19 czerwca 2017

Komiks: Kiedy chcesz coś narysować 1 [Statsy CoVeR]








Share:

15 komentarzy:

  1. Część 2:
    To jeszcze żyje!!
    50x pac pac pac
    chyba zdechło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się w realu mi przytrafiło i wiesz co? Rzeczywiście! To nadal żyło xD Potem wzięłam buta i ubiłam to stworzenie xD

      Usuń
  2. Dla pewności jeszcze 50x pac pac pac.

    OdpowiedzUsuń
  3. ugh... nienawidzę motyli ;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. ...A-ale czym ci zawinił ten biedny motyl?! ;-; To jedno z bardzobardzobardzo niewielu (prawiewgl) owadów, które toleruję! ;-; Ja bym się cieszyła jak głupia, że wbił do mnie motyl
    A dana scena to raczej z ćmią bym siebie widziała, ale poduszką tak jedną zabiłam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię motyli i jakiego kolwiek robactwa, jak dziś widziałam jak chodziła po mnie mrówka to zaczęłam Piszczeć jak opetana i uciekłam do domu ;_; A ten motylek mnie wystraszył i jakoś tak wyszło

      Usuń
    2. Zrozumiałabym, gdyby to była ćma, mucha, złodupiec tym bardziej, przed nimi to spierdalam szybciej niż Speedy Gonzales.
      N-no ale to kurwa MOTYL ;-; Motyle to doble ziomki ;-;

      Usuń
  5. U mnie było identyczne tylko to nie był motyl a ćma. Zesralam się w gacie i po chwili wzamian otrzymała ona 30 ciosów pobliską książką od fizyki xX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli fizyka nam się przyda w rzyciu codziennym XD

      Usuń
  6. XD Ja lubię nawet robaczki np motyle, cmy (taka piękna puchata biała wleciala ale miałam zaciesz xd) ale mam arachnofobie i jak dotkne pajeczyny to już pisk a co dopiero sam pająk ;_;.
    A biedroneczki lubisz? (prawdopodobnie chodzisz sama do Biedronki XDD)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kiedy nie widzę mg nawet mieć i tą pajęczynę na twarzy i nic....zobaczę ją drę się jak opętana i próbuje ją ściągnąć rozmazując ją jeszcze bardziej na twarzy ;-;

    OdpowiedzUsuń
  8. Część 3
    100X pac pac
    *odlatuje

    OdpowiedzUsuń
  9. *część 4
    Po chwili wraca z innymi ztworzeniami
    *myślisz sobie8
    Potrzebuję więcej łapek dla much...

    XD

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE