28 maja 2018

Gra: Moje OC - Sk Lat - Sunny

1. Jaki jest ulubiony kolor Twojego OC?

Sunny: hmmm..... Myślę że czarny.

2. Czy Twoje OC coś zbiera? Jeżeli tak, to co?

Sunny: Nie, aktualnie nic nie zbieram

3.Na co Twoje OC jest uczulone?

Sunny: Ja? Na nic......chyba że na głupotę ludzi.

Skylar: Jasne.... *wyciąga skądś gęsie piórko i podstawia ej pod nos*

Sunny: *kicha* Kurde...

4. Jakie ubrania Twoje OC lubi?

Sunny: Ja tam lubię długie koszulki, bluzy z kapturami i dresy...standard

5. Jakie jest pierwsze wspomnienie Twojego OC?

Sunny: *otwiera usta by coś powiedzieć, ale milczy* .... *zamyka usta*

6. Ulubione i nielubiane zwierze Twojego OC?

Sunny: Nie mam nielubianego zwierzęcia.

Skylar: naprawdę Sunny? *podnosi prawą brew do góry*

Sunny: No...tylko gęsi nie lubię.... *krzyżuje ręce na klatce piersiowej*

7. Który żywioł najbardziej przemawia do Twojej postaci?

Sunny: *uśmiechnęła się szeroko i zapaliła zapalniczkę* Ogień.

8. Piosenka pasująca do Twojego OC.

Skylar: hmm.... Jak myślisz? *spogląda na Sunny*

Sunny: Nie jestem pewna... Nie myślałyśmy nad tym.

9.Jaki głos ma Twoje OC?

Skylar: Ma trochę niski i szorstki, ale nie za bardzo. A tak to ma nawet słodki głos gdy jest spokojna.

Sunny: ....aha.

10. Jaki jest ulubiony grzech Twojego OC?

Skylar: Myślę, ż-

Sunny: Gniew i lenistwo.

Skylar: ok?

11. Jakie ma hobby?

Sunny: Zwykle słucham muzyki, zabijam niektórych ludzi, piję alkohol albo próbuję uczyć się rysować. Gram też na gitarze i śpiewam, ale gdy tylko sprawdzę kilka razy czy nikogo nie ma w pobliżu.

12. Jest cierpliwe?

Sunny: Tak. Ale mam swój limit tej cierpliwości.

13. Jakiej płci jest Twoje OC? Jakiej rasy? Jakie są jej preferencje seksualne?

Sunny: Dziewczyna, robot królik czasem zmieniający się w futrzaka, hetero.

14. Ulubione i nielubione jedzenie Twojego OC?

Sunny: Ulubione to pizza i słodycze, a nielubione to pizza z ananasem.

15. Jeżeli Twoje OC miałoby mieć u siebie zwierzaka to jakie by wybrało i dlaczego?

Sunny: Chyba żółwia albo psa. Myślę nad psem, bo są wierne i miałabym przy nim zajęcie.

16. Jakie zapachy lubi?

Sunny: Zapach cynamonu, kwiatów, mandarynek lub pomarańczy i farby.

17. W jaki sposób Twoje OC zarabia na życie? Jaka jest jego praca marzeń, a jakiej nigdy by nie chciał wykonywać?

Sunny: Ja na razie jestem bezrobotna....szukam jeszcze pracy, ale wątpię, ze ktoś chciałby mnie przyjąć. Nie chciałabym wykonywać pracy, w której musiałabym tylko siedzieć i robić coś w komputerze itd. A praca marzeń....? *marszczy czoło i myśli* nie myślałam nad tym....

18. Czego boi się Twoje OC? Jego największy lęk, obawa.

Sunny: Obawiam się tego, że wszyscy się ode mnie odwrócą...i znienawidzą bardziej. *spuszcza głowę*

19. Jakiej muzyki słucha? Ma swoją ulubioną piosenkę?

Sunny: zwykle słucham dubstep'u, heavy metal'u itp.

Ja: a jej jedna z ulubionych piosenek to "You are my sun-"

Sunny: *zatyka jej usta* fajnie, nie każdy musi wiedzieć o tym.

20. Jeżeli Twoja postać jest z innego świata, to jak zareagowała by nagle pojawiając się w naszym?

Sunny: *wzrusza ramionami* Normalnie.

21. Z czym boryka się Twoja postać?

Sunny: więc.... *wzdycha* ...odczuwam codziennie ból fizyczny, nie pamiętam kiedy ostatnio się szczerze uśmiechnęłam. I od kilku dni pojawiają się koszmary... *spuszcza lekko uszy*

22. Jakim uczniem był/a (mógł/mogła by być) w liceum?

Sunny: W liceum? *marszczy czoło, próbując sobie coś przypomnieć* byłam na wpół buntowniczką i na wpół byłam klasową śmieszką.

23. Jakiś fakt o Twoim OC.

Skylar: Ma 26 lat i lubi się przytulać, ale prawie nikomu tego nie mówi.

24. Jaka jest filozofia życiowa Twojego OC?

Sunny: jeszcze nie mam filozofii.....JESZCZE.

25. Co zainspirowało Cię do stworzenia tego OC? Jak wyglądała na początku, kiedy pierwszy raz o niej pomyślałeś/aś?

SkyLar: Najpierw miała być zwariowaną i pełną życia dziewczyną. Miała pomarańczowe oczy, żółto-pomarańczowo-czerwone futro i przeciętnego wzrostu.

26. Kto jest najważniejszą osobą w jej/jego życiu i dlaczego?

Sunny: Kilka się znajdzie, ale..... *spuszcza uszy i głowę* ....nie chce o tym rozmawiać.

27. Jakie dzieciństwo miało Twoje OC?

Sunny: w skrócie; do 7 lat mieszkałam z mamą i chodziłam do szkoły, której nie cierpiałam bo każde dziecko się ze mnie śmiało. W wieku 8 lat przeprowadziłam się z braćmi do taty i do lat 15 czy 16 byłam poddana jego przemocy. W wieku 18 lat się przeprowadziłam się do przyjaciół. A teraz mieszkam z nią *pokazuje na Skylar*

28. Jak zachowuje się Twoje OC w stresie?

Skylar: Chodzi w kółko, drapie się po karku, nerwowo się śmieje, czasem nawet się jąka ale rzadko.

29. Czy Twoje OC ma jakieś nałogi?

Sunny: Jaaa? Nie, ja nigdy.... *trzyma papierosa w buzi i kufel piwa w ręce*

30. Jeżeli Twoje OC mogłoby zaprojektować własny grób, jakie epitafium by wybrało i jak by wyglądał?

Sunny: hmm... albo napis "I tak do mnie dołączycie." albo "Zaznałam już spokoju". Ta... *drapie się po głowie* nie jest to zbyt przemyślane.

31. Czy Twoje OC chce wziąć ślub? Chce mieć dzieci? Dlaczego?

Sunny: Cóż, nie myślę i nie myślałam o ślubie, wystarczy mi to, że mam już syna.

Skylar: Nie zdziw się jak się obudzisz pewnego dnia w sukni ślubnej. *pod nosem*

Sunny: Że co?

Skylar: Ten ship i tak ciebie dopadnie. *szczerzy się do niej*

Sunny: ...

32. Jakie jest najbardziej traumatyczne wspomnienie Twojego OC i to najprzyjemniejsze?

Sunny: Traumatycznych przeżyć mam po czubek uszu, ale jedno z nich jest to, gdy osoba, której najbardziej ufałam dosłownie mi wbiła nóż w plecy. Chyba to się zalicza. A to najprzyjemniejsze? Hmmm.....jedno z nich to kiedy znalazłam prawdziwych kumpli itd. I spotkałam wtedy także Skylar.

Skylar: AWWW! *przytula ją* ja też cię uwielbiam X3

Sunny: Heh.

33. Jeżeli Twoje OC mogłoby mieć jedną rzecz jaką by chciało, co by wybrało?

Sunny: Na razie niczego mi nie potrzeba.

34. Czy Twoje OC zabiło kogoś? Czy byłoby zdolne do zabicia? A co jeżeli ktoś zmusiłby Twoje OC do zabicia kogoś, jak by się zakochało?

Sunny: o-ho-ho-ho! I to ile razy kogoś zabiłam. Tak, byłabym zdolna do zabicia, ale szczerze zależy kogo. Poza tym, wątpię bym się zakochała.

Skylar: *stoi za nią i pokazuje kartkę* (treść kartki: ONA KŁAMIE)

35. W zajęciach grupowych jaką rolę Twoje OC obiera a jaką chciało by obierać?

Sunny: Nigdy nie brałam udziału w zajęciach grupowych... I szczerze nwm, jaką rolę bym chciała obierać, może analityk albo kreator.

36. Czy Twoje OC często marzy? Jeżeli tak to o czym? A może się zamartwia? Jeżeli tak to czym?

Sunny: Jedno z moich marzeń jest świadomość, że mogę ufać moich znajomym. I zamartwiam się o ich bezpieczeństwo, a zwłaszcza tych najmłodszych.

37. Czego pragnie Twoje OC i co jest w stanie poświęcić by to uzyskać?

Sunny: Nie wiem, czego dokładnie pragnę, ale mogłabym nawet zabić własną osobę.

38. Czy jest coś co Twoje OC robi, czego normalnie ludzie nie robią?

Sunny: Powiedzmy, że trochę tak. Jaki normalny człowiek potrafi się przemienić w robota, a następnie w potwora czy pluszaka. Oraz bawię się ogniem i potrafię użyć swojej magii do samoobrony itd.

39. Co Twoje OC zrobiłoby z milionem złotych?

Sunny: Wow, aż tyle? Na pewno pół bym zostawiła, a za drugie pół bym kupiła nowe noże, kilka nowych strun do gitary i alkohol. Zapewne reszta by została, więc schowałabym ją z tamtą połową. Ale przed tym bym się zastanawiała, ja diabła zdobyłam te milion złotych?!

40. Jak wygląda wystrój pokoju Twojego OC?

Skylar: Kiedyś jej pokój miał ściany pomalowane na czarno, tylko jedno okno zwykle zasłonięte roletą, łóżko, szafę i w ogóle. Wszystko było w ciemnych kolorach. Ale teraz aktualnie mieszka ze mną w pokoju.

41. Twoje OC jest gotowe aby wyjść nocą. Gdzie idzie i co będzie tam robić?

Sunny: Idę do lasu na spacer, a potem kładę się na trawie by odetchnąć od całego dnia. Potem zawsze oglądam gwiazdy i piękno nocy śpiewając cicho, nucąc albo gwiżdżąc daną piosenkę.

42. Co Twoje OC robi kiedy jest złe?

Sunny: Zwykle krzyczę na wszystkich albo rzucam rzeczami.

43. Ma jakieś blizny? Skąd je ma?

Sunny: Tak, mam i to dużo. Ale opowiem o dwóch lub trzech. Jedna jest jak widać na moim lewym oku, mam ją od ojca. Wściekł się wtedy na mnie i zadrapał mi oko. Szczęście, że miałam wtedy je zamknięte i nadal widzę przez nie. A następne to te kreski na przedramieniu *pokazuje* Skąd je mam? Sama je wyryłam.

44. Czy Twoja postać kiedykolwiek kogoś obraziła? Jeżeli tak to w jaki sposób?

Skylar: Tak, wiele osób w tym i mnie. Nazywała mnie między innymi; kretynką, idiotką, ciamajdą itp. Ale przeprosiła.

45. Jak Twoje OC reaguje na krytykę?

Sunny: albo wstaje i wychodzę albo ignoruje albo próbuje jakoś "zgasić" tą osobę.

46. Jeżeli ktoś dałby Twojej postaci do zjedzenia pizzę z ananasem, zjadłaby?

Skylar: *daje Sunny pizzę z ananasem*

Sunny: *wyrzuca ją szybko przez okno* nigdy więcej...

47. Twoje OC dostaje laleczkę voodoo, co z nią robi? Wierzy w jej działanie?

Sunny: Po pierwsze sprawdza czy działa. Jeśli tak, to trochę uwierzę.

48. Czy Twoja postać umie rysować? Jeżeli tak to co lubi rysować?

Skylar: Umie, ale się do tego nie przyznaje. Lubi rysować otoczenie, ale zwykle rysuje kogoś, jakąś osobę.

49.  Czy Twoja postać lubi słodycze?

Sunny: Jasne, że tak!

50. Jak Twoja postać zareagowała by gdyby wiedziała o tym, że umrze? Próbowałaby uniknąć losu czy pogodziłaby się z nim?

Sunny: Pogodziłabym się z nim. Kilka razy przypadkiem umknęłam przed takim właśnie losem i nadal nie wierzę, że żyję.
Share:

4 komentarze:

POPULARNE ILUZJE