8 maja 2018

Undertale: QuantumTale - część II






















Tłumaczenie: Nessa
Share:

6 komentarzy:

  1. Akcja się rozwija. Nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochce poczekasz,na ten momenty autor/ka n8c nowego nie dała. Tylko daje jakies fanart itp. Chyba że ma jakiś dodatkowy blog to chcetnie poczytam

      Usuń
    2. Ta, wiem obczaiłem jej DA

      Usuń
    3. Niestety, jest tylko 11 stron rozdziału pierwszego i to wszystko :< Update jest raz na jakiś czas, dość rzadko, więc sobie poczekamy. A ja na razie wyślę Yumi tylko to, co mam... Co nie zmienia faktu, że komiks i kreska są boskie :3

      Usuń
  2. Omg, ale się rozkręciło xd Ten dział jak dla mnie był trochę wzruszający, a zarazem śmieszny. :"^ jedno z lepszych AU xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak się cieszę bo nie widziałam więcej części więc poczekam

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE