13 maja 2018

Undertale: Prędzej czy później będziesz moja - Czerwony dym 01 [Sooner od Later You're Gonna be Mine - Red Smoke - tłumaczenie PL] [+18]

Notka od tłumacza: Mobfell. Frisk zarabia na przeżycie śpiewaniem. Daje występy w barach licznie odwiedzanych przez kryminalistów, morderców i najbardziej spaczonych dewiantów jakie miasto ma do zaoferowania. Sądziła, że życie nie może potoczyć się jej gorzej, póki szczerzący się szkielet nie wszedł z buciorami w jej życie. Nazywa się Sans. Próbowała przed nim uciec, lecz bez względu na to gdzie się udała, zawsze ją znajdował.
Komiks na podstawie opowiadania Staringback o tym samym tytule, możecie go przeczytać tutaj
Autorem komiksu jest cursetale
Oryginał komiksu możecie przeczytać tutaj
Polska wersja okładki - Shiro Higurashi
Autor tłumaczenia - Yumi Mizuno

 Spis treści
Czerwony dym 01 (obecnie czytany)








Share:

10 komentarzy:

  1. Jestem happp!! Moze są literowki ale mi nie przeszkadza xD sama ma dysylekcje i przyzwyczailam do literowek od kiedy sa smartfony. Komiksy to mi graj! Już nie mogę sie do czekac!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mmm Z wyjątkiem literówki w imieniu Frisk, nie zauważyłam innych - gdzie one są? Ja się nie zasłaniam dysleksją czy dysortografią. Nie chcę, aby w pracach jakie wrzucam publicznie były jakiekolwiek błędy w pięknym języku polskim.

      Usuń
    2. Zauważyłam w 4 scenie (od góry) literówkę "czestać", choć powinno być chyba "czesać" :>

      Usuń
    3. Jest jeszcze "niweinnych" zamiast "niewinnych" na ostatnim panelu ^^

      Usuń
  2. nie mogę się doczekać dalszego tłumaczenia *^*

    OdpowiedzUsuń
  3. Komiks zapowiada się naprawdę ciekawie. :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko *_* nie sądziłam, że tak szybko się to pojawi. Na początku również myślałam, że to będzie w formie opowiadania. A tu proszę! :D Ogólnie całość zapowiada się ciekawie. Jestem ciekawa co będzie dalej ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta czytam sobie ten komiks i w środku aż piszczę z radości. Uwielbiam temat mafii, a tutaj historia zapowiada się naprawdę interesująco. Kreska w komiksie jest cudowna. Jedyne co mnie zastanawia to oznaczenie +18 przy rozdziale...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +18 nie zawsze oznacza opowiadań/prac erotycznych. Komiks i opowiadanie ma ostrzeżenie więc tłumaczenie też musi je mieć. Przemoc, seks, bójki i śmierć :3

      Usuń

POPULARNE ILUZJE