11 kwietnia 2018

Undertale: HappiestTale: Obóz z przyjaciółmi: Wszyscy gotowi?


Autor: Fenfral
Spis treści:
Nieco inna historia Asriela i Chary.
 (Nie)ostatni korytarz
 Noc anomalii, filmów i psa (część 1)
  Noc anomalii, filmów i psa (część 2)
Noc anomalii, filmów i psa (część 3)
Niespodzianka MTT
Witam w moim biurze (część 1)
 Witam w moim biurze (część 2)
Prawdziwa historia "Marka" : "Zaczynamy?"
Prawdziwa historia "Marka" : "TO NIE MOJA WINA!"
 Spełnione marzenia i nadzieje.
 Żarty i zabawy: Zabawę czas zacząć!
Żarty i zabawy: Daj się nabrać.
Starzy przyjaciele, stare opowieści (część 1)
 Starzy przyjaciele, stare opowieści (część 2)
 Cały świat i cała wieczność!
Obóz z przyjaciółmi: Szykować się!
Obóz z przyjaciółmi: Wszyscy gotowi? (obecnie czytany)
 Obóz z przyjaciółmi: Rozbijamy obóz
 Obóz z przyjaciółmi: Niespodziewany gość
Obóz z przyjaciółmi: ,,Słyszeliście o Niewidzialnej Pani?''
 Taniec i muzyka: ,,Chcecie iść?''
Taniec i muzyka: Na ratunek Psu!
Taniec i muzyka: Zjawa w dyskotece
 Namalowany świat: Galeria (Dziwnej) Sztuki
Namalowany świat: Namalowana osobowość 
Polowanie na Temy
Nowy gość w ekipie - Night
Siemka Night: Nowy w Podziemiu
Siemka Night: Trening (część 1)
 Siemka Night: Trening (część 2)
 Siemka Night: Nowy Dom 
Lista

-Mamo, tato!- Asriel wbiegł do salonu. Asgor siedział przy stole, a Toriel była w kuchni. Za nim wbiegły Frisk i Chara.
-Dlaczego tak pędzisz? Coś się stało?- spytał Asgor.
-Jest obóz i chcielibyśmy się tam wybrać.
-Obóz? Pierwsze słyszę, o czymś takim.
-To nic wielkiego. Zwyczajnie idziemy gdzieś, gdzie nie byliśmy i spędzamy tam trochę czasu.
-Nie jestem pewien, czy to bezpieczne. Kto to organizuje?
-Ja. Eee... to znaczy, ja go znam. To mój przyjaciel, mówiłem wam o nim jakiś czas temu.
-To ten ze świata równoległego?
-Tak, to on.
-Toriel, kochanie, mogłabyś przyjść na moment?
-Już idę.-Toriel wyszła z kuchni.-O co chodzi?
-Nasze dzieci chcą gdzieś się wybrać.
-No dobrze, ale kto jeszcze tam będzie?
-Alphys, Undyne, Papyrus, Sans, ten mój przyjaciel i jeden jego przyjaciel.
-Skoro Undyne tam będzie to jestem spokojna. Jednak chciałabym porozmawiać z tym twoim przyjacielem.
-Mam jego numer.- Asriel wyjął telefon i wybrał numer. Podał go Asgorowi.
-Halo... Mogę wiedzieć jak się pan nazywa? ... ?!... eeem, no dobrze, skoro tak, to zgoda. - Asgor rozłączył się.
-Masz dziwną minę kochanie.
-Odebrał jego ojciec. To dosyć dziwne rozmawiać z... samym sobą.
-Przecież wiedziałeś, że oni są nami z innego świata.
-Tak. Jednak to nadal dziwne uczucie.
-To jak? Możemy? - Chara już nie mogła wytrzymać.
-Muszę zaufać samemu sobie. Skoro mówi, że to bezpieczne to możecie się tam wybrać.
-Hura! Chodźcie! Lecimy się spakować. - Asriel, Frisk i Chara pobiegli się pakować.
-Więc ja przygotuję im jakieś jedzenie na drogę.- Toriel wróciła do kuchni.
Share:

10 komentarzy:

