28 czerwca 2017

Undertale: Rysowanie Undertale by Lenda








Share:

13 komentarzy:

  1. znam to! xD sans 4ever!

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh też tak mam...( ͡° ͜ʖ ͡° ) najbardziej to odczuwałam na lekcjach w szkole XDDDDDDDDDDDD.
    Jaga ładnie rysujesz nawet bardzo ładnie też tak bym chciała ;). A teraz tak trochę z innej beczki

    Yumi możemy się jeszcze czegoś spodziewać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, dzisiaj nie będzie szkieletów w szafie xD

      Usuń
    2. Szkoda :'(
      A coś jeszcze się dziś pojawi?

      Usuń
    3. Dziękuję :). Cieszę się, że się podoba <3.

      Usuń
  3. Kiedyś twój blog był lepszy ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uhhh? Tak jak zawsze mówiłam - robię to co chcę i kiedy chcę, a nie po to aby się komukolwiek podobać i aby próbować spełnić cudze standardy :3 Jak nie podoba ci się to co aktualnie dzieje się na moim blogu - nie musisz tutaj wchodzić, prawda? :3

      Usuń
  4. U mnie jest tak samo tylko że oni się pytają po co rysuje lub czytam ;-; To że oni chcą być debilami nie znaczy że ja tego pragnę i weź im to wyjaśnij

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Yumi że wrzuciłaś ten komiks <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety to jest prawda... T-T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi też się z ty trudno pogodzić :((((. Łączymy się w bólu T.T

      Usuń
  7. AAAA xD Fajne imię XDD ❤️ Tylko fangirl są w stanie siebie nawzajem zrozumieć, potwierdzone info ¯\_(ツ)_/¯

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wreszcie jest ktoś o takim samym imieniu jak ja <3 . SANS IS LIFE XD

      Usuń

POPULARNE ILUZJE