24 czerwca 2017

Undertale: AU - ImmortalTale

Nazwa: ImmortalTale
Autor: EvilAngel
Opowiadanie będące pierwowzorem do tego AU: klik


Dobre bo polskie

O AU

Na początku nie było nic. Był Chaos. Z tego Chaosu powstały dwie istoty: Ying i Yang, znane też jako Stworzenie i Zniszczenie lub Bóg i Szatan. Te dwie istoty utworzyła różne Wszechświaty, ale wiedzieli, że sami nie daliby rady nad nimi zapanować. I tak oto powstali Opiekunowie.

Postacie
Immortal
Jest to Opiekunka sprawująca pieczę nad Wszechświatem Undertale. Chociaż głównie opiekuje się „głównym uniwersum”, czasami odwiedza inne wymiary (Underfell, Underswap, itp.) „dla kontroli”. Trzeba jednak zaznaczyć, że ona NIE opiekuję się AU, to jest zadanie Inka. Nie wtrąca się także w konflikty między AU, skupia się na ochronie podstawowego wymiaru. Ma świadomość, że w naszym świecie istnieje gra Undertale i wie, że po części jej Wszechświat powstał dzięki tej grze, tak samo jak wszystkie AU. Ona jest odpowiedzialna za Genocide wykonany przez Frisk. Ma wiele postaci, chociaż najczęściej wykorzystuje boską i ludzką. Żyje w zgodzie ze wszystkimi istotami odwiedzającymi różne AU i przemieszczającymi się po nich, dopóki nie będą chcieli zrobić czegoś w głównym uniwersum.



Frisk
Cicha, skromna, wesoła, miła, inteligenta i dobroduszna Frisk. Kiedy wpada za pierwszym do Podziemia, ma 15 lat. Po pierwszym resecie ma 16 lat, po drugim 17, a po ostatnim – trzecim – 18. Nosi naszyjnik z czerwonym sercem, który jest połączony z jej duszą. Wisiorek ten dostała od Immortal. Lubi Sansa trochę bardziej, niż tylko przyjaciela. Pamięta wszystkie Resety, wie o różnych liniach czasowych, uniwersach i Wszechświatach.

Sans
Charakterem nie różni się niczym. Także ma medalion od Immortal, który jest połączony z jego dusza, jednak jego serce jest niebieskie. Podkochuje się we Frisk. Pamięta wszystkie Resety, wie o różnych liniach czasowych, uniwersach i Wszechświatach.

Charakterystyka
Główny wymiar Wszechświata, nad którym panuje Immortal różni się nieco od tego, który znamy, chociaż to te same uniwersa.
- Z każdym Resetem Frisk starzeje się o jeden rok (dlatego za pierwszym razem miała 15 lat, a później 18).
- Frisk i Sans podkochują się w sobie i oczywiście o tym nie wiedzą.
- W grze za Genocide odpowiedzialny jest gracz (Immortal o tym wie, że istnieje ścieżka ludobójcza w grze Undertale, która istnieje w naszym Wszechświecie), zaś tu, za jedne, jedyne Genocide, odpowiedzialna jest Immortal i Chara.
- Kilka AU z Undertale istnieje w „naszym” Wszechświecie, dlatego raz na jakiś czas Immortal odwiedza też ten Wszechświat, aby przeprowadzić kontrolę w tych Alternatywnych Uniwersach.
Share:

8 komentarzy:

  1. Od razu mówię - rysunek kolorowego feniksa wykonała taka mała, złośliwa kreatura zwana moją przyjaciółką, ja wykonałam rysunki Im w wersji boskiej i ludzkiej. (Tak, mój talent go rysowania taki zły) :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: "Dobre, bo polskie" - rozwaliłaś mnie, Yumi. XXDDD

      Usuń
  2. te ostatnie polskie au jakie pojawiły się na blogu opierają się na moim AU np w ImmortalTale przerobili mojego Opiekuna Friska na Immortala a w Nighttale Mettaton ma wielką rolę jak sans tyle że w moim to Mettaton główny bohater a Sans zwanym AU!Sansgłówny antagonista

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pierdol głupot -_- Zaczynasz mnie już denerwować. Nikt się na tobie nie wzorował.

      Usuń
    2. Chłopie, zanim Yumi opublikowała twoje AU, które było czysto luźno rzuconym pomysłem, ja już pisałam opowiadanie o Immortal, rysowałam ją i tworzyłam całe AU. Jak czegoś nie wiesz, to się nie wypowiadaj i nie drażnij ucha. Pozdro.

      Usuń
    3. PS: Przerobiła*... na Immortal* - formy żeńskie, ponieważ ta Immortal, i niby "przerobiłam" ja sama. A jestem dziewczyną, więc poprawna forma zobowiązuje.

      Usuń

POPULARNE ILUZJE