18 czerwca 2017

Nieoczekiwany prezent od Oczytanej

Oto nieoczekiwany prezent jaki dostałam od Oczytanej. Chwalę się, bo sprawił, że moje serce zadrżało z radości, a po policzkach polały się łezki szczęścia. Wzruszyłam się, naprawdę. 
Nie znam słów, które opiszą radość jaką czuję. 
Dziękuję, za poprawienie nastroju w dzisiejszy męczący i stresujący dzień. 
A oto co dostałam! Podpisy są autorstwa Oczytanej, która niedawno była w Chorwacji :3

 Handlarz iluzji nie mógł sobie oczywiście odmówić zerknięcia na wspaniałe woreczki na lawendę, która rośnie wszędzie i można zakupić WSZYSTKO z lawendy w każdym napotkanym sklepie (gdy już po raz dwudziesty widziałam rzeczy typu sól do kąpieli lawendowa, mydło lawendowe, te morskie gąbki którymi możesz się myć dzięki... ekstraktowi z lawendy, którymi są oblane- to miałam dość xD) Lawenda tam to życie- laleczki i misie wypełnione lawendą- a jak nie sprzedają lawendy to cały sklep nią pachnie- nawet Handlarzowi iluzji kręciło się już od tego zapachu w głowie... kartce?
 Handlarz iluzji (w mojej asyście xd) przechadzał się po starówce wyspy Pag- na której nocował i którą zdążył bardzo polubić przez tydzień, dzięki miłym mieszkańcom.
 Razem z przyjaciółkami i Handlarzem iluzji zajadamy się tamtejszymi lodami (są pyyyszne *^*). Sprzedawca znał na tyle dobrze język polski, że codziennie wołał nam już z daleka "Cześć" i machał (wdawał się też w rozmowy i chętnie uczył się nowych słów :>). Aż żal było do niego nie podejść na tę jedną giga gałkę :'D.
 Handlarz iluzji obserwuje skrawek wyspy Pag z mostu i podziwia czystą wodę :D
 Handlarz iluzji robi przemarsz przez Zadar- urokliwa wyspa z ciekawą historią- polecam się zagłębić ;D
 Handlarz iluzji grzeje się w blasku zachodzącego słońca na kamienistej plaży wyspy Pag (tuż po tym jak odbył rejs statkiem po zatokach i z bliska mógł obserwować nieskazitelnie czystą wodę i żyjące w niej stworzenia... bo skakał tam do wody! ;3 )
  A oto widok z mostu podczas zachodu słońca. Prawda, że jest pięknie? I ten nieobecny wzrok Handlarza iluzji wpatrzonego w dal ;)
Na zakończenie mały bonus: Nasza Kropla Beskidu ma swojego kuzyna w Chorwacji ;)
Share:

79 komentarzy:

  1. *skacze po całym pokoju z radości, że niespodzianka się udała*
    Cieszę się, że ci się podoba Yumi ^^ <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i mała ciekawostka, którą zapomniałam oczywiście napisać xd- gdy robiłyśmy zdjęcie przy woreczkach z lawendą właścicielka zaciekawiona zapytała się, co oznacza napis na kartce- na to z przyjaciółkami odparłyśmy, że to nazwa pewnego polskiego bloga. Na to pokiwała głową ze zrozumieniem i patrzyła z uśmiechem na kompozycję lawendy i napisu "Handlarz Iluzji" :'D

      Usuń
  2. Cudo. *^* Ładniutki gest, moje brawa dla Oczytanej. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3 Po prostu stwierdziłam, że tak pokażę Yumi, że cenię to, co dla nas robi :3

      Usuń
  3. Ooo jak słodko :3
    Brawo oczytana ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Były nawet piękniejsze. Mam zapchany nimi folder a to tylko wersja demo tego co tam było ^^'

      Usuń
  5. Boski prezent!
    Też bym chciała wyjechać do Chorwacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ślicznie, ale powiem ci że po tygodniu już ciutek miałam dość. Co za długo w jednym otoczeniu to niezdrowo :P

      Usuń
  6. Gratuluje pomysłowości Oczytana


    :3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. *Brawo brawo brawo brawo brawo brawo brawo brawo brawo brawo brawo brawo brawo *Świetny pomysł! Naszej Yumi się należy taka niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *przyjmuje oklaski chociaż nie wie po co one xD*
      Też uważam, że się jej należy ^^

      Usuń
  8. Świetny pomysł, a wykonanie jeszcze lepsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. *Nadal nie wie co powiedzieć, więc po prostu zgarnia wszystkich i tuli mocno*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błagam nie przestawaj przytulać xd

      Usuń
    2. Rozpływam się ze szczęścia od czasu wrzucenia tego posta xDD *rozpływa się bardziej po przytulasie*

      Usuń
    3. Wow Yumi :3
      *Odwzajemnia przytulasa*

      Usuń
    4. Wiesz, że jest nowy rozdział Wpadek? :) Kiedy będzie po pl?

      Usuń
    5. Pani/e Anonimowy- radzę usunąć ten komentarz i jej nie denerwować :)

      Usuń
    6. ym anonimie yumi pisała wcześniej

      Na swoim FB informowałam, że autorka pisze kolejny rozdział już kilka dni temu. Widząc, że dzisiaj wrzuciła, chciałam wam przetłumaczyć i zrobić niespodziankę, ale tak strasznie mnie wkurwia, kiedy to psujecie. Tyle razy prosiłam, aby NIE INFORMOWAĆ MNIE O NOWYCH rzeczach odnośnie tłumaczonych przeze bo JA WIEM! [...]
      I'm out! "

      Usuń
    7. GRUPOWE TULASY Z YUMIIIIIII♥!!! *ściska najmocniej jak potrafi i zerka na anonima* Dołączam się do Oczytanej, NIE WARTO ;)

      Usuń
    8. (hehe w końcu mogę pisać z konta ;33)

      Usuń
    9. Grupowe tulasy? Beze mnie!?
      *podbiega go grupy i tuli z całej siły*

      Usuń
    10. *Zerka na anonima, za jej plecami pojawia się Sans z Gaster Blasterem. Puuuuf! Strzela w anonima. Po anonimie zostaje jedynie kupka popiołu po chwili rozwiana przez wiejący nie wiadomo skąd wiatr. Sans teleportuje się, a Yumi głucha na te słowa mocno tuli wszystkich upłakana ze wzruszenia i radości*

      Usuń
    11. *patrzy na to co się właśnie stało, wzrusza ramionami i kontynuuje tulenie*

      Usuń
    12. *Tuli dalej* Yumi załatw mi takiego blastera bo mnie ktoś w internetach wkurza
      Plosze :3

      Usuń
    13. Mmm kto i dlaczego Cię wkurza? *tuli baaaaaardzo mocno*

      Usuń
    14. a tam wiele osób na "cafe" w pewnej grze

      Usuń
    15. Kiedy po prostu szkoda ''strzępić ryja'' xD

      Usuń
    16. *zmiata popiół po dywan i dalej tuli*
      Ja też chcę blastery...

      Usuń
    17. Po co się denerwować? Nie lepiej się po prostu przytulić? *podaje herbatę i ciasteczka*

      Usuń
    18. *Wpycha sobie do mordy garść ciasteczek*
      Może i można, ale blastery też fajne...

      Usuń
    19. *bierze ciasteczko* a jest kakauko? :o

      Usuń
    20. Cafe kojarzy mi się tylko z jedną grą, ale nie przejmuj się tymi osobami *siada na podłodze i zaczyna pić herbatke*

      Usuń
    21. No racja. *podchodzi do grupy i mocno wszystkich przytula*

      Usuń
    22. Hmm mów jaka to gra może mówimy o tym samym
      *je ciasteczko*

      Usuń
    23. *podaje kakałko*
      Komu jeszcze ciasteczek? Mam jeszcze ciasta, nutellę i lody! *wyjeżdża z olbrzymim wózkiem z jedzeniem i piciem* xD

      Usuń
    24. Transformice, ale nie sądzę, że mówimy o tej samej grze. *podchodzi do Oczytanej i bierze nutelle*

      Usuń
    25. Tak to ta gra :o
      Mów jaki nick to cie dodam xd (mój to Madziaziel)

      Usuń
    26. Wiecie co? Mam ochotę na grę role play. Chętnie bym taką gdzieś zrobiła, każdy chętny z nas brałby udział, wymyśliliśmy by temat np: że trafiamy na bezludną wyspę, postacie też dałoby się stworzyć np nasze OC lub nawet my.. Ale mnie nabrało! oho.

      Usuń
    27. Uh, nazywam się Kruwkaq, wiem, wiem, U jest, popełniłam głupi błąd, ale to nieistotne! W 2013 byłam słaba z ortografii!

      Usuń
    28. noo fajnie by było tylko jaka strona :/
      (smaczne kakałko :3)

      Usuń
    29. Na discordzie można byłoby to zrobić ^^ Dobry pomysł

      Usuń
    30. Cieszę się, że smakuje Madziaziel :DD
      Hmm przybliżysz mi to trochę Andgora? Bo nie jestem pewna czy zrozumiałam, co nie zmienia faktu, że jak wiedzę "gra" to już mi się podoba xD

      Usuń
    31. LODY? *zapierdziela do kubełków z lodami*

      Usuń
    32. https://discord.gg/nkwRHY Jakby co to łapcie ^^

      Usuń
    33. No więc tak: Tworzysz sobie swoją postać: Elf, czarodziejka, twoja OC albo nawet możesz być to ty. Wybieramy temat gry: jesteśmy na bezludnej wyspie, w magicznym lesie lub nawet wpadamy do góry Ebott. Każdy z nas jest swoją postacią i opisujemy co w danym czasie ona robi. Może rozpalać ognisko, przechadzać się itd. Także gadamy z innymi postaciami pisząc np: Oczytana wstała i otrzepała się z resztek piachu na jej spodniach. - Gdzie ja jestem? - spytała. Czy coś w ten deseń. Chyba rozumiesz o co chodzi?

      Usuń
    34. *łapie linka od Yumi* Dzięki Yumi! :'D

      Usuń
    35. Myślę, że to bardzo fajny pomysł Andgora :D

      Usuń
    36. Hehe, dzięki. Możemy też wziąć postać z internetu, jeśli nie masz wystarczająco talentu do rysunków.

      Usuń
    37. A tak w ogóle to zaczęłam kombinować coś z moją OC w paincie, bo mój laptop musiałam zawieść do komisu i musze pracować na xp i...NIE WIEM XD Trochę tak ''pikseluje''. Da się coś z tym zrobić?

      Usuń
    38. Pół dnia mnie ni ma i takie rzeczy się tu odwalają ;-;
      Też chcę tulasa! *wpieprza się między osobami tulącymi i tuli tych, których daje radę*
      Blaster by się każdemu przydał xD

      Usuń
    39. *z wielkim trudem udaję jej się wepchać* OŁ YEEEEA <33

      Usuń
    40. Miejsca i jedzenia starczy dla wszystkich! Zapraszam do mojego fortu z poduszek i prześcieradeł! *pokazuje ręką na gustowne wnętrze i bogato zastawione stoły* xDD

      Usuń
    41. Ja też kcem!
      *Tuli wszystkich z całej siły, po czum wskakuje do fortu i zajada się lodami*
      Kto tu jest Bogiem,skoro stworzył raj? xD

      Usuń
    42. *pacza się z boku* już jestem za późno ;-;

      Usuń
  10. Awwwwww, świetny pomysł, nie dziwię się, że się wzruszyłaś. Ja też w lipcu jadę do Chorwacji. Jak myślę, że wszędzie będzie zapach lawendy, to nie mogę się doczekać jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię lawendy- i miałam jej dość xDD
      Zwłaszcza gdy jakiś sprzedawca dał mi za darmo kulkę lawendy opakowanej w taki fioletowy przezroczysty materiał przepasany wstążką i kwiatkiem. Przycisnął mi to do nosa i musiałam udawać jak bardzo ładnie pachnie xD

      Usuń
    2. Heh, tacy sprzedawcy są bardzo wkurzający. Ale gdy mieszka się w Kaliszu-drugim mieście w Polsce, pod względem ilości smogu- to KAŻDY inny zapach jest cudowny.

      Usuń
    3. Ale przynajmniej dostałam lawendę za darmo dla babci, która ją kocha xD
      Mieszkasz w Kaliszu? :oo

      Usuń
    4. Tak, ale jedyne co w nim kocham to mój dom i historia miasta, z której można być naprawdę dumnym.

      Usuń
  11. Wspaniały i bardzo pomysłowy prezent zrobiłaś Yumi,Oczytana ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooooo, jakie słodkie ;3;
    A ja nigdy nigdzie nie wyjeżdżałam za granice, jedynie na jeden dzień do Drezna do Niemiec, ale to tylko jeden dzień, nawet dobrze miasta nie zwiedziłam ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam tylko 3 razy za granicą także spokojnie xP i dzięki ^^

      Usuń
  13. Świetny pomysł Oczytana! Serio, mega mi się podoba :D Założę się, że rozpoczęłaś wielką fale wylewu kreatywności z naszej strony ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Yumi, byłaś na wakacjach nie będąc na wakacjach... mózg rozjebany xD

    OdpowiedzUsuń
  15. To takie kochane, Oczytana! ^^

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE