8 kwietnia 2018

Undertale: AU - SodorTale

Nazwa: SodorTale
Autor: Megahedgehogx


Charakterystyka AU
Siedzicie? To usiądźcie, jeżeli nie. Oglądał ktoś z was bajkę dla dzieci Tomek i przyjaciele o przyjaznej lokomotywie Tomku? ...
Dlaczego o tym piszę?
...
Domyślacie się prawda? TAK! Dawno dawno temu, na ziemi żyli ludzie i lokomotywy! Wybuchła między nimi wojna i po długiej bitwie, lokomotywy zostały pokonane. .... Boże, dlaczego ja to piszę. Khe. 
To AU jest komedią, Frisk sprawdza maszyny, czy działają jak działać powinny, zaś wszystkie potwory są lokomotywami. Mogą się poruszać tylko tam, gdzie są tory. 
Nie szukajcie fabuły. 
Tak po prostu jest.




Share:

6 komentarzy:

  1. NAJLEPSZE (BEKOWE) AU EVER
    I ten asgor na początku mnie rozwalił

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawie upadłam z łóżka, gdy przeczytałam o czym jest to AU, oraz te grafiki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Eee to chyba troll albo autor dużo ćpał cx

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta stara wersja mnie przerazala.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesze się że nie przepadałam za tą bajką a i tak w tym momencie rujnuje mi to psychikę....

    OdpowiedzUsuń
  6. MTT wyglanda jak debil po dopalaczach wsadzonych w dupe (wat) ale spoko czytajonc to au przypomnialo mi sie intro z tej bajki (przypomniala mibsie wersja MLG) i oglondalem to bajke

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE