22 maja 2018

Gra: Moje OC - Fenfral - Fenfral (Autor z Happiesttale)

1. Jaki jest ulubiony kolor Twojego OC?
Czerwony
2. Czy Twoje OC coś zbiera? Jeżeli tak, to co?
Nic.
3. Na co Twoje OC jest uczulone?
Na fałszywe uprzejmości. A tak poważnie, to nie mam żadnych uczuleń.
4. Jakie ubrania Twoje OC lubi?
Lekkie, w miarę proste. Grunt, by były wygodne i dosyć wytrzymałe.
5. Jakie jest pierwsze wspomnienie Twojego OC?
Mam dosyć krótką pamięć.
6. Ulubione i nielubiane zwierze Twojego OC?
Uwielbiam małe, futrzane zwierzątka. Zwłaszcza koty i koziołki. Lubię też gady. Jedyne czego nie lubię to agresywne psy. Te przyjazne są ok.
7. Który żywioł najbardziej przemawia do Twojej postaci?
Ogień. Bardzo go lubię. Tylko czasem zapominam jak bardzo łatwo się oparzyć...
8. Piosenka pasująca do Twojego OC.
Nie mam ulubionej. Zależnie od nastroju.
9. Jaki głos ma Twoje OC?
Emm. Jak mam opisać swój głos? Dosyć spokojny. Zazwyczaj. Niezbyt wysoki, też nie niski.
10. Jaki jest ulubiony grzech Twojego OC?
Mam wybrać tylko jeden? To lenistwo. Nie, nie jestem leniem, ale lubię leżeć w łóżku i nic nie robić. Nawet cały dzień. Może troszkę dłużej.
11. Jakie ma hobby?
Słuchanie muzyki, spanie, i parę innych.
12. Jest cierpliwe?
Odradzam sprawdzanie mojej cierpliwości. Zależy jaki mam dzień.
13. Jakiej płci jest Twoje OC? Jakiej rasy? Jakie są jej preferencje seksualne?
Jestem chłopakiem. Rasa... badania nadal trwają. Ale od bólu można uznać smokowiec. Pomieszany z jeszcze paroma innymi rasami. Nie pytajcie skąd takie zjawisko... Co do preferencji seksualnych to lubię dziewczyny i potwory.
14. Ulubione i nielubione jedzenie Twojego OC?
Lubię ostre jedzenie. Tak w sumie to każde jest ok, z wyjątkiem potraw w stylu flaki, czy inne wnętrzności.
15. Jeżeli Twoje OC miałoby mieć u siebie zwierzaka to jakie by wybrało i dlaczego?
Mieszkam z jednym. Czasem on traktuje mnie jak zwierzątko. Głównie, gdy chce mnie zezłościć.
16. Jakie zapachy lubi?
Kwiatki i przyprawa do kurczaka.
17. W jaki sposób Twoje OC zarabia na życie? Jaka jest jego praca marzeń, a jakiej nigdy by nie chciał wykonywać?
Aktualnie pracuję jako organizator pewnego Au. Można tak to określić? Co do pracy o jakiej marzę... W sumie to właśnie ta. Jakiej pracy nigdy nie chciałbym wykonywać? Nauczyciel.
18. Czego boi się Twoje OC? Jego największy lęk, obawa.
Że paru moich znajomych postanowi urządzić sobie bijatykę w okolicy mojego domu.
19. Jakiej muzyki słucha? Ma swoją ulubioną piosenkę?
To chyba już było, ale bardzo lubię słuchać Nightcore. Jednak nie mam ulubionego, jednego rodzaju. Zależy jak mnie najdzie ochota.
20. Jeżeli Twoja postać jest z innego świata, to jak zareagowała by nagle pojawiając się w naszym?
Tak, można to uznać za ,,inny świat''. Ale wiem doskonale jak wygląda ,,wasz świat''. Reakcja? Rozczarowanie. I więcej nie komentuję.
21. Z czym boryka się Twoja postać? (osobiste kłopoty/zmartwienia)
Lekkie rozstrojenie osobowości. A tak poza tym to wymyślanie jakiegoś ciekawego pomysłu co zrobić z nadmiarem czasu.
22. Jakim uczniem był/a (mógł/mogła by być) w liceum?
Ciężko określić.
23. Jakiś fakt o Twoim OC...
Pochodzę z AU Happiesttale.
24. Jaka jest filozofia życiowa Twojego OC?
Żyć jak najlepiej i ile się da.
25. Co zainspirowało Cię do stworzenia tego OC? Jak wyglądała na początku, kiedy pierwszy raz o niej pomyślałeś/aś?
Istnieję, bo mogę. Czy zmieniałem kiedyś wygląd? Pewnie, często to robię. Używam do tego różnych ,,kostiumów'', dlatego chyba nikt nigdy mnie nie widział jak wyglądam naprawdę. No może z pewnym wyjątkiem jednej osoby.
26. Kto jest najważniejszą osobą w jej/jego życiu i dlaczego?
Jest jedna taka osoba. Kim jest? To prywatna informacja. Dlaczego jest dla mnie taka ważna? Bo świetnie się czuję w towarzystwie tej osoby.
27. Jakie dzieciństwo miało Twoje OC?
Brak dzieciństwa. Odkąd istnieję mam ten sam wiek. Wiem, to trochę... dziwne. Ale ma to pewne zalety.
28. Jak zachowuje się Twoje OC w stresie?
Zależnie ile tego stresu. Jak mało to chodzę w kółko. Jak zbyt dużo to trochę mi odbija. Zaczynam się śmiać jak wariat, albo oglądam jakieś zdjęcia. Dziwne, ale pomaga.
29. Czy Twoje OC ma jakieś nałogi?
Nie. Jestem kompletnie czysty.
30. Jeżeli Twoje OC mogłoby zaprojektować własny grób, jakie epitafium by wybrało i jak by wyglądał?
Nie starzeje się, więc to raczej mało możliwe, ale skoro trzeba...
Jakaś jaskinia, drzwi zablokować sporym kamieniem. Tyle starczy.
Epitafium? ,,Żyj, baw się, umrzyj, powtórz proces.''
31. Czy Twoje OC chce wziąć ślub? Chce mieć dzieci? Dlaczego?
Ja się w takie rzeczy nie bawię. Przynajmniej nie teraz.
32. Jakie jest najbardziej traumatyczne wspomnienie Twojego OC i to najprzyjemniejsze?
Brak traum, za krótko żyję by jakieś mieć. Najprzyjemniejsze? Urodziny mojego przyjaciela.
33. Jeżeli Twoje OC mogłoby mieć jedną rzecz jaką by chciało, co by wybrało?
Mam wszystko co mi potrzebne. Co więcej mógłbym chcieć? Chyba mam słabą fantazję.
34. Czy Twoje OC zabiło kogoś? Czy byłoby zdolne do zabicia? A co jeżeli ktoś zmusiłby Twoje OC do zabicia kogoś, jak by się zakochało?
Nie otwierajcie tej szafy. Nic więcej nie powiem. A co do zmuszania... ostatnia osoba która próbowała... nie otwierać szafy.
35. W zajęciach grupowych jaką rolę Twoje OC obiera a jaką chciało by obierać?
Unikam nadmiaru pracy. Robię swoją część i tyle mi starczy.
36. Czy Twoje OC często marzy? Jeżeli tak to o czym? A może się zamartwia? Jeżeli tak to czym?
Tak w sumie to marzę cały czas. O czym? Zwykle szybko zapominam. Jednak lubię to robić.
37. Czego pragnie Twoje OC i co jest w stanie poświęcić by to uzyskać?
Pragnę żyć w spokoju. Co gotowy jestem poświęcić? Serca osób które próbują mi to uniemożliwić.
38. Czy jest coś co Twoje OC robi, czego normalnie ludzie nie robią?
Trochę tego jest. Można sobie poczytać.
39. Co Twoje OC zrobiłoby z milionem złotych?
Dorobiłbym drugi.
40. Jak wygląda wystrój pokoju Twojego OC?
Dwie szafy, dwa łóżka, parę szafek. Nic szczególnego. Dużo rzeczy, to dużo kurzu, a ja nie lubię sprzątać.
41. Twoje OC jest gotowe aby wyjść nocą. Gdzie idzie i co będzie tam robić?
Spacer. Oglądanie okolicy nocą.
42. Co Twoje OC robi kiedy jest złe?
Wolelibyście mnie wtedy nie widzieć...
43. Ma jakieś blizny? Skąd je ma?
Nie. Chyba, że na jakimś kostiumie jest. Ale na swoim ciele nie mam żadnych.
44. Czy Twoja postać kiedykolwiek kogoś obraziła? Jeżeli tak to w jaki sposób?
Jest parę takich osób, ale nie lubię nikogo obrażać. Jeśli już to robię to mówię co myślę.
45. Jak Twoje OC reaguje na krytykę?
Konstruktywna mile widziana. Zwykłe obelgi ignoruję.
46. Jeżeli ktoś dałby Twojej postaci do zjedzenia pizzę z ananasem, zjadłaby?
Mniam!
47. Twoje OC dostaje laleczkę voodoo, co z nią robi? Wierzy w jej działanie?
Pewnie bym się nią pobawił, a potem zrobił prawdziwą.
48. Czy Twoja postać umie rysować? Jeżeli tak to co lubi rysować?
Muszę kiedyś spróbować. Ciężko mi określić. Jakoś się nie złożyło, bym coś rysował.
49. Czy Twoja postać lubi słodycze?
Trochę.
50. Jak Twoja postać zareagowała by gdyby wiedziała o tym, że umrze? Próbowałaby uniknąć losu czy pogodziłaby się z nim?
Raczej bym się pogodził.
Share:

5 komentarzy:

  1. Podoba mi się twój OC. Nie jest typem MarySue. Uhhh, jak ja nienawidze tych wszystkich wyidealizowanych postaci. Za to twój OC z moją by się chyba nie polubił xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy OC :3
    ~ Nikolciaczek

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę wiedzieć co jest w tej szafie ?
    Jak zwłoki to czy mogę pożyczyć ?

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE