4 kwietnia 2018

Undertale: HappiestTale: Żarty i zabawy: Zabawę czas zacząć!


Autor: Fenfral
Spis treści:
Nieco inna historia Asriela i Chary.
 (Nie)ostatni korytarz
 Noc anomalii, filmów i psa (część 1)
  Noc anomalii, filmów i psa (część 2)
Noc anomalii, filmów i psa (część 3)
Niespodzianka MTT
Witam w moim biurze (część 1)
 Witam w moim biurze (część 2)
Prawdziwa historia "Marka" : "Zaczynamy?"
Prawdziwa historia "Marka" : "TO NIE MOJA WINA!"
 Spełnione marzenia i nadzieje.
 Żarty i zabawy: Zabawę czas zacząć! (obecnie czytany)
Żarty i zabawy: Daj się nabrać.
Starzy przyjaciele, stare opowieści (część 1)
 Starzy przyjaciele, stare opowieści (część 2)
 Cały świat i cała wieczność!
Obóz z przyjaciółmi: Szykować się!
Obóz z przyjaciółmi: Wszyscy gotowi?
 Obóz z przyjaciółmi: Rozbijamy obóz
 Obóz z przyjaciółmi: Niespodziewany gość
Obóz z przyjaciółmi: ,,Słyszeliście o Niewidzialnej Pani?''
 Taniec i muzyka: ,,Chcecie iść?''
Taniec i muzyka: Na ratunek Psu!
Taniec i muzyka: Zjawa w dyskotece
 Namalowany świat: Galeria (Dziwnej) Sztuki
Namalowany świat: Namalowana osobowość 
Polowanie na Temy
Nowy gość w ekipie - Night
Siemka Night: Nowy w Podziemiu
Siemka Night: Trening (część 1)
 Siemka Night: Trening (część 2)
 Siemka Night: Nowy Dom 
Lista

-Siemka ludziska. Z tej strony Feiro. Sporo się u nas ostatnio działo, no nie? Ustaliliśmy z Asrielem, że skoro jest bogiem hiperśmierci to będę go nazywał Hiper Asriel co nawet fajnie brzmi i nie będzie się mylił z tym młodszym. Aktualnie bawi się gdzieś ze swoimi rodzicami, dlatego mam dla was małe ogłoszenie. Przypomniało mi się o istnieniu tzw. ,,święta głupców''. Wszyscy wiedzą doskonale na czym to polega. Robisz (zwykle słabe) żarty, potem wołasz jakieś hasło i (w teorii) nikt nie powinien się o ten żart gniewać (szkoda, że tak rzadko to działa). Zacząłem się rozglądać i pytać tutejszych mieszkańców jakie robili ostatnio żarty, albo jakie żarty im zrobiono. Co ciekawe nawet mojego przyjaciela spotkała taka ,,sytuacja''. To był raczej skutek pomyłki numerów telefonu, mnie ten zbieg okoliczności lekko rozbawił, jego wnerwił. Spokojnie, i o tym zajściu wam opowiem (może wy załapiecie o co chodziło ,,osobie z telefonu''). Miłej zabawy. Ja lecę szukać kolejnych ,,żartownisiów''. A wy zrobiliście jakieś dobre kawały w ostatnim czasie? Możecie się pochwalić, my też chętnie się pośmiejemy.



***

- MAMO! - Asriel wbiegł do sypialni rodziców.

- Co się stało Asriel? - spytała zbudzona Toriel.

- Chara siedzi pod moim łóżkiem i mnie straszy.

- Asriel. Ile mam ci powtarzać, że Chara nie siedzi pod twoim łóżkiem. To ci się tylko śni.

- Jestem pewien!

- Może idź z nim i to sprawdź? Pójdzie szybciej. - Powiedział nie przerywając spania Asgor.

- No dobrze. - Toriel i Asriel poszli do jego pokoju. Toriel zajrzała pod łóżko. Nic. - Widzisz? Mówiłam, że nikogo tam niema.

- Słyszałaś? Jakby ktoś był w szafie...

- Nie przesadzaj już. Masz strasznie wybujałą wyobraźnię.

- Jak już jesteś to sprawdź.

- No dobrze, ale potem idziesz spać. - Toriel otworzyła szafę. Na podłogę wypadło trochę ubrań. I Chara. - CHARA! CO TY ROBISZ W TEJ SZAFIE?!

- Pod łóżkiem było niewygodnie.



***

Do Hiper Asriela zadzwonił telefon. Wyszedł przed drzwi domu.

- Halo? Kto dzwoni?

- Halo? Halo, Halo?

