22 kwietnia 2018

Undertale: HappiestTale: Taniec i muzyka: ,,Chcecie iść?''


Autor: Fenfral
Spis treści:
Nieco inna historia Asriela i Chary.
 (Nie)ostatni korytarz
 Noc anomalii, filmów i psa (część 1)
  Noc anomalii, filmów i psa (część 2)
Noc anomalii, filmów i psa (część 3)
Niespodzianka MTT
Witam w moim biurze (część 1)
 Witam w moim biurze (część 2)
Prawdziwa historia "Marka" : "Zaczynamy?"
Prawdziwa historia "Marka" : "TO NIE MOJA WINA!"
 Spełnione marzenia i nadzieje.
 Żarty i zabawy: Zabawę czas zacząć!
Żarty i zabawy: Daj się nabrać.
Starzy przyjaciele, stare opowieści (część 1)
 Starzy przyjaciele, stare opowieści (część 2)
 Cały świat i cała wieczność!
Obóz z przyjaciółmi: Szykować się!
Obóz z przyjaciółmi: Wszyscy gotowi?
 Obóz z przyjaciółmi: Rozbijamy obóz
 Obóz z przyjaciółmi: Niespodziewany gość
Obóz z przyjaciółmi: ,,Słyszeliście o Niewidzialnej Pani?''
 Taniec i muzyka: ,,Chcecie iść?'' (obecnie czytany)
Taniec i muzyka: Na ratunek Psu!
Taniec i muzyka: Zjawa w dyskotece
 Namalowany świat: Galeria (Dziwnej) Sztuki
Namalowany świat: Namalowana osobowość 
Polowanie na Temy
Nowy gość w ekipie - Night
Siemka Night: Nowy w Podziemiu
Siemka Night: Trening (część 1)
 Siemka Night: Trening (część 2)
 Siemka Night: Nowy Dom 
Lista

Właśnie wróciliśmy z obozu. Droga powrotna poszła znacznie szybciej, niż droga do obozu. Odprowadzenie wszystkich do domów zeszło dłuższą chwilę.
-Jestem padnięty, ale do Ruin już blisko.- Nogi mnie bolały po długim chodzeniu.
-Nie narzekaj. Było naprawdę ekstra.- Hiper Asriel miał znacznie lepszy humor.- I mam nawet pewien pomysł.
-Jaki?
-Wiesz... od jakiegoś czasu mam ochotę pójść na dyskotekę.
-Dyskotekę?!
-Tak. Co o tym myślisz?
-W sumie... jestem za. A kiedy miałbyś zamiar ją urządzić?
-Ja?! Sądziłem, że ty mógłbyś...
-Sorka, ale nie znam się na tym.
-Chyba mam pomysł. Co powiesz na Mettatona i Napstablooka? Może oni coś nam podpowiedzą.
-Już widzę wejście do domu. Dokończymy rozmowę za moment. Twoi rodzice musieli się strasznie stęsknić.
-Pewnie tak. I jestem trochę głodny.
-A ja muszę się przebrać.
-To jak? Wrócimy do tematu za chwilę?
-Ok. Ja idę do pokoju i zadzwonię do pozostałych, czy też mieliby ochotę iść na dyskotekę.
-To ja lecę przywitać się z rodzicami i opowiem im jak było. Chcesz coś z kuchni?
-Nie, może później.- Wszedłem do pokoju. Wyjąłem telefon i zadzwoniłem do Papyrusa. Od kogoś trzeba było zacząć.
-Cześć Paps. Co tam u was? Bardzo zmęczeni?
-...
-Mi też się podobało. I jest propozycja. Byliście kiedyś na dyskotece?
-...
-To jak? Chcecie iść?
-...
-Pewnie niedługo, ale jeszcze nie wiem kiedy dokładnie.
-...
-Ekstra! Teraz muszę zadzwonić do pozostałych.
Share:

1 komentarz:

POPULARNE ILUZJE