11 kwietnia 2018

Gra: Poznaj(my) się - Martwa

121 Co Ci się śniło ostatniej nocy? 
No cóż.... Ostatniej nocy nic bo nie spałam. Zielonego pojęcia nie mam dlaczego, ale nie chciało mi się znowu spać.

122 Jak wyobrażasz sobie uosobienie "Deszczu" i "Słońca"? Zjawiska pogodowe. Jako ludzie, jak oni wyglądają, jakiej są płci, jak się zachowują i jakie są stosunki między nimi? Które jest ważniejsze i stoi wyżej w hierarchii? A może są równi? Opisz, proszę. 
Deszcz kojarzy mi się z szarością i smutkiem, chociaż to nie znaczy, że nie ma w nim zabawy i radości. Deszcz jako osoba byłby na pewno cichy, spokojny, rozważny, ale też z lekka wybuchowy. W końcu nie wiemy kiedy zacznie padać. Możemy to przewidzieć, ale nie mamy stu procent pewności.
Słońce natomiast jest radosne i ciepłe, zawsze ubrane w odcienie żółci, pomarańczu, a czasem czerwieni i różu. Radosne oraz pełne chęci do życia. Można powiedzieć, że chodząca bomba energetyczna.
Słońce stałoby wyżej w hierarchii. Jest prosta przyczyna. Nawet jak pada to słoneczko gdzieś tam się chowa, lecz gdy deszcz odejdzie to znika i go nie ma.

123 Co sądzisz o graffiti? Sztuka, czy bezmyślne dewastowanie budynków? 
To oczywiście zależy od paru czynników. Gdzie to graffiti jest, co przedstawia i jakie ma przesłanie. W Polsce oraz innych  krajach można spotkać piękne graffiti na ścianach budynków, w formie ładnej dla oka ilustracji, czy iluzji optycznej. Inaczej sprawy się mają pod mostami, gdzie na ścianach są niechlujnie rysowane postacie lub pisane niecenzuralne słowa.

124 Czego nie potrafisz zrozumieć? 
Jakby się nad tym zastanowić to naprawdę wielu rzeczy. Podobno to co dla człowieka jest niezrozumiałe przeraża go. Chociaż ja prawdopodobnie tak nie mam. Więc wracając do tematu nie rozumiem polityki, dorosłości, konfliktów zbrojnych oraz niesprawiedliwości (to ostatnie mnie irytuje)

125 Jakie jest Twoje zdanie na temat usypiania zwierząt? 
To zależy od tego, czy jako zwierzęta uznajesz ludzi i na odwrót. Ale moje zdanie jest takie, iż jeżeli istota ma cierpieć katusze tylko po to, aby na końcu umrzeć to lepiej dać mu tą łaskę i zakończyć ten ból

126 Wyobraź sobie, że masz możliwość powołania do istnienia jakiegoś zwierzęcia. Przywrócisz stworzenie z baśni albo legend? A może stworzysz coś absolutnie nowego, jeżeli tak to jak będzie Twój twór wyglądał? 
Jednorożce, pegazy, alicorny, smoki… Wszystko co ma cztery nogi, łuski, skrzydła, magiczną moc lub jest pokryte puchatym futerkiem ♥

127 Jak duże znaczenie odgrywa w twoim życiu rodzina? Czujesz się z nią związany/a, czy raczej odwrotnie - unikasz towarzystwa krewnych? Jak myślisz, czy powinniśmy przedkładać kontakty z rodziną nad relacje z przyjaciółmi? Uzasadnij. 
No to już jest trudniejsze. Z najbliższą rodziną najlepszych relacji nie mam. Nawzajem męczymy się psychicznie i fizycznie. Ale co poradzisz jak jesteś tylko niegrzecznym bachorem. Relacje z rówieśnikami są równie ważne jak rodzina. W końcu nie wszytko mówisz znajomym, a nie wszytko powiesz mamie. To całkiem inne sytuacje i więzy. Obydwa powinny być pielęgnowane w miarę równo.

128 Które z mitycznych stworzeń najbardziej Ci się podoba i dlaczego? 
Nigdy się nad tym naprawdę nie zastanawiałam. chyba sans xD ale sans to nie mityczne stworzenie…. to jednorożce. Jednorożce to szlachetne i cudowne stworzenia. Jest o nich wiele legend i mitów. Lecz za każdym razem są majestatyczne, śnieżnobiałe i piękne <3

129 Gdybyś mogła/mógł zmienić system edukacji w Polsce, jak myślisz co postarał/a byś się zmienić, by ludzie chodzili do szkoły, gdyż sprawiałoby im to przyjemność? 
Demokracja! Nie chcesz chodzić do szkoły? nie chodź! a to, że rozwalisz sobie tym życie to twoja sprawa. poza tym. fajne by było w gimnazjum (którego już nie ma) i liceum rozwiązanie jak w stanach - wybierasz sobie przedmioty.

130 Co Cię uspokaja? 
Muzyka, rysowanie, pisanie wierszy czasami…. I siedzienie samemu pod kocykiem z herbatką =^.^=

132 Jak zachowujesz się podczas seansów filmowych? Siedzisz/leżysz spokojnie i jesteś skupiony/a czy zajmujesz się czymś w międzyczasie? Współodczuwasz z bohaterem, doradzasz mu czy ze stoickim spokojem czekasz na rozwój wydarzeń? Czy Twoje zachowanie jest zależne od towarzystwa/miejsca? 
Zachowanie podczas seansów jest różne - zależy od filmu. Kiedy oglądam bajkę dla dzieci to relaksuję się i cieszę z żartów w kreskówce. Jeśli chodzi o thrillery to staram się rozwikłać zagadkę jak detektyw więc siedzę skupiona… nie mam siły wymieniać dalej, ale wiesz o co chodzi. Miejsce nie ma znaczenia, ale jeżeli jestem z kimś to chętniej dodaję komentarze i dzielę się z towarzyszami :3

133 Coraz więcej młodych ludzi nie potrafi grać w szachy, ba, nie znają nawet podstawowych reguł. Dziwią się słysząc, że ktoś opanował tą umiejętność. Jak myślisz, dlaczego tak się dzieje? Czy szachy są zbyt skomplikowane, staromodne, nudne? Czy Ty potrafisz w nie grać? 
To przez erę internetu, karynek, sebixów i brajanków. po prostu młodzież się tym nie interesuje. Na trzydzieści osób w mojej klasie jeden chłopak interesuje się na poważnie, ale całkiem sporo umie grać (bo to mat-fiz) ale pewnie w zwykłej klasie ze zwykłymi uczniami szachy nie istnieją. Ja osobiście umiem grać w szachy, bo tatuś mnie nauczył, jak byłam brzdącem. Szachy są grą strategiczną. Nie potrzeba do nich skomplikowanych reguł. Wystarczy logicznie i strategiczne myślenie. Jak ktoś nie jest wyjątkowo mądry inaczej szachy nie są dla takiej osoby nudne, w końcu wysilasz swój umysł!

134 Jak wyobrażasz sobie śmierć w ludzkiej postaci? Kobieta, mężczyzna? Jak by wyglądał/wyglądała? 
Od razu na myśl przyszły mi romanse o aniołach i demonach które czytałam w 2017 roku. Nie jestem pewna tytułu, ale w jednej z książek był piękny wygląd i charakter śmierci. Więc teraz widzę ją podobnie jak widziała to autorka, gdyż śmierć nie ma płci. Byłoby bezpłciowe. Bez twarzy jako takiej. można by powiedzieć, że wygląda jak dziecko. z czarnymi jak kosmos oczami. ubrane w czerń. przeważnie w pelerynkę z kapturem. Bardzo stereotypowe? chyba T^T

135 Wierzysz w proroczą moc snów? 
Parę razy moje sny się sprawdziły…. Więc wierzę, ale prorocze sny to nie są każde sny. Prorocze sny zdarzają się rzadko

136 Co Cię ostatnio zastanawia, albo co Cię ostatnio zaciekawiło i dlaczego? 
Ostatnio mam fazę na zaburzenia psychiczne. DID, schizofrenia, świadome sny, OBE, depresja i anoreksja. To pewnie dlatego, iż sama ostatnio mam takie depresyjne stany utrzymujące się dosyć długo. Myśli samobójcze i pragnienie okaleczania się. Ale to minie więc nie martw się Yumiś ♥

137 W jakich sytuacjach stresujesz się najbardziej? 
Publika. Jakakolwiek poza moją rodziną. Raz prawie dostałam ataku paniki chyba… Ludzie to jest zuo T^T To przez to, że jestem nieśmiałą introwertyczką

139 Czy jeśli zabierzemy zebrze paski to ją rozzebrzymy, czy rozpasiemy? 
Zdecydowanie rozpasiemy. Bo przecież zabieramy PASKI zebrze, a nie zebrę paskom, prawda?

140 Masz biały T-shirt. Możesz napisać na nim co zechcesz. Manifestację swoich poglądów, swoje preferencje, cokolwiek. Co na nim napiszesz? 
“Wszyscy umrzemy” w kolorach tęczy, gdyż kocham LGBT (sama poszukuję siebie, bo nie wiem kogo “lubię”).

141 Kiedy w coś mocno wierzysz, ale sprawa wydaje się przegrana to walczysz dalej czy odpuszczasz? 
prawdopodobnie starałabym się dalej, lecz bardziej ukrycie i z dystansem, a gdy przegrałabym obróciłabym wszystko w żart...

142 Czym jest śmierć? Wydarzeniem smutnym, czy wręcz przeciwnie? Czy nieśmiertelność byłaby lepszym rozwiązaniem od zwykłego życia? 
W wierze katolickiej (oraz innych podobnych religiach) powinno być czymś wesołym. W końcu nasz bliski spotka się ze Stwórcą i Panem! A nieśmiertelność…. to za długo. Ludzie by się nudzili i zaczynali świrować :3

143 Co widzisz kiedy wychodzisz na ulicę? Jak postrzegasz przechodniów? Jakie masz nastawienie do wyjścia z domu? Co Cię denerwuje, albo uspokaja w "zewnętrznym życiu"?
 Lubię oglądać ludzi. Znaczy po prostu ich obserwować, i snuć domysły o tym jakie mają życie, hobby, prace, rodzine i tym podobne. Zapachy ludzi też są ciekawe. W “zewnętrznym życiu” denerwuje mnie pośpiech, a uspokaja różność. Tach chyba sądzę….

144 Porozmawiajmy o.. cudach. Czy w nie wierzysz, w to, że się zdarzają? 
Wiara w cuda, zależy od definicji tego słowa. Ale malutkie cuda zdarzają się ciągle, więc czemu miałabym w nie wątpić?

145 Zakładając słuszność reinkarnacji: Kim mogłaś/mogłeś być w poprzednim wcieleniu, a kim możesz być w następnym? 
Zdecydowanie chłopakiem. I zdecydowanie nie Hetero. Chyba Gej. A jak nie o człowiekach mowa…. To kotełkiem ♥ to super słodziaśne stworzonka, tak jak ja ;3

146 Masz w zwyczaju gestykulować podczas rozmowy ze znajomymi? 
taaa… czasem losowym ludziom dostało się ode mnie z łokcia ^^’

147 Wyobraź sobie, że nagle (tak jak siedzisz) zostajesz przeniesiony/a do akcji ostatniego filmu jaki oglądałeś/aś. Dosłownie nagle pojawiasz się w kluczowym momencie fabuły. Jak zareagują bohaterowie filmu widząc Twoje "nagłe magiczne pojawienie się"? Co Ty zrobisz? I jak bardzo masz przejebane? 
Ostatni film jaki oglądałam to chyba… Kurczę nie pamiętam. Ale nie ważne gdzie bym się pojawiła, najistotniejszy jest spokój i opanowanie...

149 Co sądzisz o tatuażach? 
Jeżeli ktoś dobrze się czuje z tatuażami niech je ma. Niech coś dla niego znaczą. Niech coś przypominają.

150 Uważasz, że można stracić "człowieczeństwo", czy raczej, że cokolwiek by się nie stało, czegokolwiek ktoś by nie zrobił - na zawsze pozostanie "człowiekiem"? 
“Człowiekiem” będziemy zawsze, a jeśli stracimy “człowieczeństwo” przez ludobójstwo to już nasza i prawników sprawa
Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

POPULARNE ILUZJE