14 maja 2018

O AU mowa - 14 maja - FlowerTale - Pierwsze kwiaty - Naani


Share:

6 komentarzy:

  1. Śliczne, dłonie sa do poprawy i wlosy powinny zakryć oko, niestety ręce są jedną z trudniejszych partii ciała do narysowania, sama mam z nimi problem xd
    Tak czy siak rysunek mi sie podoba, jest mega uroczy :3


    Zapomniałam wysłać swoje rysunki na dzisiaj ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo...wiem te ręce są koszmarne xD (ten uczuć kiedy potrafisz rysować ręce ale...właśnie kiedy chce, to mi nie wychodzą ;-;) a z tymi włosami to nie zauważyłam :3 więc dzięki za rade

      Ja prawie zapomniałam zrobić obrazka na dzisiaj (wysłałam Yumi chyba o 23:58 xD w ostatniej chwili)

      Usuń
    2. Ja jako że uwielbiam flowertale i flowerfell mam chyba z 7 obrazków z tego AU... Może na dzień dowolny wyśle Yumce serie z tego i z inktale bo z braku czasu nie skończyłam obrazka xd
      Głupiutka ja ;_;

      Usuń
  2. Jak dla mnie ten obrazek jest śliczny. Już nie chce się do niczego przyczepiać ^^ dla mnie to bardzo ładnie wykonany rysunek. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, dziękuje :3 postaram się zrobić jescze kilka obrazków
      O ile rusze te moje wielkie dupsko xD

      Usuń

POPULARNE ILUZJE