10 kwietnia 2018

Undertale: HappiestTale: Obóz z przyjaciółmi: Szykować się!



Autor: Fenfral
Spis treści:
Nieco inna historia Asriela i Chary.
 (Nie)ostatni korytarz
 Noc anomalii, filmów i psa (część 1)
  Noc anomalii, filmów i psa (część 2)
Noc anomalii, filmów i psa (część 3)
Niespodzianka MTT
Witam w moim biurze (część 1)
 Witam w moim biurze (część 2)
Prawdziwa historia "Marka" : "Zaczynamy?"
Prawdziwa historia "Marka" : "TO NIE MOJA WINA!"
 Spełnione marzenia i nadzieje.
 Żarty i zabawy: Zabawę czas zacząć!
Żarty i zabawy: Daj się nabrać.
Starzy przyjaciele, stare opowieści (część 1)
 Starzy przyjaciele, stare opowieści (część 2)
 Cały świat i cała wieczność!
Obóz z przyjaciółmi: Szykować się!  (obecnie czytany)
Obóz z przyjaciółmi: Wszyscy gotowi?
 Obóz z przyjaciółmi: Rozbijamy obóz
 Obóz z przyjaciółmi: Niespodziewany gość
Obóz z przyjaciółmi: ,,Słyszeliście o Niewidzialnej Pani?''
 Taniec i muzyka: ,,Chcecie iść?''
Taniec i muzyka: Na ratunek Psu!
Taniec i muzyka: Zjawa w dyskotece
 Namalowany świat: Galeria (Dziwnej) Sztuki
Namalowany świat: Namalowana osobowość 
Polowanie na Temy
Nowy gość w ekipie - Night
Siemka Night: Nowy w Podziemiu
Siemka Night: Trening (część 1)
 Siemka Night: Trening (część 2)
 Siemka Night: Nowy Dom
Lista

-Hej Azzy! - Frisk wpadła do pokoju Asriela. Wyglądała na dosyć zmęczoną, jakby biegłą dłuższą chwilę.

-Co się dzieje?

-Słuchaj, właśnie byłam w okolicy Ruin i spotkałam ciebie.

-Emm. Nie rozumiem...

-No, to znaczy tego drugiego ciebie.

-Aaa. Teraz to ma sens. I biegłaś taki kawał tylko po to by mi o tym powiedzieć?

-Nie. Chwilę z nim pogadałam i powiedział mi, że on i ten jego przyjaciel mają zamiar zorganizować obóz. NA POWIERZCHNI!

-Obóz ? Nie za bardzo rozumiem co to jest, ale brzmi fajnie. Chyba.

-Zobaczysz, będzie ekstra. Musimy tylko poprosić rodziców o zgodę.

-A kto jeszcze jedzie?

-Z tego co wiem to Undyne, Papyrus, Sans i Alphys.

-Super. Zapowiada się fajna zabawa. Chara już wie?

-Nie, jeszcze jej nie mówiłam. Chodź, powiedzmy jej a później poprosimy rodziców by pozwolili nam jechać.

***

-Sans! Widziałeś mój strój na wycieczki ? - Papyrus biegał po domu. W salonie stał duży plecak do którego wrzucał różne rzeczy.

-Nie pamiętam, żebyś miał taki strój... - Sans leżał na kanapie. Obok niego leżał jego plecak.

-Na pewno go mam. Tylko nie wiem gdzie jest. A ty już jesteś gotowy?

-Tak. Spakowałem wszystko co jest potrzebne.

-Mogę sprawdzić? - Papyrus zajrzał do plecaka Sansa. - SANS! Tu jest tylko ketchup i para skarpetek!

-Zgadza się. Przecież powiedziałem, że mam wszystko co jest potrzebne.

-No dobra. I tak wziąłem zapasowe rzeczy. W końcu to pierwszy taki obóz, i chcę by wszystko wyszło idealnie.

-Przecież nawet nie wiesz jak wygląda taki obóz.

-Skończ z wymówkami.

-A kiedy tak dokładnie mamy tam iść?

-Jutro. A przynajmniej tak powiedział mi Hiper Asriel.
Share:

7 komentarzy:

  1. Do osoby która to czyta. Nasza ekipa ma zamiar zrobić ,,opowiadanie interaktywne''. Ja, Hiper Asriel albo Pies napisze historię w której czytelnicy będą mogli decydować co chcą zrobić w określonych momentach. Jest zainteresowanie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. Hiper Asriel się tym zajął. Chyba nawet ma już pomysł. Aktualnie jesteśmy na obozie, więc możemy się tym zająć. Hiper Asriel zaproponował historię. Wydarzenia z tego opowiadania nie będą miały wpływu na fabułę Happiesttale. To będzie wymyślona opowieść. A jak się skończy to już zależy od was. Tylko jeszcze nie wybrał płci głównej postaci. W sumie... Pierwszy wybór. Chłopak czy dziewczyna? (Główna postać to człowiek.) No i można wybrać imię.

      Usuń
    2. Zapowiada się ciekawie. Ja jestem za opcją chłopak, imię Tobi.

      Usuń
    3. Ja biere chłop a imie Andzej XD
      Dobra a na serio to chłopak i toby może być

      Usuń
    4. Hmm. Brzmi ok. Będzie ciekawie. Ok. My już mamy gotowy ,,świat'' w którym się to dzieje. Oto informacje: Postać mieszka sama, kończy szkołę średnią. Świat ludzi i potworów oddziela niewidzialna bariera w której czasem powstają dziury. W niektórych miejscach będzie wybór Tak/Nie (tzn. jedna z opcji) w innych będzie pole do popisu (np. co chcesz zrobić). Ludzie wiedzą o potworach i odwrotnie, ale ludzie nie wchodzą do świata potworów bo się boją, potwory nie wchodzą do świata ludzi bo w świecie ludzi stają się ,,niefizyczne'' (nie widać ich, nie słychać, nie mogą oddziaływać na otoczenie.) Historia dzieje się na obszarze, małego-średniego miasta. Informację podaję wcześniej gdyby ktoś miał jakieś sugestie lub propozycje.

      Usuń
    5. Chwila... Toby... Toby (intensywne myślenie) gdzieś to... (myślenie poziom krytyczny) Toby... To imię kojarzy mi się z radiacją i irytującym psem.

      Usuń

POPULARNE ILUZJE