17 czerwca 2017

Undertale: Torchtale komiks by Sally Marvel cz 3








Share:

14 komentarzy:

  1. Zaczęłam zastanawiać się po co jej kaptur...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja teoria:

      Najprawdopodobniej po przejęciu duszy potwora... Coś musiało jej przyrosnąć. .. Niestety nie wiemy co xD

      Usuń
    2. Jezu... jestem aż tak przewidywalna? :'|

      Usuń
  2. "dajcie mi umrzeć" Padłam <'D
    i to piękne poznanie z Flowey'em x'D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham tego Floweya xD ❤ ~Kzazumi

    OdpowiedzUsuń
  4. "Może wyglądam na kwiatka, ale
    jestem seryjnym mordercą!"-Sztuka nawiązywania znajomości lvl Flowey XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ale tak na prawdę marzę, by KOCHAĆ!
      Już! Mogę już iść?" Tak, nawiązywanie znajomości tak bardzo xD

      Usuń
    2. Ekstrawertyk tak bardzo :"D

      Usuń
  5. Poznanie z Flowey'em było niczym miód na me serce XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten Flowey taki cudny, już go kocham. XD Dobra robota z tym komiksem, ja bym nie dała rady. Nie mam kompletnie talentu do komiksów. :v

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komiks WYMIATA X3 A Flowey to tatalny wygryw XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten Flowy tak bardzo mnie przypomina :""3
    PRZYPADEK?
    .
    .
    .
    .
    Zapewne tak :'3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Flowey jest zawsze super, możesz być z siebie dumna xD

      Usuń
    2. Yey x"""3 Wygrałam życie :'3

      Usuń

POPULARNE ILUZJE