7 maja 2018

O AU mowa - 7 maja - OuterTale - Laura






Share:

13 komentarzy:

  1. Dużo, ale to dużo musisz ćwiczyć. Co do Toriel i Asriela to musisz popracować na ich głowami, uszami i pyszczkami (?). Szczególnie uszy. Wyglądają jakby odstawały od reszty. Jeszcze o Asrielu mówiąc. Ugh. Ręce... wyglądają strasznie dziwnie. Popracuj jeszcze nad rysowaniem rogów u Toriel. Undyne dziwnie trzyma tą włócznię. I o dziwo ręką ją nie boli (XD). Co do Frisk i Chary, to obydwie mają dziwnie wydłużone ciała. Warto wspomnieć, że Frisk ma zapięcia gwiazdkowe na samym dole a dalej idąc w górę znikają magicznie. Nóż Chary jest dziwny. Kończąc, życzę Ci doskonalenia swoich pasji do doskonałości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się bardzo podobają, rozczuliły mnie te obrazki :3 Sama NIE narysowałabym lepiej :3

      Usuń
    2. Mnie tak samo rozczuliły, są po prostu urocze ^^ Frisk ma ładne oczka, a kozki fajne uszy, takie puszaste :3

      Usuń
    3. Uważam tak, jak Filip. Autorka obrazków ma styl typowy dla dzieci. Nie mówię tego w złym sensie, ale tak zazwyczaj rysują w szkole mojego brata ośmiolatki

      Usuń
    4. Bardzo możliwe, że ma 8 lat. W końcu UT to gra skierowana głównie do dzieci. :v

      Usuń
    5. Ten blog jest w większości +18...

      Usuń
    6. Co nie zmienia faktu, że każdy kto ma komputer/telefon/tablet i internet moze tu wejsc...

      Usuń
    7. Nie powiedziałem, że ma styl typowy jak dla dzieci. Ja tylko napisałem nad czym musi popracować i życzyłem jej powodzenia. To proszę nie wmawiać. Mi też się podobają te rysunki, ale po prostu autorka musi poprawić parę rzeczy, które wpisałem na górze. Rozumiecie. Dziękuję.

      Usuń
    8. To stwierdzenie o dziecięcym stylu było moje, niczego ci nie przypisywałem

      Usuń
    9. "Ten blog jest w większości +18" SERIO?! Z ponad 3383 opublikowanych notek, zaledwie 251 ma oznakowanie +18.
      Jeżeli to większość, to łuuuhu, serio, poćwicz matematykę xD
      Nie kieruję bloga do żadnej grupy odbiorczej, więc proszę nie szufladkować tego miejsca.

      Usuń
    10. Undertale nie jest grą skierowaną do dzieci D: Prędzej do dorosłych znawców rpgów (bo mnóstwo żartów opiera się właśnie na klasycznych załóżeniach rpgów .w.)

      Usuń

POPULARNE ILUZJE