30 czerwca 2017

Undertale: Rekord [tłumaczenie PL]


Autor:
Tłumaczenie: Yumi Mizuno
Share:

17 komentarzy:

  1. nawed nie policzem czy to prawda czy dokładnie dodala wszystkie obrazki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście są inne na tyle nienormalne osoby xD
      Ja naliczyłam 276, hańba!

      Usuń
    2. Jednak nie hańba. Są 272 xD

      Usuń
  2. nie prawda! 272 jeszcze lewituje! liczyłam! XP

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja naliczyłem 271 :(
    Oszukują tutaj ludzi

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo ty Frisk! Nie poddawaj się a dobijesz do tysiąca xD

    OdpowiedzUsuń
  5. O CHUJ.... Chciałam to policzyć, ale chyba jednak wierzę na słowo osobom, które policzyły xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Scrollowanie tych hot dogów napełniło mnie determinacją! I wkurwieniem na ich ilość xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam policzyć...ale jednak jestem na to zbyt leniwa .-. XD
    ~Shiro Inu

    OdpowiedzUsuń
  8. *Widok wieży hotdogów na głowie Friska, nie napełnia cię determinacją. Odzywa się w tobie twój wewnętrzny Sans i postanawiasz wierzyć na słowo*

    OdpowiedzUsuń
  9. kurcze zgłodniałam😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
  10. Liczyłam xD Jeden jeszcze lewituje.

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE