5 maja 2018

O AU mowa - Parę rysunków z różnych AU - Filip Domin















Share:

12 komentarzy:

  1. Woah,, to się narobiłeś... I kaptury ci lepiej wychodzą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Rysowanie do dla mnie przyjemność

      Usuń
    2. I bym zapomniała... Geno ma glitche na drugiej stronie twarzy.

      Usuń
    3. Ta, wiem. Zdałem sobie z tego sprawę przy wysyłaniu. XD

      Usuń
  2. Najbardziej podoba mi się ten rysunek ze StoryShift Sansem i Papsem

    ~rina

    OdpowiedzUsuń
  3. Papyrusy i kozki fajnie Ci wychodza. Ale musisz jeszcze popravowac nad ramionami, bo jakos niepropocjonalnie to zbytnio wyglada

    OdpowiedzUsuń
  4. Wuw to musiałeś się napracować! Jak dla mnie rysunki są ładne :^ ja sama lepiej nie rusuje więc xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Uwierz w siebie! Uda Ci się! A rysowanie to dla mnie sama przyjemność!

      Usuń
  5. Ta/ten Chara <3
    Wyszedł/wyszła świetnie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Też mi się wydaje, że w końcu udało dobrze narysować Charę. I w mojej głowie uważam ją za dziewczynę. Więc tak na przyszłość, żebyś wiedziała.

      Usuń

POPULARNE ILUZJE