24 kwietnia 2018

Uhhhhh w co ja się wpakowałam!

Dobra, kochani. Ogólnie rzecz ujmując wzięłam się za robienie czegoś, co okazało się być bardziej ... czasochłonne niż sądziłam wcześniej. Generalnie już piąty dzień na tym siedzę i puf. Nie jestem nawet w połowie!

Dlatego też, póki tego nie skończę - będzie pojawiać się mniej rzeczy na blogu. No chyba, że coś podeślecie na maila ;)

A czym się zajmuję? Cóóóóóż~ 

Spis treści jaki do tej pory był na stronie bardzo się kiepścił. A to odstępy za duże, a to czcionka nie ta, a to znowu za mało informacji etc. Postanowiłam przenieść całość na... wikę. 

Yaaap, wszystko jest czytelniejsze, bardziej dokładne i sprecyzowane. Wszystkie pozycje, Wasze opowiadania, komiksy, tłumaczenia - będą na Wice Handlarza.

Jeżeli w Spisie Treści nie ma pozycji z Twoją pracą - znaczy, że została już przeniesiona na Wikę.

Co więcej będę chciała, aby każdy miał możliwość rozbudowywania wiki. W sensie - piszesz opowiadanie i chcesz coś bardziej wyjaśnić, albo dać jakieś ciekawostki - śmiało. Też możesz dodać coś od siebie!

Póki co, wika jest NADAL w fazie robienia. Mam nadzieję, że do końca miesiąca zrobię ją w całości. 

Śmiało, możecie komentować już to co jest. Więc nie ma krępacji. 

Link do wiki macie tutaj


Ah! Jeżeli jesteś autorem jakiegoś opowiadania / oneshoota / komiksu i chcesz sam/a napisać opis swojej pracy - śmiało. 
Ślij go na maila yumimizuno@interia.pl
W tytule wpisując: Wika - nick - tytuł pracy
Zaś w treści opis
Share:

17 komentarzy:

  1. Wow, powiem ci Yumi, że to naprawdę dobry i bardzo ambitny plan. Zdążyłam już zerknąć na wikię i muszę przyznać, że wygląda to całkiem całkiem, choć nieco ubogo, lecz zapewne zmieni się to, gdy cały spis treści zostanie tam przeniesiony.

    Jednak mam jedno pytanie. Czy autorzy np. opowiadań, mogą swobodnie zmieniać strony poświęcone ich tworom? Przepraszam, jeżeli zawracam ci tym głowę, ale chciałam się upewnić, że wszystko dobrze zrozumiałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jeżeli jesteś autorem opowiadania możesz swobodnie edytować to co należy do Ciebie. Jednak zaznaczam, że nie wrzuca się tam treści opowiadania, a jedynie wzmianki. Tak, aby łatwiej było poruszać się czytelnikom. Można edytować tagi, zmieniać informacje co do publikowania treści etc.

      Usuń
    2. To jasne, w końcu wikia nie jest od wrzucania całych treści danego tworu, a ciekawostek, czy zwykłego wyjaśniania spraw.

      Lecz tu nasuwa mi się kolejne pytanie, czy do"publikowanych treści" zaliczają się też opisy postaci, czy ich już raczej nie wrzucać na wikię.

      Usuń
    3. Opisy postaci? W sensie tych, które występują w Twoim opowiadaniu? Jasne. Możesz śmiało edytować artykuł z własnym opowiadaniem i dodać to co chcesz. Wliczając w to opis postaci, ciekawostki, wyjaśnienia etc. Śmiało możesz rozwijać to, co jest Twoje. A także tworzyć podstrony z wyjaśnieniami jakiś dłuższych wątków jeżeli chcesz.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Raven? Nie wkurzaj mnie, dobra? Twoje opowiadanie już jest i nie wrzucaj jego treści na wikę. Ono jest na blogu, wika ma służyć celom - spisowym. Jasne? Kasuję artykuły i wzmianki w Pozostałych jakie dałeś i NIE RÓB TEGO WIĘCEJ.

      Usuń
  3. Małe pytanko Yumi (sorka, że poza tematem), ale chciałem spytać, czy dostałaś 3 część tego opowiadania interaktywnego. Kiedy wysyłałem system trochę zaczął wariować i niby pisało, że wysłane, ale wole się upewnić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmmm podeślij jeszcze raz

      Usuń
    2. Gotowe. A następne opowiadania wyślę pewnie niedługo, jak tylko będę miał więcej czasu. Chcę posprawdzać je jeszcze raz, na spokojnie.

      Usuń
  4. Yumiś. Wysłałam ci komiksy, ale nie wie czy doszły;-;

    OdpowiedzUsuń
  5. Hhmmm, bardzo interesujący i dobry pomysł, Yumi. Mam jednak drobne pytanie - czy można edytować strony na Wiki dotyczące swoich artykułów, czy może dokładniejsze opisy trzeba wysyłać tobie i nie ma innego sposobu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz edytować to co należy do Ciebie. Czyli możesz poprawić opisy opowiadań jakie wrzuciłaś, dodawać ciekawostki, opisy postaci, przedmiotów etc. Możesz także robić podstrony jeżeli uważasz, że coś wymaga większego rozwinięcia ^^

      Usuń
    2. Dobrze wiedzieć. Dzięki za odpowiedź.

      Usuń
    3. Właśnie zajrzałem na wiki i obejrzałem swoje AU. Jest spoko, nic zmieniać raczej nie ma potrzeby. I tak aktualne informacje pojawiają się na blogu więc tyle co tam jest spokojnie starczy. (Właśnie zaktualizowałem główne informacje. Tzn. dodałem do listy postaci Hiper Asriela i jego krótki opis, oraz czym są postacie gości)

      Usuń

POPULARNE ILUZJE