  1. Pozdrowienia od Azzyego. W przerwie między wylegiwaniem się nad jeziorem a łażeniem po lesie napisał pierwszą część opowiadania interaktywnego. Mam nadzieję, że wam się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fenfrel wszystko co napiszesz ty (lub hiper asriel) jest dobre ^^

      Usuń
    2. ,,Projekt Omega'' został wstrzymany. ,,7 Opowieści'' zostało wstrzymane. ,,Projekt Omega'' przywrócono do oryginalnej wersji. Naprawiono błędy typu echo i zakłócenie. Postaci ,,Echo'' i ,,Zakłócenie''... naprawiono. Postaci ,,Cesarzowa'' ,,Zdrajca'' ,,Mistrz'' ,,Złodziej Snów'' ,,Los'' ,,Czerwona Czarodziejka'' i ,,Koniec'' uwolniono. ,,Projekt Omega'' zmieniono w opowiadanie interaktywne... Koniec danych o innych projektach. To informacje o wszystkim innym co pisałem.

      Usuń
    3. Co... do... jasnej... ciasnej...???
      Projekt Omega???
      Co to znowu ma być???
      Zaraz zaraz...
      Skoro hiper asriel pochodzi z orginalnego UT i był na pacyfiście to friskacz w jego świecie musiał zrobić w tym plwypadku neutrala na na neitralu walczy się z PHOTOSHOP FLOWEY'em a jest on nazywany OMEGA FLOWEY'em... tylko nie wiem co zdrajca, cesarzowa, mistrz i ci inni mają coś z tym wspólnego...
      Zobaczy się w kolejnej części^^

      Usuń
    4. hehe. Spokojnie. ,,Projekt Omega'' Znaczy ,,Projekt Końcowy''. Nie ma związku z Photoshopem. Tamta siódemka jest z poprzedniego opowiadania, pierwszego jakie zacząłem pisać. Początkowo ,,Projekt Końcowy'' miał być opowiadaniem miłosnym, ale kilka osób stwierdziło, że to głupie więc spróbowałem zmienić je na coś innego i... to był błąd. Dlatego przywróciłem je do stanu początkowego.

      Usuń
    5. ,,Projekt Końcowy'' był pierwszą wersją Happiesttale. Miał wiele błędów, niedociągnięć... no i nie podobał mi się. Dlatego zacząłem pisać od nowa. I tak powstało Happiesttale. A ,,Projekt Końcowy'' przywróciłem do tego czym miał być od początku. Potem dałem go do zabawy Hiper Asrielowi. W końcu teoretycznie ta historia była zrobiona dla niego. Co ? Ktoś sądził, że ja tą całą historię stworzyłem sobie, od tak ?

      Usuń
    6. Nawet chyba mam na kompie kilka pierwszych części tej nowej wersji ,,Projektu Końcowego''. Nie pytaj ile razy zmieniałem tą historię zanim powstało Happiesttale. Sam tego nie pamiętam.

      Usuń
    7. A co do kolejnych części... NIC NIE WYGADAM. BUAHAHAHAAHAHA !Eee... Bo się nie da. (Sory, ale nie da się zaspoilerować czegoś co dopiero ma się wydarzyć, sam nie wiem co się wydarzy.

      Usuń
    8. -PIES ?! Co ty tu robisz ?
      -BORF! Ludzie mają prawo wiedzieć !
      -Eee... Że co ?! Dlaczego to napisałeś ?
      -Pierwszy kwietnia i to dwukrotnie ! Patrz, aż dwie jedynki !
      -To wcale tak nie działa !
      -No, ale miałem robić zamieszanie...
      -NIE W TEN SPOSÓB ! Emm. Skąd masz to ciasto ?
      -Nie powiem.
      -Dobra, wynocha stąd. I nie grzeb mi więcej w komputerze !

      Usuń
  2. Ok. Jeśli to czytasz to znaczy, że właśnie złapałeś się na sztuczkę naszej ekipy. To fragment jednego z opowiadań, dotyczących wcześniejszych wersji Happiesttale. Mam nadzieję, że was nie wystraszyliśmy. Pozdrowienia dla Jakuba Wojciechowskiego który niechcący trafił na to trochę wcześniej niż się spodziewałem. Mam nadzieję, że wy bawicie się równie dobrze przy tej historii co my.

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE