29 maja 2018

Gra: Moje OC - Filip Domin - Travail

1. Jaki jest ulubiony kolor Twojego OC?
Travail: Biały.

2. Czy Twoje OC coś zbiera? Jeżeli tak, to co?
Travail: Nie. Nic nie zbieram, ale może w przyszłości...

3. Na co Twoje OC jest uczulone?
Travail: Hmm... mimo tego, że jest czymś na wzór robota i mam uczucia itp to na pewno nie mam uczulenia.

4. Jakie ubrania Twoje OC lubi?
Travail: Nie noszę ubrań, ale zmieniam swój pancerz, a stary czyszcze.

5. Jakie jest pierwsze wspomnienie Twojego OC?
Travail: Moje pierwsze wspomnienie to te kiedy Filip mnie stworzył. Było to... wczoraj
Filip: Jest 23 kiedy to piszę.

6. Ulubione i nielubiane zwierze Twojego OC?
Travail:Psy są fajne. Nielubiane? Nie mam takowego.

7. Który żywioł najbardziej przemawia do Twojej postaci?
Travail: Elektryczność

8. Piosenka pasująca do Twojego OC.
Travail: To. *Wyświetla*
Filip: Macie linka :
https://youtu.be/bOPoHBclL70
Pasuje do niego pod względem brzmienia.
9. Jaki głos ma Twoje OC?
Travail: Mam raczej spokojny i trochę niski.
Filip: Brzmi zazwyczaj poważnie

10. Jaki jest ulubiony grzech Twojego OC?
Travail: Nie mam żadnego ulubionego grzechu! Co to za pytanie?

11. Jakie ma hobby?
Travail: Tworzenie różnych rzeczy przy pomocy mojego podręcznego sprzętu i sprawy komputerowe

12. Jest cierpliwe?
Travail: Oczywiście! Ale każdy ma swój limit wytrzymałości.

13. Jakiej płci jest Twoje OC? Jakiej rasy? Jakie są jej preferencje seksualne?
Travail: Jestem mężczyzną. Jestem czymś podobnym do robota, ale ... z duszą i uczuciami. Emm. Wole kobiety oczywiście!

14. Ulubione i nieulubione jedzenie Twojego OC?
Travail: Lubię jeść pizzę. Brokuły to jedyne moje ulubione warzywo. Czasami sobie zjem chipsy.

15. Jeżeli Twoje OC miałoby mieć u siebie zwierzaka to jakie by wybrało i dlaczego?
Travail: Psa. Bo są zajedwabiste

16. Jakie zapachy lubi?


17. W jaki sposób Twoje OC zarabia na życie? Jaka jest jego praca marzeń, a jakiej nigdy by nie chciał wykonywać?
Travail: Mam pracę. Siedzę w domu przed komputerem i pracuje. Dużo zarabiam tygodniowo. Nie chciałbym na pewno pracować w Macu lub innym fastfoodzie.

18. Czego boi się Twoje OC? Jego największy lęk, obawa.
Travail: Nie mam żadnego... tak myślę

19. Jakiej muzyki słucha? Ma swoją ulubioną piosenkę?
Travail: Różne. Nie mam ulubionego typu muzyki. Mam dużo ulubionych piosenek.

20. Jeżeli Twoja postać jest z innego świata, to jak zareagowała by nagle pojawiając się w naszym?
Travail: Szczerze. Byłem zadowolony z tego, że tu trafiłem. Nikt z mojej rodziny i tak się nie ostał po wielkiej wojnie...

21. Z czym boryka się Twoja postać? (osobiste kłopoty/zmartwienia)
Travail: Wspominam wielką wojnę. Dużo zginęło. Wymordowano nawet moją rodzinę. Wtedy odkryłem w sobie coś tajemniczego.

22. Jakim uczniem był/a (mógł/mogła by być) w liceum?
Travail: Byłbym porządnym uczniem, a nawet byłem takowym. W moim świecie było coś takiego jak praca i szkoła itp.

23. Jakiś fakt o Twoim OC...
Travail: Podczas poszczególnych uczuć kolor na mojej klatce piersiowej się zmienia.


24. Jaka jest filozofia życiowa Twojego OC?
Travail: Walczyć za sprawiedliwość

25. Co zainspirowało Cię do stworzenia tego OC? Jak wyglądała na początku, kiedy pierwszy raz o niej pomyślałeś/aś?
Filip: Powstał wczoraj toooo.... heh wiecie nie ma jego pierwszych konceptów. Powstał na lekcji chemii.
Travail: Pamiętam, że stworzyłeś mnie w swoim domu.
Filip: W szkole rysowałem na kartce w kratkę i nie byłeś żywy. Jedynie jal narysuje Ciebie lub kogoś innego w moim specjalnym zeszycie to wtedy możecie żyć.


26. Kto jest najważniejszą osobą w jej/jego życiu i dlaczego?
Travail: Najważniejszymi osobami w moim życiu to Spine(czyt.spajn) i ... on. Znalazłem ich podzczas wojny i im pomogłem. Razem przedostaliśmy się do tego wymiaru, który jest nazywany wymiarem C-137.

27. Jakie dzieciństwo miało Twoje OC?
Travail: Świetne! Wszyscy w rodzinie bardzo się kochali. Byłem na dodatek piątkowym uczniem. Zawsze mogłem porozmawiać o moich problemach z rodzicami. Miałem świetnych przyjaciół.

28. Jak zachowuje się Twoje OC w stresie?
Travail: W stresie się trochę poce. Przy okazji kolor na klatce piersiowej zmienia się na żółty.

29. Czy Twoje OC ma jakieś nałogi?
Travail:Palenie... dzięki paleniu przetwarzam powietrze na świeże i zdrowe. Nie wpływa to na mnie źle. Ale nie są to papierosy, a jest to cygaro.


30. Jeżeli Twoje OC mogłoby zaprojektować własny grób, jakie epitafium by wybrało i jak by wyglądał?
Travail: Tu spoczywa Travail. Grób byłby kamienny z krzyżem.

31. Czy Twoje OC chce wziąć ślub? Chce mieć dzieci? Dlaczego?
Travail: Oczywiście! Myślę, że jak takową rodzinę założę to będę miał szczęśliwe życie.

32. Jakie jest najbardziej traumatyczne wspomnienie Twojego OC i to najprzyjemniejsze?
Travail: Traumatyczne było wtedy, kiedy straciłem moją całą rodzinę, ale wtedy zakończyłem tą całą wojnę. Najprzyjemniejsze to wtedy, kiedy udało mi się znaleźć ze Spinem dom i pracę.

33. Jeżeli Twoje OC mogłoby mieć jedną rzecz jaką by chciało, co by wybrało?
Travail: Moich przyjaciół!

34. Czy Twoje OC zabiło kogoś? Czy byłoby zdolne do zabicia? A co jeżeli ktoś zmusiłby Twoje OC do zabicia kogoś, jak by się zakochało?
Travail: Zabiłem z pewną świadomością wrogów. Pierwszy raz zrobiłem to kiedy uratowałem Spine'a i jego. Prowadziłem ich ze sobą, żeby byli bezpieczni. Wtedy pojawił się wróg. Chciał ich zabić. Zrobiłem pierwszy ruch i strzeliłem mu w serce. Później musiałem to powtórzyć wiele razy zanim doszliśmy do bezpiecznego miejsca. Co do zabijania i miłości. To bym zabił osobę, która by zabiła moją rodzinę, którą kocham.

35. W zajęciach grupowych jaką rolę Twoje OC obiera a jaką chciało by obierać?
Travail: Zazwyczaj dostawałem rolę przewodniczącego grupy. Mi to jakoś zbytnio nie przeszkadza.

36. Czy Twoje OC często marzy? Jeżeli tak to o czym? A może się zamartwia? Jeżeli tak to czym?
Travail: Marzę o tym, żeby mieć dobre życie. Zamartwiam co się stało z resztą w moim świecie.

37. Czego pragnie Twoje OC i co jest w stanie poświęcić by to uzyskać?
Travail: Pragnę szczęścia dla moich przyjaciół i siebie.

38. Czy jest coś co Twoje OC robi, czego normalnie ludzie nie robią?
Travail: Latanie, strzelanie z broni której ludzkość jeszcze nie wymyśliła, przenośne urządzenie tworzące się z czterech palców.

39. Co Twoje OC zrobiłoby z milionem złotych?
Travail: Wydałbym na cele charytatywne. Później zostawiłbym resztę dla siebie i dla moich przyjaciół.

40. Jak wygląda wystrój pokoju Twojego OC?
Travail: Łóżko, szafa, biurko. Dwa komputery. Kolor pokoju biało-niebieski. Kosz w rogu.

41. Twoje OC jest gotowe aby wyjść nocą. Gdzie idzie i co będzie tam robić?
Travail: Wyszedłbym z chłopakami do baru. Czasami chodzimy tam w piątki, żeby cieszyć się weekendem. Ja palę cygaro, a Spine pije.

42. Co Twoje OC robi kiedy jest złe?
Travail: Kolor na mojej klatce piersiowej zmienia się w czerwony. Jestem bardzo wkurzony i mogę być małym zagrożeniem. Taka broń jaką posiadam to jest niebezpieczeństwo.

43. Ma jakieś blizny? Skąd je ma?
Travail: Nie. Żadnych nie mam.

44. Czy Twoja postać kiedykolwiek kogoś obraziła? Jeżeli tak to w jaki sposób?
Travail: Nie. Jeszcze nie! Mimo tego, że umiem się wkurzyć to nie tak, żeby kogoś obrazić.

45. Jak Twoje OC reaguje na krytykę?
Travail: Jak jest konstruktywna to dziękuję i staram poprawić rzeczy, które zostały opisane. Jeśli jest to czysty hejt to ignoruje.

46. Jeżeli ktoś dałby Twojej postaci do zjedzenia pizzę z ananasem, zjadłaby?
Travail: Lubię pizzę, ale nie z ananasem.

47. Twoje OC dostaje laleczkę voodoo, co z nią robi? Wierzy w jej działanie?
Travail: Nie wierzę w działanie czegoś takiego.

48. Czy Twoja postać umie rysować? Jeżeli tak to co lubi rysować?
Travail: Umiem. Rysuje zazwyczaj coś z gier.

49. Czy Twoja postać lubi słodycze?
Travail: Lubię. Są dobre i to bardzo!

50. Jak Twoja postać zareagowała by gdyby wiedziała o tym, że umrze? Próbowałaby uniknąć losu czy pogodziłaby się z nim?
Travail: Musiałbym się z tym pogodzić, tego nie zmienię.
Share:

9 komentarzy:

POPULARNE ILUZJE