. Dogrywka i osoby z zeszłego tygodnia będą miały możliwość wzięcia udziału :D

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Skończone! http://imgur.com/CxChZh4 Pierwszy raz rysowałam z bazy w moim programie, a nie w paincie xD

      Usuń
  7. proszę 11 zrobię na jutro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jednak udało mi się dzisiaj to zrobić

      http://s1255.photobucket.com/user/idiotyczna_osoba/media/dog4ZWB_zps4emupyuo.png.html?o=0

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Yumi, bardzo cię przepraszam, że teraz to informuje, ale czy mogę zrobić to jutro, dzisiaj aktualnie nie mam czasu.

      Usuń
  9. Ta druga baza mnie urzekła *W*
    Mogę ją sobie zapisać i zrobić całą na prywatny użytek?
    ~Tomat

    OdpowiedzUsuń
  10. Wziełabym 1 ale widać muszę poczekać do przyszłego tygodnia :\

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. O i dopiero tak jutro lub w niedzielę będę robić

      Usuń
    2. No nie! Mój paint nie da rady z taką grafiką! Sorry. Może w następnym sobie coś wezmę.

      Usuń
    3. A więc zwalniasz miejsce, dobra :3

      Usuń
  12. Co zostalo ? Bo jak czytam to mi się miesza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostały wolne jeszcze trzy base. Numerki masz pod obrazkami

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. O nie już są wszystkie zajęte :C

      Usuń
    2. 7 Nie możesz, bo jest zajęta.
      Wolne są 1 3 i 4

      Usuń
    3. Mimo , że kocham i kochałam" my little pony " to nie mam żadnej oc

      Usuń
  14. Yumi kiedy następna cześć "Trucizny"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy, kiedy Yumi ją napisze :)

      Usuń
    2. Oki, dziękuję za szczerą odpowiedź XD

      Usuń
    3. I prawdziwą, póki co chcę dokończyć PatronTale, wtedy wrócę do Trucizny ^^

      Usuń
  15. Kucyki *,* szkoda, że akurat w tygodniu w którym nie mg :/ planujesz jeszcze robić kucykowe kółko Yumi? :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Mogłabym 4 ?

    Ale to dopiero jutro

    OdpowiedzUsuń
  17. Bo tak patrze po komentarzach... i na listę zajętych i nie zajętych base, i już się pogubiłam XDD
    Czy jest jakiś base z kucyków wolny?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jednak nie dam rady, musiałam nagle wyjść z domu i nie będę mieć czasu. Przepraszam, ale muszę niestety oddać numerek. Siódemka jest wolna ;-;

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE