21 maja 2018

O AU mowa - 21 maja - Obrazki z różnych AU 3 - Filip Domin







Share:

9 komentarzy:

  1. Ojaaaa, kolorki <3
    Ale super mi sie podoba ten Fellswap :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahhh!
      Dziękuję!
      To jest SwapFell jakby co. ;3
      Dałem kolorki. Mi osobiście podoba się DustTale. BTW. Zrobiłem zajedwabisty obrazek z Disbelief Papyrus. ;3

      Usuń
    2. Swapfell Fellswap... Zauważyłam że wszystkim sie oni mylą, raz widze fioletowego jako fellswap a gdzie indziej jako swapfell xd
      Sb wymyślili.. XD
      Ten Dusttale jest super, podoba mi się to że cały czas pracujesz nad swoim rysunkami.
      Ja obecnie majstruje nad underfell, szkic już mam gotowy xd

      Usuń
    3. XD
      Dzięki
      Śmieszne, bo dzisiaj narysowałem Fell Sans i Papsa w oryginalnej wersji i wersji Team Primus
      XD

      Usuń
    4. Kazda moja Undyne wyglada jakby urwała sie z filmu dla dorosłych xD
      A sans ma minę jak zbity pies, z reszta w dzień underfell się z tego uśmiejesz x.x

      Usuń
  2. Ja mam w sumie takie pytanie: Kim jest ta postać na drugim obrazku?
    Widziałam, że pojawiała się dość często ( szczególnie zapamiętałam komiks z Muffet XD), ale właśnie nie mam pojęcia z kąd się wzięła :-\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to Grillby z mojego AU: UnderÉchanger. Przy okazji przy każdym komiksie jest napisane, że jest to UnderÉchanger.

      Usuń
  3. Rysunek 4: ...To jest idealne! Ten rozzez! Spadłbym z krzesła (Gdybym nie martwił się o mój kręgosłup).
    Swoją drogą chyba też przerzucę się na ołówek. Poprawianie konturów flamastrem mimo wszystko jednak trochę zajmuje...

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE