12 kwietnia 2018

Undertale: HappiestTale: Obóz z przyjaciółmi: Rozbijamy obóz


Autor: Fenfral
Spis treści:
Nieco inna historia Asriela i Chary.
 (Nie)ostatni korytarz
 Noc anomalii, filmów i psa (część 1)
  Noc anomalii, filmów i psa (część 2)
Noc anomalii, filmów i psa (część 3)
Niespodzianka MTT
Witam w moim biurze (część 1)
 Witam w moim biurze (część 2)
Prawdziwa historia "Marka" : "Zaczynamy?"
Prawdziwa historia "Marka" : "TO NIE MOJA WINA!"
 Spełnione marzenia i nadzieje.
 Żarty i zabawy: Zabawę czas zacząć!
Żarty i zabawy: Daj się nabrać.
Starzy przyjaciele, stare opowieści (część 1)
 Starzy przyjaciele, stare opowieści (część 2)
 Cały świat i cała wieczność!
Obóz z przyjaciółmi: Szykować się!
Obóz z przyjaciółmi: Wszyscy gotowi?
 Obóz z przyjaciółmi: Rozbijamy obóz  (obecnie czytany)
 Obóz z przyjaciółmi: Niespodziewany gość
Obóz z przyjaciółmi: ,,Słyszeliście o Niewidzialnej Pani?''
 Taniec i muzyka: ,,Chcecie iść?''
Taniec i muzyka: Na ratunek Psu!
Taniec i muzyka: Zjawa w dyskotece
 Namalowany świat: Galeria (Dziwnej) Sztuki
Namalowany świat: Namalowana osobowość 
Polowanie na Temy
Nowy gość w ekipie - Night
Siemka Night: Nowy w Podziemiu
Siemka Night: Trening (część 1)
 Siemka Night: Trening (część 2)
 Siemka Night: Nowy Dom
Lista


Wszyscy przyszli o ustalonej porze. Wyszliśmy przed południem. Zbiórka miała miejsce przy wyjściu z Podziemia. Na zewnątrz rozciągał się wspaniały widok z góry na las rozciągający się w pobliżu Góry.

-To jak? Dasz mi tą mapę, czy będziemy tak stać i gapić na widok?- Papyrus chciał robić za przewodnika.

-Jesteś pewien, że znasz się na mapach?- Miałem wątpliwości czy, sobie poradzi.

-Bez przesady. Ta mapa na pewno nie jest tak skomplikowana.

-No dobra. Skoro chcesz...- Wyjąłem mapę z plecaka. Papyrus złapał ją i zaczął ją dokładnie oglądać z każdej strony.

-Psst. Wiesz przecież, że mogę przerzucić wszystkich na skróty do celu. - Sans szeptał cicho do Hiper Asriela tak by Papyrus nie usłyszał.

-Gdybyśmy chcieli iść na skróty to sam bym to zrobił. Częścią zabawy jest właśnie dotarcie do celu.- Odpowiedział Hiper Asriel i podszedł do Papyrusa by pomóc mu z mapą. Po finalnym ustaleniu trasy (którą zmieniano kilka razy) wszyscy ruszyliśmy w drogę. Papyrus dzielnie starał się omijać wszelkie krzaki i prawie mu się to udawało. Zazwyczaj. No dobra, ale te największe omijał.

-Jesteś pewien, że wiesz dokąd idziemy? - Frisk podeszła do Papyrusa.

-Emm.-Ściszył głos.- No dobrze, trochę się pogubiłem. Zapomniałem spytać gdzie dokładnie jest to miejsce. Możesz mi pomóc?

-Pewnie. Widzisz ten czerwony ,,X''?

-Tak.

-To idziemy tam.

-Dzięki człowieku. To znacznie ułatwia całą sprawę.-Papyrus znów mówił głośno.-Ok. Wszyscy za mną!

-Prosto w krzaki.- Dodała Chara.- Asriel, patrz gdzie idziesz a nie zajmuj się kwiatkami.

-Już idę! - Asriel szedł trzymając sporo kwiatków które zbierał po drodze.

Minęło parę godzin.

-Już zaczyna się ściemniać. I jestem zmęczony. Może pójdę na skróty i zaczekam na was na miejscu?- Sans nie był zachwycony długim chodzeniem po lesie.

-Sans, przestań narzekać. Już jesteśmy prawie na miejscu.

-A jak blisko jest to ,,prawie''? - Sans nadal narzekał.

-Jeśli ta mapa się nie myli to powinno być... TUTAJ! - Papyrus się zatrzymał.

Miejsce było naprawdę świetne, w sam raz na obóz.

-Ok, Feiro, Sans i Papyrus... - Hiper Asriel popatrzył na Sansa który prawie spał.- Emm. Mała zmiana. Feiro, Papyrus i Alphys. Zajmijcie się namiotami. Undyne i Sans. Zabierzcie Frisk, Charę i Asriela nad jezioro i zobaczcie czy na pewno jest tam bezpiecznie. Ja zajmę się drewnem na ognisko. Rzeczy możemy zostawić tutaj.

-No dobra. To chyba wszystkim odpowiada. - Undyne podniosła Sansa który zaczynał drzemać i razem ze swoją grupą poszła rozejrzeć się nad jeziorem. Hiper Asriel poszedł szukać drewna jednak kiepsko mu poszło. Wrócił po 20 minutach.

-No dobra. Chyba można trochę to uprościć. Emm. Feiro. Możesz trochę pomóc? - Z drobną pomocą na miejscu znalazło się sporo drewna.- Ok. Wiem, że to oszukiwanie, ale też jestem zmęczony a siedzenie tu po ciemku nikomu się nie uśmiecha. A jak wam idzie?

-Już skończyliśmy.

-Hej! Jeszcze przed chwilą... - Alphys przyglądała się mi podejrzliwie.

-Nie szukajmy dziur na siłę pani doktor. Namioty są, drewno na ognisko jest, czyli wszystko jest w porządku.

-No dobrze.

-Skoro jest ognisko to ja mogę zostawić tą mapę i znowu być najlepszym kucharzem na świecie!- Papyrus zabrał plecak do namiotu jego i Sansa. Po chwili wyszedł trzymając garnek i makaron.

-Może najpierw zajrzycie do pozostałych? Widzę, że fajnie się tam bawią. My zaraz przyjdziemy.

-Zgoda, mogę odłożyć gotowanie na trochę później.- Zostaliśmy sami z Hiper Asrielem.

-To jak? Idziemy tam do nich?

-Przecież wiesz, że nie lubię moczyć futra.

-Spoko. Ja i tak nie umiem pływać. Więc mamy chwilę dla siebie.

-Może rozpalimy ognisko, a później odpoczniemy. Mogę to zrobić jednym strza...

-Emm. Bez obrazy, ale wolę użyć zapałek. Tutaj sporo drzew no i wiesz...

-Haha. No tak. Czasem zapominam, że moja moc jest tak duża.



***

Tymczasem w domu Asriela, Chary i Frisk...

-HURA! Zdobyłem ciasto!- Pies wybiegł z wielką prędkością z kuchni. Na grzbiecie miał ciasto. Toriel biegła za nim.

-Wracaj tu, dziwny psie! Oddaj mi ciasto! Ono jest dla nas wszystkich.

-Nie! Nie pozwolę zjeść tego ciasta! To ciasto jest moim przyjacielem. Chodź ciasto! Pobiegajmy! - Pies jeszcze bardziej zwiększył prędkość.

-Asgor! Rusz się i pomóż mi złapać tego psa!

-A nie prościej zrobić nowe ciasto?- Pies z ciastem poruszał się z zawrotną prędkością. Asgor nie miał ochoty go gonić.
Share:

20 komentarzy:

  1. Feiro mam takie małe pytanko.
    Czy będę mógł się dołączyć do opowiadania?
    Chodzi mi że będę jakąś inną postacią.
    I i tak jeszcze 1.
    Nie wiem jak się zmienia nazwe w google ale jestem JAKUBIXON
    Z małej lub dużej jak kto woli ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widzę, żadnych przeszkód. A masz na myśli Happiesttale czy opowiadanie interaktywne ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Happiesttale ale tak że czasami (od czasu do czasu) się pojawiam a potem znikam na kolejne kilka rozdziałów.
    Bo sam mówiłeś że z Azzim masz już gotowe opowiadanie więc się nie będę wtrącał
    PS. zmieniłem profilowe

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ty wiesz, że KAŻDY może dołączyć do tego AU ? Nie potrzebujesz mojej zgody.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aha... ok... nie wiedziałem sorki XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Spoko, żaden problem. Jak chcesz to mogę ci wytłumaczyć jak zrobić żebyś ty (ewentualnie twoja postać) dołączył do tego AU. To jest naprawdę proste.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ok, to leci tak. Wchodzisz na oficjalną stronę, tam jest pasek boczny, rozwijasz go, masz napis ,,Skrzynki Ask'', klikasz, wyskakuje ci ask, wchodzisz na skrzynkę ,,Marka'' i piszesz coś w stylu ,,Cześć Marek, chciałbym wejść do tego AU.'' Po chwili pojawi się post-odpowiedź od ,,Marka'' z informacjami które masz podać(imię, wiek, rasa, płeć itd.) , odpisujesz informacje i gotowe. (Wiem, że troszkę tego jest, ale to najprostsza metoda jaką udało się zorganizować w systemie z którego korzysta tamten blog)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spoko dla mnie brzmi łatwo.
    Niedługo może sobie dołącze.
    PS. wyślij link do oficjalnej strony AU
    Pls bo go nigdy chyba nie znajde nwm.

    OdpowiedzUsuń
  9. https://happiest-tale.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. I przy okazji. W spisie AU, jest Happiesttale i tam pod nazwą autora (czyli moją) jest link do tej strony.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewentualnie możesz otworzyć sobie ,,Happiesttale'' w Rodzajach Iluzji i znaleźć tam wpis informujący o oficjalnej stronie i tam też jest link.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fenfral mam problem.
    Chce coś do marka wysłać (a pisze na kompie) i ppjawia się "Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu" i nie wiem co zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Spokojnie. To znaczy tyle, że twój komentarz został wysłany do mnie i ja muszę go zatwierdzić żeby pojawił się blogu. Już to zrobiłem i już jest odpowiedź od ,,Marka''.

    OdpowiedzUsuń
  14. To zabezpieczenie przed spam-botami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Aktualnie to zabezpieczenie jest zbędne więc je wyłączyłem. Najwyżej jak zajdzie taka potrzeba to włączę je z powrotem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Marek już napisał odpowiedź, możesz ją przeczytać na głównej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak możesz zauważyć, na pasku na górze pojawiła się zakładka ,,Dokumenty gości''. Tam możesz przeczytać informacje o tym kto aktualnie przebywa w AU.

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE