18 kwietnia 2018

Undertale: AU - Mokushiroku-Tale


Autor: mokushirokublog
Nazwa: Mokushiroku-Tale / MokuTale


Jest to w pełni polskie AU

Charakterystyka AU
Od razu uwaga, AU zawiera ogromne ilości fontcestu. Akcja rozgrywa się na powierzchni, nigdy nie doszło do wojny między rasami. Gaster żyje, jest ojcem Szkielebraci, i współpracuje z Alphys. W laboratorium historia toczy się podobnie jak w UT, aczkolwiek zamiast amalgamatów dwójka naukowców przez przypadek stworzyła zombie poprzez wstrzyknięcie do Dusz upadłych potworów substancji która zawiesiła je w stanie pomiędzy życiem a śmiercią. Stan taki był zaraźliwy. W końcu zainfekowana została połowa populacji ludzi i potworów, a Ci którzy zdołali się uchronić, w tym Sans i Papyrus, postanowili walczyć i zamordować wszystkie zombie aby nie ucierpiało więcej osób. Po kilku dniach Papy został zarażony. Sans zrozpaczony przestał pomagać ludziom i potworom, jedyną osobą która go interesowała był jego brat. Nasz komik zaczął nawet zabijać ludzi. Nooo i potem zaczynają się fontcesty. Dużo fontcestu. Słodko. Charaktery postaci się nie zmieniają. AU będzie się opierać głównie o obrazki, krótkie komiksy, i być może animacje.



Share:

8 komentarzy:

  1. (•____•)
    Będe się bronić i Sans nie zabierze mi muzgu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak w ogóle to znalazłam takie au,,GhoulTale,,opiera się na takim anime,które lubię,,Tokyo Ghoul,,
      Ps. Polecam obejrzeć

      Usuń
  2. Hmm. Nie mój klimat, ale sam pomysł jest naprawdę spoko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez nie mój klimat, zwłaszcza ze potwor zabija potwor.. zombi to potwor xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Na brodę Merlina, jak zobaczyłam nazwę mojego AU pośród innych rzeczy w archiwum to mi legitnie serce stanęło. Dziękuję, pierwszy raz ktoś się zainteresował moją twórczością :'D

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE