21 maja 2018

O AU mowa - 21 maja - Różności - Risanna











Share:

14 komentarzy:

  1. Więc moje małe wyjaśnienie. Friski i Betty są w kolejności od najstarszego rysunku do najnowszego. Geno powstał w 2016 a Ink w tamtym tygodniu. Koniec info xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie ryski są śliczne ale najbardziej zachwycił mnie 3 i ostatni <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa, na 3 kazdy kwiatek był kolorowany osobno... W połowie miałam tego dość xd
      A w Geno w sumie nie lubie jego ręki (te piękne czasy kiedy nie umiałam rysować rąk ;_;)

      Usuń
    2. Ja się dopiero uczę xD. A do tych kwiatów nie miałabym cierpliwości... podziwiam cię :3

      Usuń
    3. Haha, ledwo dałam radę, z resztą na kolejnym rysunku ukazało się moje lenistwo, nie miałam cierpliwości do kwiatków... ;_;

      Usuń
  3. ........

    TO JEST PINKNE! WOW ŚWIETNE! Powinnaś rozwijać ten talent. Życzę przyszłych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3
      Całkiem dużo pieniędzy zainteresowałam w ten talent i staram się z każdym rysunkiem poprawiać błędy (tak dłonie o was mówię)

      Usuń
  4. Wow *-* nie wiem co powiedzieć. Jestem pełna podziwu. Mam nadzieje, że będziesz rozwijać swój talent! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa dziękuję *,*
      Nadal dużo pracy przede mną ale wiem że warto.

      Usuń
  5. Wooooooooooooo bardzo ładne pracę *^* widzę, że dużo czasu i wysiłku włożyłaś w rysowanie, żeby dojść do takiego poziomu ^^ mam nadzieję, że dojdziesz jeszcze wyżej ;) 💙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie to rysuję od 5 lat, ale 3 lata bardziej "profesjonalnie" się do tego przykładam ;3
      Miło się na serduszku robi :333

      Usuń
  6. Brak mi słów żeby opisać to co właśnie zobaczyłem. Widzę że musiałaś się bardzo postarać.
    Osobiście niewiele potrafię narysować na A4, A tym bardziej Na A3 (Wydaję mi się że rysowałaś na A4, widzę po kresce, ale mogę się mylić). Bardzo podoba mi się 6 (Świetnie Wykonane).
    P.S. Czy do kolorowania tych rysunków też używałaś Akwareli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj maluję na A4 lub A5. Moją domyślną techniką są akwarele, ale zanim je kupiłam używałam kredek akwarelowych. Można je używać na sucho jak zwykłe kredki, a można je rozwodzić na papierze (1 rysunek) i pigment zaczyna zachowywać się jak farba. Teraz jak kupiłam farby praktycznie wszystko robie nimi.

      Usuń
    2. Dzięki za informacje. Muszę spróbować Akwareli, bo wygląda to na ciekawą technikę :)
      Oby VENA cię nie opuszczała.

      Usuń

POPULARNE ILUZJE