10 maja 2018

O AU mowa - 10 maja - Undertale & FunTale - Renee




Share:

6 komentarzy:

  1. Co to jest?!
    To jest świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, super. Czym malowałaś ostatni bo wygląda mega? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farby tempera. Znalazłam takie jakieś i stwierdziłam, że wypróbuję :-)

      Usuń
  3. Rysunki wyglądają świetnie!
    Jednakże...nie mam zielonego pojęcia o co chodzi w tym AU. :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można powiedzieć, że jest to robienienie sobie żartów z niektórych apsurdów różnych fandomów. Czyli co by się stało gdy potwory i postacie z danego uniwersum pojawiły się po wydaniu gry\ książki\ filmu. Co do Undertale to trudno nie natrafić na filmy pokroju "Sans jest mój" lub inne tego typu...
      Poczułam się zainspirowana XD

      Usuń

POPULARNE ILUZJE