16 kwietnia 2018

Undertale: HappiestTale: Obóz z przyjaciółmi: Niespodziewany gość


Autor: Fenfral
Spis treści:
Nieco inna historia Asriela i Chary.
 (Nie)ostatni korytarz
 Noc anomalii, filmów i psa (część 1)
  Noc anomalii, filmów i psa (część 2)
Noc anomalii, filmów i psa (część 3)
Niespodzianka MTT
Witam w moim biurze (część 1)
 Witam w moim biurze (część 2)
Prawdziwa historia "Marka" : "Zaczynamy?"
Prawdziwa historia "Marka" : "TO NIE MOJA WINA!"
 Spełnione marzenia i nadzieje.
 Żarty i zabawy: Zabawę czas zacząć!
Żarty i zabawy: Daj się nabrać.
Starzy przyjaciele, stare opowieści (część 1)
 Starzy przyjaciele, stare opowieści (część 2)
 Cały świat i cała wieczność!
Obóz z przyjaciółmi: Szykować się!
Obóz z przyjaciółmi: Wszyscy gotowi?
 Obóz z przyjaciółmi: Rozbijamy obóz
 Obóz z przyjaciółmi: Niespodziewany gość  (obecnie czytany)
Obóz z przyjaciółmi: ,,Słyszeliście o Niewidzialnej Pani?''
 Taniec i muzyka: ,,Chcecie iść?''
Taniec i muzyka: Na ratunek Psu!
Taniec i muzyka: Zjawa w dyskotece
 Namalowany świat: Galeria (Dziwnej) Sztuki
Namalowany świat: Namalowana osobowość 
Polowanie na Temy
Nowy gość w ekipie - Night
Siemka Night: Nowy w Podziemiu
Siemka Night: Trening (część 1)
 Siemka Night: Trening (część 2)
 Siemka Night: Nowy Dom
Lista

Gdy wszyscy wróciliśmy z nad jeziora zobaczyliśmy, że mamy niespodziewanego gościa.

-Hej! A ty coś za jeden? - Undyne skoczyła w stronę intruza, mając już gotową włócznię na wszelki wypadek.

-Uspokój się Undyne. Nie ma powodu do obaw. Nie wygląda na szczególnie niebezpiecznego.- Alphys zaczęła uspokajać Undyne.

-Jak dla mnie wygląda miło. - Frisk podeszła się przywitać.

-Ahh... chyba zapomnieliśmy wam powiedzieć. To jeden z gości z innych wymiarów o których kiedyś wam wspominałem. - powiedziałem do pozostałych.

-No tak. W sumie ja też o nim wiedziałem, ale... nie chciałem psuć niespodzianki. - Hiper Asriel cicho się zaśmiał.

-Mam pomysł. Widzę, że już sam sobie zorganizowałeś miejsce do spania, to może zostaniesz? Będzie wesoło. - Frisk nie zamierzała przyjąć odmowy.

-Ja tam ci nie ufam. - Chara patrzyła z pewnej odległości podejrzliwie.

-Chara... przecież ty nikomu tak naprawdę nie ufasz. To znaczy... nie miałem na myśli... ale może by tak... - Asriel chciał coś powiedzieć, ale zrezygnował. Przekonywanie Chary do czegokolwiek było kiepskim pomysłem.

-Spokojnie. Przecież nie wpuścilibyśmy nikogo kto stanowił by zagrożenie. - Powiedział Hiper Asriel co lekko uspokoiło Charę.

-No dobra. W takim razie miło cię poznać. - Chara podeszła do niespodziewanego gościa. Jednak gdy podeszła na tyle blisko by pozostali nie słyszeli... - tylko spróbuj kogoś zaatakować, a nawet się nie zorientujesz co cię trafiło. Jasne? No to dobra. - Chara odsunęła się dwa kroki i uśmiechnęła się.

- Haha. Spokojnie. Tylko żartowałam. Może. A póki co jesteś mile widziany.

-Nie przejmuj się nią dzieciaku, ona tak zawsze. - Sans przywitał się i potem podszedł do Papyrusa.- Nie podchodź do niego Paps, póki nie będę pewny, że nie jest groźny. Dobrze?

-Ok, skoro powitanie mamy już za sobą... Jest taka jedna tradycja. Gdy na obozie robi się wieczór, często opowiada się straszne historie. Macie ochotę? - powiedziałem.

-Pewnie. Brzmi całkiem fajnie. Jest ok. - Odpowiedzieli pozostali.

-A ty? Masz ochotę? Jeśli nie chcesz opowiadać zawsze możesz posłuchać. No i może się przedstawisz?
Share:

1 komentarz:

  1. Ok, krótkie wyjaśnienie sytuacji. Przed tym opowiadaniem, było opowiadanie napisane przez jednego z gości, jednak ze względu na prawa autorskie Yumi nie może go opublikować póki ten gość sam nie podeśle jej tego opowiadania. W skrócie... Postać gościa przyszła na obóz. Koniec skrótu.

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE