19 kwietnia 2018

Undertale: HappiestTale: Obóz z przyjaciółmi: ,,,Słyszeliście o Niewidzialnej Pani?''


Autor: Fenfral
Spis treści:
Nieco inna historia Asriela i Chary.
 (Nie)ostatni korytarz
 Noc anomalii, filmów i psa (część 1)
  Noc anomalii, filmów i psa (część 2)
Noc anomalii, filmów i psa (część 3)
Niespodzianka MTT
Witam w moim biurze (część 1)
 Witam w moim biurze (część 2)
Prawdziwa historia "Marka" : "Zaczynamy?"
Prawdziwa historia "Marka" : "TO NIE MOJA WINA!"
 Spełnione marzenia i nadzieje.
 Żarty i zabawy: Zabawę czas zacząć!
Żarty i zabawy: Daj się nabrać.
Starzy przyjaciele, stare opowieści (część 1)
 Starzy przyjaciele, stare opowieści (część 2)
 Cały świat i cała wieczność!
Obóz z przyjaciółmi: Szykować się!
Obóz z przyjaciółmi: Wszyscy gotowi?
 Obóz z przyjaciółmi: Rozbijamy obóz
 Obóz z przyjaciółmi: Niespodziewany gość
Obóz z przyjaciółmi: ,,Słyszeliście o Niewidzialnej Pani?'' (obecnie czytany)
 Taniec i muzyka: ,,Chcecie iść?''
Taniec i muzyka: Na ratunek Psu!
Taniec i muzyka: Zjawa w dyskotece
 Namalowany świat: Galeria (Dziwnej) Sztuki
Namalowany świat: Namalowana osobowość 
Polowanie na Temy
Nowy gość w ekipie - Night
Siemka Night: Nowy w Podziemiu
Siemka Night: Trening (część 1)
 Siemka Night: Trening (część 2)
 Siemka Night: Nowy Dom 
Lista



-Ok, skoro już się wszyscy poznali to możemy zaczynać opowiadanie. Gotowi? - Wszyscy usiedli przy ognisku.

-Emm. Wiecie co? Ja chyba nie lubię strasznych historii. I jestem trochę śpiący. - Asriel bał się troszkę .

-W sumie, ja też nie mam zbytnio ochoty. Nie będzie wam przeszkadzało jeśli pójdziemy się trochę przejść? - Hiper Asriel już wstał z miejsca i mieli zamiar iść gdy zatrzymał ich Sans.

-Papyrus, mam prośbę. Możesz pójść i przypilnować tej dwójki ? Będę czuł się lepiej jeśli będziesz ich pilnował.

-Ehh. Dobrze Sans. A miałem ochotę posłuchać strasznej historii... - Papyrus wstał i poszedł razem z oboma Asrielami.

-Przepraszam za to, ale wolałem by Paps nie słuchał nic strasznego. Potem całą noc nie mógłby zasnąć.

-No dobra! Możemy wreszcie zaczynać?! Nie mogę już wytrzymać. Nikt niema nic przeciwko bym to ja zaczęła? - Chara ledwo siedziała na miejscu. Widać było, że już coś wymyśliła.

-No dobra. Tylko nie przesadź.

-Więc słuchajcie uważnie. Słyszeliście kiedyś o Niewidzialnej Pani? Dawno temu, żyła tajemnicza istota zwana Niewidzialną Panią. Legendy głoszą, że podobno pojawiała się w najróżniejszych miejscach. Widywało ją wiele osób. Zarówno potworów jak i ludzi. Niektórzy mówią, że wyglądała jak piękna dziewczyna, inni, że jej widok mógł wywołać atak serca. Jednak nikt nigdy nie był w stanie opisać jej wyglądu. Tak jakby każde wspomnienie z nią natychmiast traciło wszelkie kolory. Każdy kogo proszono by ją opisał mówił, że miała białe włosy, szare oczy a jej skóra przypominała mgłę. Inni po bardzo krótkim czasie, zwykle jednym dniu zapominali całkiem, że ją widzieli. Nikt też nigdy nie dał rady się do niej zbliżyć. Im bliżej się podchodziło, tym bardziej się oddalała. Nikt nie miał pewności kim, lub czym jest zjawa. Często zjawiała się pobliżu jezior, i na kogoś czekała. Czasem gdy wieje silny wiatr, niektórym wydaje się, że słyszą jej szept. Wielu próbowało szukać o niej informacji. Na próżno. Nigdzie, w żadnych spisach ani księgach nie było o niej żadnej wzmianki. Podobno czasem chodzi po lasach takich jak ten...

-Kto śmie wzywać me imię? - Podniósł się lekki wiatr. Szept był cichy i zimny.

-Aaa! Kto to powiedział? - Frisk aż podskoczyła. Nad ogniskiem unosiła się zjawa.

-Jestem panią tego lasu. A wy zakłóciliście mój spokój. I teraz czeka was za to straszliwa kara!

-Precz zjawo! - Sans rzucił kości w zjawę jednak przeleciały przez nią, nie robiąc na niej żadnego wrażenia.

-HAHAHAHA!- Zjawa zaczęła się śmiać.

-Chwila... skądś znam ten śmiech... Azzy?- Po chwili skapnąłem się kim jest ,,zjawa''.

-Mamy was. Żałujcie, że nie widzieliście swoich min. - Zza krzaków wyszli Hiper Asriel, Asriel i Papyrus.- Nieźle wyszła nam ta sztuczka.

-No dobra. Nabraliście nas. Ja mam już dosyć na dzisiaj. Jest naprawdę późno a jutro powinniśmy już wracać.-Undyne wstała z miejsca i poszła do namiotu.

-Undyne ma racje. Powinniśmy odpocząć. - powiedziała Alphys. Po tym wszyscy poszli spać.
Share:

16 komentarzy:

  1. Nawiązanie do Sashy Grey?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nazwa jest od ,,Szarej Damy''. (Inna wersja historii o ,,Białej Damie'')

    OdpowiedzUsuń
  3. Szara brzmi podobnie jak Sara. Szary to po angielsku grey. Stąd Sara Grey.

    OdpowiedzUsuń
  4. No i dlaczego od razu komuś to kojarzy się z aktorką ,,specyficznej specjalizacji''? Nikt nie grał w Spellforce ani Fable?

    OdpowiedzUsuń
  5. ...........................Fuk this shit im out. (Dobra ale na serio...Czasami lepiej sprawdzać tytuły(jakkolwiek), bo czasami może dojść do sytuacji jak...Ta. Nie zrozum mnie źle, bardzo lubie twoje opowiadania, wiem że każdy czasem
    popełnia błędy ale... *wzdycha*
    Proszę, nie chce dostawać zawału bo tak dobre opowiadanie ma nawiązania do Grey'ów. But, remember, Keep Filled
    With Vena!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki. Trochę za późno się dowiedziałem o istnieniu tej aktorki. Nawiązanie było do postaci z dwóch gier, a nie jakiejś aktorki o której słyszę pierwszy raz. I chyba zrobię małą poprawkę tego opowiadania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ok, zmieniłem to kłopotliwe imię i poprawioną wersję wysłałem do Yumi. Skąd miałem wiedzieć, że istnieje ktoś, kto nazywa się podobnie? To tak jakby stwierdzić, że producent trampek reklamuje pewnego prezydenta.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nah, nie martw się. Każdy czasem popełnia błędy. Czasami przez niewiedzę, czasami przez niedopatrzenie, ale najważniejsze jest to żeby się nie poddawać i...i skończyły mi się pomysły |:{
    Whelp, idę do Grillby's, you want too?

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie. I powaga, sądziłem, że to imię jest w 100% zmyślone. Ale w sumie... wyszło dosyć śmiesznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie mogę zdradzić nawet, że kombinuje ostatnio z MMD. Może (jeśli uda mi się to ogarnąć) spróbuję nagrać jakiś krótki filmik.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezły pomysł.
    Sam też chciełem coś ogarnąć z robieniem filmów ale... chyba muszę jeszcze ogarnąć movie maker-a.
    P.S. Wiem że to dość głupie pytanie, ale czym jest MMD?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie wcale nie jest głupie. MMD to skrót od ,,Miku Miku Dance''. Jest to dosyć łatwy w obsłudze (jak już się go ogarnie) program w którym można tworzyć filmy-animacje za pomocą ruchomych modeli postaci.

      Usuń
    2. Jest to trochę prostsze od rysowania. A przy okazji. Ten program jest dostępny całkiem za darmo, tak samo modele.

      Usuń
    3. Sounds Good.
      Muszę Wypróbować ;)

      Usuń
  12. Dzięki Yumi! Jesteś cudowna!

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE