5 maja 2018

O AU mowa - Doki doki literature club - Just Papyrus - Reitiri


Share:

13 komentarzy:

  1. JA PIERDZIELE!
    To jest świetne! Tylko nie ja lubię DDLC!

    OdpowiedzUsuń
  2. On jest epicki. Aż mnie ciarki przeszły przez ten jego wyraz twarzy *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Yey! Dziękuję za te komentarze X3 Cieszę się, że się wam podoba
    Reitiri

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie ma sprawy.
      Dałem Ci gwiazdkę i komentarz na DA
      ;)

      Usuń
  4. J̢̢͈͓̳͉͚̣͓̟̻͇̗̒̑̇ͫ̔ͅͅŰ̸̵̡̦̲̠̺̮̖̪͕͖̯̲͔̘ͦͨ͋̀͝͝S̵͔̮̫̭̥̘̼ͩ͑͋͆͋͑̒̽ͧ̚Ṭ̛̛̤͎͈̜̪͇̩̯͔͉̟̰͔͚̊͒ͣ̏̃͌ ̩͙̜̩̠̺̦͛ͥͦ̋̊ͧͨ̐ͥͩ͛͒̿̿͆ͫ̀̀͘͟ͅM̶̷̡͂ͤ́ͫͪ̌̈́̎͑̾̋ͪ͒̓́̒̾͞͏͔͉̘̞͔̜̦̲͕̙̘̝̬̭̻ͅƠ̸͑ͪ̒̀̋̒̄̎ͣ̔̔ͣͥ̔̅ͬͨ͛͏̨̲͓̬͇̭̭̰̟̻̹̞͉̘Ň̢ͫ̇̃̌ͣ͐̀̎̿̑͢͝҉̲̦̪̥I͋͊ͫͮ̈̏̋͑̚̚͏̞̫̤̯̥͓̤̙̺̝̤͚̀͟ͅĶ̛͚̖͓̳͇̬͙̞ͯ̽ͣ͛̊ͧ͒̉̇̔ͪͮ̀̄͋́͞Aͯ͐̓͌̓̒͏̞̣̤͙͓̯̘͕̬

    OdpowiedzUsuń
  5. Omg, idealne połączenie Ddlc i Ut. Piękny art *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. No cudo! I jeszcze ten piękny uśmiech... :D
    A tak swoją drogą, cudny styl, o wykonaniu nie wspominając. Aż obczaiłam Twoje konto na DA.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaa cudeńko cudeńko cudeńko CUDEŃKO! ♥-♥ Akurat kiedy złapała mnie faza na DDLC :'D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piateczka, mnie tez na to zlapala faza xD

      Usuń
    2. W takim razie ja po prostu to tutaj zostawię: https://www.youtube.com/watch?v=I10uxTHryVc c':

      Usuń
    3. Uwielbiam tą piosenkę!

      Usuń
    4. ...tę *
      I tez ją bardzo lubię

      Usuń

POPULARNE ILUZJE