- Ma pan jakiś niewyraźny głos. Jest pan przeziębiony?

- Chciałem tylko poinformować, że w związku z ostatnimi plotkami...

- Jakimi plotkami? Czy chodzi o to co robiłem... Mówił, że kamery są wyłączone! To był fotomontaż! Kim pan jest?!

- Spokojnie. Źle mnie pan zrozumiał. Chciałem uprzejmie poinformować, że w imieniu całej firmy...

- Pan coś sprzedaje? Jakiej znowu firmy?

- Proszę dać mi dokończyć. Chciałem tylko delikatnie poinformować, że te pogłoski o...

- Nie ten telefon.

- Eee?

- Pomylił pan telefony. Dodzwonił się pan do alternatywnej wersji Undertale, Happiesttale.

- Och. Przepraszam najmocniej.

- Czy mógłby mi pan wyjaśnić o co chodziło?

- Emm. Przepraszam, ale muszę kończyć. Głowa mi dzwoni.

- Pan się aby na pewno dobrze czuje?

- Tak. Musze tylko zrobić sobie przegląd techniczny. Do widzenia.

- Do widzenia... Co za dziwak.


***

- Ok, to na razie tyle. Jak tylko znajdę coś jeszcze ciekawego to dam wam znać. A teraz sorka, muszę lecieć, bo jestem już dosyć zmęczony. I nie zapomnijcie się sami pochwalić swoimi żartami . (Spokojnie, wolno zmyślać.)
Share:

22 komentarze:

  1. Zaraz zaraz...
    Głowa mi dzwoni...
    Ide na przegląd twchniczny...
    Czyżby PHONE GAY z dayshift at freddy's?

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wow...
      Hello! Hello, hello!
      Welcom to your now summer job at freddy's fazbender.
      Wali dayshiftem na kilometr

      Usuń
    2. Don't you remember me papa?
      (Uwielbiam też Dave-a )
      sO, hELlO therE, Old SpoRt!

      Usuń
    3. Nie sO tylko
      "WHY HELLO THERE, OLD SPORT"
      I jeszcze... "Porywanie i zabijanie dzieci? Brzmi jak dobry pomysł"
      Mnie też rozwala

      Usuń
    4. Nigdy nie zapomnę tego jak się na mnie gapił. Te oczy... Albo tekst ,,Chodźcie dzieci, nie zabiłem jeszcze żadnego dziecka w tym miejscu'' jakoś mniej więcej tak to szło. Albo ,,To dla VEGAS !''

      Usuń
    5. Nom był taki tekst albo jeszcze
      "Napewno nie jestem mordercą dzieci" i ten uśiech w spring bonniem (mówie o DSaF 2)

      Usuń
    6. ,,Nigdy nie ufajcie dorosłym którzy cały dzień chodzą w przebraniu zwierzaków.''

      Usuń
    7. FNAFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
      Czyli Purple Guy xDDD

      Usuń
    8. Ktoś tu chyba Elevenka ogląda?
      FNAFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

      Usuń
    9. I'm ABURAGINE GUY. Come and see my show tonight. A tak poważnie, to informuję, że jest to pierwsza część żartów. Kolejną część żartów mam gotową, dalszy ciąg głównej fabuły też gotowy i pojawi się kilka postaci z moich innych ,,projektów''.

      Usuń
    10. Widziałem orginał (chodzi że z orginalnej strony happiesttale) ale nie chciałem sobie spoilerować więc nie czytałem ^^

      Usuń
    11. W sumie dobrze. Mam dzięki temu więcej czasu by napisać kolejne historie. Jeśli ktoś chciałby, żebym coś opisał, albo były by jakieś pytania to możecie dać znać. Chętnie odpowiem.

      Usuń
    12. -heY, DunDUN, UpRowAdZIŁeŚ już te DzieCiaKI?
      -Dave, You are the worst friend EVER.
      -That's whY PeoPLe LovE Me, PaL.

      Usuń
    13. P.S.:FNAFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

      Usuń
    14. Niestety, informuję, że nie jestem Elevenem i pisanie FnaFFFFFFFFFFFFFFF nie da tu żadnego konkretnego efektu.

      Usuń
    15. A dlaczego od razu Eleven?
      Nie lepiej...Twelve?

      Usuń
    16. Nie. Chyba, że masz na myśli jego brata bliźniaka, Darka. No wiesz, tego całego czarnego.

      Usuń
    17. Nie wiem czy można nazwać go bratem, ale nieważne.
      Chociarz...Darek...(Sounds like a good idea)

      Usuń

POPULARNE ILUZJE