17 czerwca 2017

Gra: Twoja Półka - Milena Torenc

Półki
Milena Torenc (obecnie oglądana)

Na tym kawałku półki położyłam moje najbardziej lubiane książki. Ulubione są wyżej :D
Uwielbiam czytać kryminały! Dlatego też przeważają książki autorki Agaty Christie. Dzieła pisarki odkryłam dzięki YouTube. Na podstawie jednej z jej książek (mianowicie A.B.C) powstała gra komputerowa. Po obejrzeniu kilku odcinków z gry postanowiłam kupić tą książkę i ją przeczytać. 
Pani Christie jest moją ulubioną autorką. Jednakże ulubioną książką jest Diabli Nadali. Jest on przepełniona ciętymi tekstami, sarkazmem i zboczeniami xd. Książka jest kryminałem z lekką nutą romansidła. Naprawdę gorąco polecam jej przeczytanie.
Na dole znajdują się książki które wręcz ubóstwiałam gdy byłam młodsza. (Z kodeksu drogowego oglądałam tylko obrazki xD). Głównie są to lektury szkolne. Znajduje się też tam seria Dziennika Cwaniaczka, który bardziej jest komiksem niż książką. 
Na półce powinny się również znaleźć takie książki jak: Ciche Momenty, Wpadki oraz Szkielety W Szafie. (Myślę że powinnaś znać xd)
Moich wszystkich skarbów pilnuje Pan Jeż. Bardzo dobrze spełnia swoją funkcje. Heh


Właścicielka tej półki ma dość pozytywne nastawienie do życia i ma delikatne poczucie humoru. Przywiązuje wagę do estetyki. Zdeterminowana w swoich miłościach, lubi jednak czasem odskoczyć w coś nietypowego. Interesuje ją świat zwierząt.

A przyszłość?
Powinna popatrzeć na Pana Jeża nieco podejrzliwym okiem, gdyż jak donosi Niemiły Świadek, planuje on porzucić swoje stanowisko i udać się do fabryki czekolady.. SAM!
Share:

4 komentarze:

  1. 1. ŁOOOOOOOOO!!1! (Jak ty zdobyłaś mój opis?)
    2. Uśmiech mi z mordki nie schodzi :D. Jak głupia się śmieje do telefonu. Tylko dlaczego wszyscy się tak dziwnie patrzą? ;-;
    3. Pan Jeż... muszę z nim pogadać ;-;-;-;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam dzienniki cwaniaczka! piątka XD!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE