5 kwietnia 2018

Historia zaginionego rozdziału i informacja do Sześciu Dusz.

Cóóóóż, no to zacznijmy od Mam nadzieję, że mnie złamiesz. 
Rozdział był przetłumaczony. Tłumaczyłam go przed robotą i aby go przetłumaczyć w całości spóźniłam się na autobus i do pracy dotarłam na za pięć dwunasta (w przenośni, po prostu na ostatnią chwilę z wywalonym ozorem). Ustawiłam aby opublikował się o 19. 
Taaaaaaaaaaaaa
Nie wiem jak to się stało, że się nie wrzucił.
Ale miałam takie WTF.
Pojawi się niedługo, jest krótki, więc godzina mi styka na tłumaczenie. Heh. Znowu. 

A co do Sześciu Dusz. Byłam naprawdę zaskoczona ilością komentarzy i tym, jak bardzo się Wam to opowiadanie skończyło. Jednak, uznaliście w większości, że należy się zabić. 
Co umarło to umarło. 
Readerka była wypełniona determinacją, zaś Wy spożytkowaliście te determinację na zabicie się, bo wierzcie lub nie - skończenie ze sobą wymaga od człowieka WIELKIEJ determinacji. 
Dlatego - nie będzie alternatywnej wersji. 
Nie będzie kolejnego rozdziału. 
Przyznam, że byłam zaskoczona iż tak szybko - Wy jako czytelnicy - poddaliście się i chcieliście zakończyć życie Readerki. Planowałam to rozegrać tak, że udałoby się jej dogadać z Alphys i spróbowałaby uciec. Jeżeli ktoś chce napisać swoje własne alternatywne zakończenie historii - śmiało. Wrzucę, dam link, odnośnik i wszystko. Lecz ja nie będę już pisać Sześciu Dusz.

Na pocieszenie macie słodkie ptaszki!


Ale bez obaw! Mam wiele pomysłów na inne opowiadania~!
Share:

7 komentarzy:

  1. ;^;
    Ja myślałam że ktoś nas powstrzyma przed zabiciem się, albo zrobimy taką podpuche ;^;
    Ale niech będzie...przeżyje ^^
    *Cytat "Ale bez obaw! Mam wiele pomysłów na inne opowiadania~!" napełnia Cię DETERMINACJĄ* :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten tekst "Ale niech będzie... przeżyje" trochę nie pasuje do sytuacji (readerka)

      Usuń
  2. Był na stronie głównej jeszcze wczoraj. Myślałam, że mi się wydawało, a tu takie info >.<

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, że ktoś ją powstrzyma... Np. Sans. No ale trudno ;_; Skończyło sie

    OdpowiedzUsuń
  4. Whelp, I Guses it's the end.
    Stay Filed With Vena!

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh, no w sumie kto by się spodziewał że to się tak skończy. Właście to też miałam nadzieję że będzie jakiś reset i może powiedzmy Flowey tym razem by pomógł zamiast wydać nas potworom tylko po to by mimo tego zostać zabitym albo coś takiego. A co do "zaginionego rozdziału", spoko zdaża się. Pewnie trochę trudno prowadzi się taki blog i wywiązuje z innych obowiązków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze to nadal mam przysłowiowy ból tyłka za to że zabiliśmy główną bohaterkę... ale było to do przewidzenia. Pisało "zabij się" a nie "spróbuj się zabić". Było to logiczne... dopiero teraz to przemyślałam ;-;
    Wszystko musiało się w końcu skończyć... szkoda tylko że tak szybko :c

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE