1 kwietnia 2018

MAP - Etap 1

Co to jest MAP? 
Jest to praca grupowa. To przede wszystkim. Każdy kto bierze udział w MAP robi część teledysku, potem jedna osoba skleja to w całość i wrzuca! Przykłady MAP?
Takie, z animacjami:
Oraz z obrazkami:
Mogą tworzyć historię, gdzie każda z osób tworzy osobną jej część, jak w przypadku tego MAP
Ale mogą tez tworzyć niezależne fragmenty, jak w przypadku pierwszego MAP które Wam pokazałam. Przyznam, że od dawna chodzi mi po głowie zrobienie takiego naszego MAP. 
Tematyka nie będzie określona, nie będzie określone też, czy mają to być obrazki czy animacja - obie techniki dozwolone. W razie czego, w tym poście pokazywałam jak zrobić gify. Mogą to też być clipy z MMD czy komputerowe animacje. Mi to rybka. 
Póki co, post orientacyjny. Ile osób chętnych i czy uda nam się zrealizować projekt. Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z moimi planami. To zabralibyśmy się za robienie naszych animacji już pod koniec kwietnia, tak aby na końcu maja, albo na początku czerwca wypuścić MAP. Teraz będziemy wybierać muzykę. 
Proszę w komentarzach pisać tytuł i wykonawcę utworu, którego podkład muzyczny miałby być pod MAP. Jak zgadzacie się z cudzym wyborem, dawajcie znak pod jego komentarzem, że go popieracie. Za pięć dni, czyli 6 kwietnia, zebrałabym kilka najpopularniejszych piosenek i zrobiła głosowanie, które wytypuje ten jeden utwór. 
Tak więc! Zapraszam do zabawy! 
Razem twórzmy coś wielkiego!
Share:

33 komentarze:

  1. Ja to w animacje nie umiem, ale bardzo chciałabym zobaczyć MAP z piosenką ,,Gasoline" wykonywaną przez Halsey ^¬^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmmmm ale nie musi to być animacja od razu. Jak już mówiłam - mogą to być obrazki ^^ Kilka obrazków do jednej sceny i już, lecimy. Efekty i wsio.

      Usuń
  2. Ciekawy pomysł!
    Hmmm
    Jaka piosenka?
    O!
    Już wiem!
    Good For You by DEAR EVAN HANSEN
    Link: https://youtu.be/v5B9RWJor4c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze jedna propozycja, która przed sekundą wpadła mi do głowy.
      Ghost by Mystery Skulls
      Link: https://youtu.be/YlEb3L1PIco

      Usuń
    2. Jestem za "Good for you" UwU

      Usuń
    3. Piona!
      ( ale te good for you co napisałem bo są chyba też inne, XD)

      Usuń
    4. Piękna historia, piękna animacja, piękna muzyka, bedzie sukces!

      Usuń
  3. Od dawna w głowie siedzą mi 2 piosenki, do których chciałabym zrobić animacje, lecz nie umiem animować ^^" jedna z nich to "The score - Till the stars burn blue" - https://www.youtube.com/watch?v=i7AkCOMVRLQ i druga "Two Feet - I feel like I'm drowning" - https://www.youtube.com/watch?v=0HLIMp2rkFc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do tej 2 strasznie mi pasuje undertale, a głównie Sans i Frisk po ścieżce genocide, robiący znów pacyfiste, tylko jeden fragment mi się tam nie zgadza, a tak to mam cały zarys w głowie xD

      Usuń
    2. Tak jak wyżej kochanie mówiłam, nie musi to być animacja, mogą to być obrazki ^^

      Usuń
  4. zgłosiłabym się do robienia tego odrazu gdyby nie fakt że moja psychika raczej nie pozwoli ^^"

    OdpowiedzUsuń
  5. Yumi....um.....nie to nie dla mnie....mam na głowie jeszcze serial "Vocaloid" robiony w MMD....soo...nie
    I ps. Podesłałam ci rozdział z W głębi duszy. ;)
    Kiri

    OdpowiedzUsuń
  6. Przysłałam ci "W głębi duszy" z e-mile brata
    Kiri~

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo iż umiem robić animacje w aplikacji ja telefonem pt. "FlipaClip"
    To niestety nie wiem jak wstawić muzykę ;^;
    Dopiero się uczę ;^;
    A bardziej chciałabym zrobić cześć MAP
    I chętnie bym zobaczyła MAP z piosenki "Bold Sans"
    Polecam posłuchać ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwaga - filmik eksportujesz tak, żebyś mogła go pobrać, wrzucasz na yt(ale będziesz potrzebowała wtyczki, żeby pobrać!)/hosting/cokolwiek. Muzykę możesz podłożyć nawet w studiu na yt, ale zrobisz to też na przykład w windows movie makerze. Chociaż myślę, że gdybyś ładnie poprosiła kogoś, kto będzie składał tego map'a, to on się tym zajmie :)

      Usuń
  8. Zgłaszam się! Co prawda w kwestii animacji trochę jeszcze lamię, ale uczę się, więc co szkodzi spróbować (/^^)/
    ~Shiro Inu

    OdpowiedzUsuń
  9. O, ja też z chęcią wezmę udział owo

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyli (niestety dla mnie) nie można posklejać swojej części z klipów z jakiegoś filmu? :') Wielka szkoda, bo w kwestii animacji lub filmików z obrazków to ja lamię.
    A co do piosenki, to może ,,The devil's backbone"?

    OdpowiedzUsuń
  11. Mógłbym dołączyć, chciałbym spróbować zrobić animacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy te jakby animacje, to wygląda bardziej jak projekt ale można to dobrze przedstawić.

      Usuń
  12. Piosenka Copy Cat polish cover by Soniuss lub monster Full mation?

    OdpowiedzUsuń
  13. Swing-Thru - Gypsydog link:https://www.youtube.com/watch?v=qmu4-1WHvmc
    (Idealne pod scenę walki z lat 60')
    +ZGŁASZAM SIĘ(fakt, nie zrobię raczej animacji, ale z chęcią podzielę się pomysłami ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam dla ciebie pełno propozycji, więc napisze może trzy,wiem że to dużo przepraszam, no to:
    1. Avril Lavigne - What The Hell (https://www.youtube.com/watch?v=tQmEd_UeeIk)
    2. Wouldn't Mind - He Is We (https://www.youtube.com/watch?v=MSjDXxN09A8)
    3. We The Kings - Sad Song (Lyric Video) ft. Elena Coats (https://www.youtube.com/watch?v=BZsXcc_tC-o)
    no więc to moje propozycje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze się zgłaszam! *^*
      Raz kozie śmierć *^*

      Usuń
  15. Tytuł: The dream
    Tytuł #2: The Silver
    Tytuł #3: The Silver Blood
    Muzyka: Inasanity nightcore lub normal

    OdpowiedzUsuń
  16. Halsey - Control
    To na pewno nie byłoby trudne

    OdpowiedzUsuń
  17. O ile w tle nie będzie lecieć wycie Halsey albo Lany del Rey, to chętnie :3

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE