9 maja 2018

O AU mowa - 9 maja - AxeTale - Renee


Share:

11 komentarzy:

  1. Wow super *,*
    Nie znam tego wu więc nie wiem kto to... Ale meeega mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Rysunek przedstawia Alizę córkę sansa i frisk. Tak jak nie lubię tego shipu, tak spodobała mi się historia
      (To au zobaczyłam dzięki tej grze też go wcześniej nie znałam :-D)

      Usuń
    2. Uuu, może dokładniej zbadam to AU, wydaje się być ciekawe.

      Usuń
    3. Też nie popieram tego shipu ale obrazrazek świetny ;)

      Usuń
  2. Twarz wydaje mi się tak odrobinkę przekrzywiona ale ogółem to cudowne *0* Tło i ten blask w oczach mi się mega podoba *0*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i postarma się na to uważać następnym razem. Taki blask miał być jeszcze na włosach, ale mi się żelopis wypisał więc zastąpiłam białą kredką. Naprawdę się cieszę, że Ci się podoba!

      Usuń
  3. wow, mega mroczne i te oczy wyszły cudnie, bardzo się wyróżniają, co nadaje jeszcze lepszy efekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Właśnie coś takiego starałam się uzyskać!

      Usuń
    2. Wiec jeszcze wieksze brawa, bo udalo Ci sie uzyskac co chcialas...i.. Nie mogle dlugo patrzec na te postac serio mnie preraza xD

      Usuń
  4. Wuw ^^ to jest przegenialne! Lecz q twarz jest trochę dziwna. Ale i tak jest piękne! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! i zgadzam się, że będę jeszcze musiała popracować nad mangowymi rysunkami bo ten styl dopiero poznaję, a na twarz zwróciła uwagę już Iza K.
      I jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za miłe słowa!

      Usuń

POPULARNE ILUZJE